Kaikille hyvää juhannusta...

<Death>

Se sattuu kipeästi kun sanoo ikävästi... Mä olen kierrellyt ympäri maailmaa sillä kulkuri olen luonteeltani... Oli kavereilla kaikilla Jamekset joten minäkin ostin sellaiset... Sitä pitkän matkan tehdä saa kun pakko kauas matkustaa jos mielii itsellensä saada rakkaimman... Lapsena minäkin osasin olla näkymätön... Näätkö minun katseeni sieltä vielä se on lämmin näätkö rakastavaiset kaupungin päällä... Rakkain jos saisit aikakoneen kultaisen veisitkö minut käymään luokses lapsuuteen... Tyttö kiljaisee kundi moi tylsää vai hyppää pois skate or die... Etana ennustaa näyttää sään sarvillaan... Lähde mun mukaan täältä hetkeks pois tahdon näyttää mun taivaan... Joku nurkassa itkee itsesääliä on tullut petetyksi luulisin... Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista... On siellä tutut ja vieraat tuntemattomat löytävät toistensa luo... Usein on vaikeaa elämäänsä aloittaa niin pienillä siivillä lentää... Mutta vaikken mä saanut sua pilviin joku toinen sut sinne kuljettaa sillä maailma elää ja vie sinutkin mukanaan... Nuo hetket syntymästä kuolemaan mun silmäluomiin heijastuu... Hän sinuun katsoo läpi karvaiden kyynelten tuntematta tuskaa loppua odottaen... Nyt kun öisin katson tähtiin ja sun kasvos siellä nään rakastun uudelleen... Mitä sitten jos sielun menettää on vain pakko roikkuu perässä...

Tähän kirjoitin muutamia sanoja eri biiseistä ja toivon että ne herättävät teissä kaikissa jotka tämän luette tunteita ihan minkälaisia vain muistoja jostain hyviä, pahoja... Miettikää mitä teidän olämässänne on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Kirjoitan erittäin harvoin tällaista varsinkaan julkisesti... Nyt rohkaisin itseni ja kirjailin tämän tänne. Kirjoittakaa omia mielipiteitä mitä tuntoja tämä teissä herättää unohtakaa kaikki erimielisyydet hetkeksi olette kaikki ihmisiä jokainen on oma persoonansa ainutlaatuinen toista täysin samanlaista ei ole olemassa. Tällä kirjoituksella toivotan todella hyvää juhannusta kaikille henkilöille tutuille sekä tuntemattomille...

6

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loooooooora :)

      Taidat olla nikistäs tai siitä johtuen elämää monelta eri katsannolta katteleva.. Ei tosiaan paha asia. Monissa biiseissä joista lainasit kertosäkeitä on todellakin sanomaa.. sellasta jota jokaisen tarvis joskus miettiä..
      Hyvää juhannusta rakas virkaveli =)))

    • **Sani C**

      koskettavaa....

      hyvät juhannukset*haliii*

    • Syksy71

      Samoin...
      Et Arvaakaan kuinka lähelle nuo sanat ja säkeet osuvat minua ja elämääni. Rakas ystäväiseni, tiedät mistä minut löytää tarvittaessa!

      Hyvää Juhannusta kaikesta huolimatta ja juuri siksi!

    • Milla41

      ...ihanista sanoista. Ne tuovat paljon muistoja mieleen ja *vedet silmiin*.

      Hyvää ja aurinkoista juhannusta Sinulle!

    • Anonyymi

      juhlana ja alkukesän huipentumana.

      Toivotan siis kaikille palstan lukijoille valoisaa juhlamieltä, vaikka päivä ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on pilvinen ja sateinen. Ehkä päivä taas paistaa huomenna

      • Anonyymi

        Nythän onkin ajankohtaista toivottaa juhannusta,herätkää pahvit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe