Onko ryhmän lukijoilla kokemusta pääkaupunkiseudulla toimivasta Eläinsairaala Aistista?
www.aisti.info
Sairaala on erikoistunut eläinten neurologisiin vaivoihin kuten epilepsiaan, selkävammoihin jms.
Lähinnä kaipaisin tietoa ko sairaalan kompetenssista, hinnoista ja muusta sairaalaan liittyvästä.
Toivoisin myös kertomuksia omakohtaisista kokemuksista ko sairaalan suhteen erityisesti niiltä joiden koirille on siellä tehty selkäleikkauksia mm välilevytyräleikkauksia.
Aistiin pääsevät eläimen vain lähetteellä.
Eläinsairaala Aisti?
3
2182
Vastaukset
- Zero
Olen käynyt fysioterapiassa ja on ollut tehokasta
hoitoa mukavaa henkilökuntaa.ja huippu neurologit
hätätapauksissa ei tietääkseni tarvitse lähetettä
paikanpäälle.hinnoista en hirveästi tiedä,mutta
esim:magneettikuvaus maksaa jotain pälle 500 euroa jos muistan oikein kannattaa varmaan ihan soittaa paikanpäälle ja kysästä. - UfoScientist
Koiramme alkoi yöllä 3 aikaan huojua, ei pysynyt pystyssä, pää kallistui oikealle ja silmät nykivät edestakaisin.
Soitin helsingin yliopistolliseen eläinsairaalaan (09) 191 49601 päivisin ja (09) 191 49600 öisin, kertoivat että aistiin pitää mennä. soitin yöllä aistiin 09-4540 402 ja sanoivat että aamulla 8:30 sinne.
Lääkäri tutki koiran huolella ja sille tehtiin 2 tunnissa kokeet ja otettiin verinäyte sun muuta.
Syyksi paljastui bakteerinen infektio sisäkorvan lähistöllä ja saimme lääkkeet ja ohjeet ja lasku tulee myöhemmin kotiin (300 €)
Erittäin hyvä paikka, erikoistunut siis neurologisiin vikoihin - Anonyymi
Meillä oli koira hoidettavana luomi tulehduksen vuoksi. Ensinnäkin lääkäri oli puoli tuntia myöhässä ja kun koira tuli silmistä rähmä pois operaatiosta, niin huomattiin seuraavana päivänä että koiran kaula vuotaa verta. Kaulassa peukalon pään kokoinen reikä iho irti ympäriltä.
Laitoin sähköpostia ja pyysin rahat takaisin. Miten kaulaan voi tulla reikä jos silmät puhdistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069