No niin, minkäslainen paikka asua on sitten Riihelä? Siellä olisi edullisia asuntoja myytävänä. Mitä hyvää, mitä huonoa?
Riihelä
7
1361
Vastaukset
- se on
lahen pääkaupunki...!
- riihelässä
Riihelässä on ainakin viihtyisiä rivitaloja, mutta niistä kerrostaloista en osaa sanoa kuinka rauhattomia ovat..?
- Anonyymi00008UUSI
Niinki rauhatonta se kumpukatu että haluan mielummin hävetä kodittomana ku asuisin niissä sosialisti puljuissa.
- perseessä
Riihelä on aivan perseessä !!!!
Asunnot ovat toki halpoja, mutta siellähän olet kun sinne menet.
Riihelästä ei tule edes taksi hakemaan, niin perseessä se on. - kerrostaloasuja
Vihreä ja vehreä kesäaikaan. Puistomainen alue metsikön sylissä. Itse pidän rauhallisena. Taksit ja bussit kulkee, on pizzeria ja olutkuppila ja kioskikin löytyy, mutta ruokakauppaa ei ole. Lähin noin kilometrin päässä. Toiset pitää toiset ei, riippuu kait naapureista?!
- Harmaakarhu.
Riihelä on ihan passeli paikka,jos ei kaipaa mitään muita palveluita,kun keskioltbaarin,pizzapaika,parturikampaamon ja elintarvikekioskin,sekä bussiliikenteen.Koulu ja esikoulu nyt vielä on näiden äsken mainittujen lisäksi,samoin on Lahden Seurakuntayhtymän palvelukeskus tällä hetkellä...Koulun puolesta tapellaan tällä hetkellä henkeen ja veraan.Lasten neuvola on lakkautettu.Ala-aste on uhanalaisten listalla seuraavaksi.Kuten sanottu,niin koulun puolesta käydään tällä hetkellä ankaraa tassunvääntöä.Nähtäväksi jää,miten käy.Me emme aio luovuttaa.
- Harmaakarhu.
Merkillinen juttu,että asuintalojen peruskorjaukset voivat kestää eivät kauan,vaan pienen ikuisuuden.Tässä eräässä Lahden Talot oy:n omistamassa asuintalossa on pitänyt tehdä ovien perusparannus jo vähintäinkin 2 vuotta.Mitään ei ole tapahtunut.Seuraavaa joulua odotellessa toivon Lahden TAlot oy:ltä lumilapiota joululajhaksi.Lähinnä sen takia,että pääsee luomaan lumet välieteisestä,että saa ulko-oven auki.Nimittäin siinä oven yläkamanan ja oven väliin mahtuu miehen peukalo.Joten mistään aivan pienestä raosta ei todellakaan enää voida puhua.Kyse on ikäihmisen asunnosta(jos siitä nyt voidaan asuntona puhua!).Kyseisen alueen isännöitsijä on joko haluton,tai kykenemätön suorittamaan tehtäviään.Ihan näin ihmisyyden nimissä...Harkitkaa tarkoin,ennekun haette vuokra-asuntoa Riihelästä.Tämä saattaa olla hävyttömästi sanottu,mutta se on totta.Valitettavasti näin on.Olen puhunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101293
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381075Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41925- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46727Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78699Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66678- 34616
- 57607