Ei kai ne vankilassa

pane perseeseen

Olen ensikertalainen. Siis vankilassa, ensi kuussa pitäisi aloittaa lusiminen. Miten voin parhaiten säilyttää neitsyyteni (Olen mies).

Tälläkin palstalla on ollut välillä hirveitä juttuja, miten miesvangit raiskaa sieviä, nuoria heterokundeja.

Kertokaa miten pelastuisin.

9

7729

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs rötöstelit

Et sinä siellä vankilassa miltään säästy, etkä pysty itseäsi varjelemaan. Olisit aikanaan miettinyt mitä teet, etkä rötöstellyt!

• Jape

...tosiaankaan kaikkea mitä kirjoitetaan. Raiskaukset ovat hyvin harvinaisia Suomen vankiloissa, (ainakin suljetuissa). Kun menet sinne, huomaat kyllä, että sellaisia tilaisuuksia ei juurikaan päivän aikana tule, että sinut voitaisiin raiskata henkilökunnan sitä huomaamatta. Tosin nykyään yliasutusta on niin paljon, että usein joudutaan samaan selliin asuttamaan useampi vanki, jolloin tietysti raiskaustapaukset ovat mahdollisia. Samaan selliin asuttamisessa kuitenkin katsotaan tarkoin, ketä siihen asutetaan, esim. ikä, rikos, kertalaisuus yms ja näissä selleissä harrastetaan myös miesten välistä seksiä, mutta niissä tapauksissa kyse ei ole yleensä seksiin pakottamisesta. Vankilassa jossa työskentelen, on sen koko historian aikana tullut henkilökunnan tietoon vain 3 raiskaustapausta, joista 2 on tapahtunut matkasellissä. Tietenkään kaikki tapaukset lähellekkään eivät tule henkilökunnan tietoon, onhan kyse hyvin arasta asiasta ja raiskatun kynnys ilmoittaa asiasta on korkea. Kauhujutut voit jättää omaan arvoonsa, jos jotain on joskus ollut, ne ovat vuosikymmenien takaa jolloin vankilat olivat hiukka erilaisia..

• neiti39

Hankkiudut eristysselliin /eristykseen, kuten poliisisarjoissa ja elokuvissa :) Tai yrität saada oman sellin muuten. Käytöksen perusteella pääsee eristykseen poliisisarjoissa, katso mallia niistä?

• neiti39

Toinen vaihtoehto on elää pakosalla (ulkomailla). Tai valittaa tuomiosta ja saada ehdonalaista, tuomio lykkääntyy, jos valittaa siitä?

• neiti39

Onnea yrityksiisi :)

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1461
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      141
      680
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      581
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      551
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    Aihe