Se sattuu kipeästi kun sanoo ikävästi... Mä olen kierrellyt ympäri maailmaa sillä kulkuri olen luonteeltani... Oli kavereilla kaikilla Jamekset joten minäkin ostin sellaiset... Sitä pitkän matkan tehdä saa kun pakko kauas matkustaa jos mielii itsellensä saada rakkaimman... Lapsena minäkin osasin olla näkymätön... Näätkö minun katseeni sieltä vielä se on lämmin näätkö rakastavaiset kaupungin päällä... Rakkain jos saisit aikakoneen kultaisen veisitkö minut käymään luokses lapsuuteen... Tyttö kiljaisee kundi moi tylsää vai hyppää pois skate or die... Etana ennustaa näyttää sään sarvillaan... Lähde mun mukaan täältä hetkeks pois tahdon näyttää mun taivaan... Joku nurkassa itkee itsesääliä on tullut petetyksi luulisin... Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista... On siellä tutut ja vieraat tuntemattomat löytävät toistensa luo... Usein on vaikeaa elämäänsä aloittaa niin pienillä siivillä lentää... Mutta vaikken mä saanut sua pilviin joku toinen sut sinne kuljettaa sillä maailma elää ja vie sinutkin mukanaan... Nuo hetket syntymästä kuolemaan mun silmäluomiin heijastuu... Hän sinuun katsoo läpi karvaiden kyynelten tuntematta tuskaa loppua odottaen... Nyt kun öisin katson tähtiin ja sun kasvos siellä nään rakastun uudelleen... Mitä sitten jos sielun menettää on vain pakko roikkuu perässä...
Tähän kirjoitin muutamia sanoja eri biiseistä ja toivon että ne herättävät teissä kaikissa jotka tämän luette tunteita ihan minkälaisia vain muistoja jostain hyviä, pahoja... Miettikää mitä teidän olämässänne on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Kirjoitan erittäin harvoin tällaista varsinkaan julkisesti... Nyt rohkaisin itseni ja kirjailin tämän tänne. Kirjoittakaa omia mielipiteitä mitä tuntoja tämä teissä herättää unohtakaa kaikki erimielisyydet hetkeksi olette kaikki ihmisiä jokainen on oma persoonansa ainutlaatuinen toista täysin samanlaista ei ole olemassa. Tällä kirjoituksella toivotan todella hyvää juhannusta kaikille henkilöille tutuille sekä tuntemattomille...
Kaikille hyvää juhannusta...
6
385
Vastaukset
- loooooooora :)
Taidat olla nikistäs tai siitä johtuen elämää monelta eri katsannolta katteleva.. Ei tosiaan paha asia. Monissa biiseissä joista lainasit kertosäkeitä on todellakin sanomaa.. sellasta jota jokaisen tarvis joskus miettiä..
Hyvää juhannusta rakas virkaveli =))) - **Sani C**
koskettavaa....
hyvät juhannukset*haliii* - Syksy71
Samoin...
Et Arvaakaan kuinka lähelle nuo sanat ja säkeet osuvat minua ja elämääni. Rakas ystäväiseni, tiedät mistä minut löytää tarvittaessa!
Hyvää Juhannusta kaikesta huolimatta ja juuri siksi! - Milla41
...ihanista sanoista. Ne tuovat paljon muistoja mieleen ja *vedet silmiin*.
Hyvää ja aurinkoista juhannusta Sinulle! - Anonyymi
juhlana ja alkukesän huipentumana.
Toivotan siis kaikille palstan lukijoille valoisaa juhlamieltä, vaikka päivä ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on pilvinen ja sateinen. Ehkä päivä taas paistaa huomenna- Anonyymi
Nythän onkin ajankohtaista toivottaa juhannusta,herätkää pahvit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379