Kun ei voittanut MM kisoja. Meikä sentään on vähintään toinen!
Evilä on Surkea!
8
963
Vastaukset
- esztelle
Evilä kyllä ehtii olla ensimmäinen ja monissakin kisoissa; varo vaan Raikkonen. Surkea olet itse, puhekin on kuin olis tukittu suu täyteen jotakin ***** ja olemus kuin elävällä kuolleella.
- coopakoo
Olet ¤enintään¤ toinen.
- Tyttö Vaan
Krhm.. Evilä on kuule paras. Mikä siin on huonoo?
Ja kolmas sija on TODELLA hyvä MM-kisoissa! - ja antaa
Kimin vaan kimittää!
- -flower-
Itse oot täysi-kusipää!!! Ammu ittes ni sästytään siltäkin vaivalta!
- esztelle
Ekan viestin kirjoittaja ei ymmärrä sitä, että urheilija, oli sitten formulakuski tai pituushyppääjä whatsoever voi ulkonäön lisäksi osata myös puhua ja ajatella.
- _angel_
esztelle kirjoitti:
Ekan viestin kirjoittaja ei ymmärrä sitä, että urheilija, oli sitten formulakuski tai pituushyppääjä whatsoever voi ulkonäön lisäksi osata myös puhua ja ajatella.
menisit ittees!!! mieti ny vähän mitä ihmettä sä jankutat?! Kimi intää ja narisee ja kääntää ja vääntä asioita, ja haastatteluissa sama nurina. Tommi Evilä on valo vuoden päässä siitä, ja se on hyvä! Ja odottappas vaan, MM-kisojen kolmas sija oli vasta alkua! ;)
- esztelle
_angel_ kirjoitti:
menisit ittees!!! mieti ny vähän mitä ihmettä sä jankutat?! Kimi intää ja narisee ja kääntää ja vääntä asioita, ja haastatteluissa sama nurina. Tommi Evilä on valo vuoden päässä siitä, ja se on hyvä! Ja odottappas vaan, MM-kisojen kolmas sija oli vasta alkua! ;)
Tästä voisi olla aineksia oikein kunnon väittelyksi asti. Noilla kahdella kun on eroa kuin sonnalla ja kullalla...päättäkää itse kumpi on kumpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603