Mikä särkee tulpat talven aikaa.Minulla on gsx750f -02 Syksyllä pyörä toimii normaalisti. Keväälä ei lähde käyntii muuten kuin vaihtamalla uudet tulpat. On tehnyt saman jo kahtena vuoten. Onko muilla ollut vastaavia onkelmia.En jaksais lukea viisasteluja vaihda pyörä Hond...
Mikä särkee tulpat
13
2667
Vastaukset
- kokeillu
vaihtaa pyörään,esim.honda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kahta en vaihda
hondan customit on niin rumia,ettei ole juolahtanut mieleen vaihtaa.
- Kake.
kahta en vaihda kirjoitti:
hondan customit on niin rumia,ettei ole juolahtanut mieleen vaihtaa.
Vaihdoin SUZUKINI jo yli VIISI VUOTTA SITTEN. Hondaa mulla ei ole ollut koskaan! Tulppaongelmakin selvisi jo KUUSI VUOTTA sitten eli pian sen jälkeen kun siitä täällä kyselin!
- totuuden torvi
Kake. kirjoitti:
Vaihdoin SUZUKINI jo yli VIISI VUOTTA SITTEN. Hondaa mulla ei ole ollut koskaan! Tulppaongelmakin selvisi jo KUUSI VUOTTA sitten eli pian sen jälkeen kun siitä täällä kyselin!
Ei sulla mitään Suzukia ole vaan vanha musta Hondan riepu...mutta vian löydät kun menet peilin eteen...siellä se luuraa
Kake. kirjoitti:
Terve Kake
Minua kiinnostaa melko kovasti miten tuo kuvailemasi tulppaongelma selvisi. Minulla on juuri samanlainen tulpan pimentymisongelma ja vieläpä samassa pytyssä :D
Kiitän ja kumarranToiminta kirjoitti:
Terve Kake
Minua kiinnostaa melko kovasti miten tuo kuvailemasi tulppaongelma selvisi. Minulla on juuri samanlainen tulpan pimentymisongelma ja vieläpä samassa pytyssä :D
Kiitän ja kumarranKorjaan, en tietenkään voi tietää missä pytyssä muuta kuin omastani ;)
- Syttökynttilä
Itselläni on sama ilmiö moottorikelkan kans käynyt.Keväällä pelasi ok,syksyllä kun aloin nykimään ei mitään.Tulpat oli pimeät,vaihto=heti käyntiin.Liekö kyseessä joku hapettusmisilmiö tulpan sisällä?Hakuammuntaahan tämä on...väärä tulppien lämpöarvo voisi olla yksi syy.Jos koneelle tehty hieman viriä niin olisi selitys?Mutta ihmeellinen juttu miten tulpat tällöinkään simahtaisivat säilytyksessä.
- jiijii
lienee nämä nykybensat ainakin m-pyörä liikkeitä pitävät tietävät (tiedostavat)tämän ongelman.
tämä tietysti edellyttäen että syksyllä olet vielä käyttänyt konetta tai talven aikana,jos näin on olen
melko varma että syy löytyy bensasta,eli jos käyttää pyörää talven aikana ei uusia tulppia kannata laittaa vaan vasta ajokauden alkaessa.
- tässä
Olet ilmeisesti käyttellyt pyörää talven aikana lyhyitä aikoja joka tappaa tulpat takuuvarmasti.
Eli jos pyörää käy käyttelemässä pitkän seisokin aikana täytyy joka kerta käyttää pyörä normaali lämpöihin asti.
Tulppien pitää saavuttaa ns. itsepuhdistumis lämpötila.
Nimim. kokemusta samasta ilmiöstä.
Ja pyöränä myös gsx 750f. - jusu 71
suzuki gsx r600 99.tulppien kärkiväli?arvaako laittaa kylmästi kaupan hyllystä uudet?
- Bensan vaihto
Syksyllä laittaisin tankkiin stabiliointiainetta tai vaihtoehtoisesti tyhjentäisin tankin.Nykybensat vain ovat sellaisia etteivät ne toimi enää keväällä kaikissa pyörissä.Itse tyhjennän tankin aina syksyllä ja uudet bensat keväällä tankkiin.Muillakin on ollut vastaavia ongelmia juuri bensiinin "huononemisen" vuoksi.
- kyllä lähtee
Jos pidät kylmässä niin paras tapa on ruostuttaa tankki juuri tyhjentämällä sen.
Ei koskaan ole ollut pienintäkään ongelmaa käynnistää keväällä pyörää kun olen syksyllä laittanut tankin täyteen bensaa,enkä myös käytä mitään lisäaineita.
Akun tietenkin lataan joka kevät täyteen ennen käynnistystä.
- suzinisti
hei
itsellä ilmeni myös sama ongelma kahdessa pytyssä. korjaaja sanoi että pitää antaa pyörälle reippaasti kaasua aina käynistäessä että ei tulpat mene pilalle. tiedä tuosta mutta on aivan loistava pyörien korjaaja jolla on kyllä kokemusta jo 30v pyörien laittamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057