Suomi24 NUOLEE Tommi Evilän persettä. Suomi24:n pomoyhtiö Eniro lahjoitti taannoin Evilälle 5000 euron stipendin. Rahanjakotilaisuuden jälkeen paikalla ollut Suomi24-Toimitus kysyi Evilältä chat-haastattelua. Evilällä oli Eniron lahjoittama 5000 euron shekki kädessään, joten ei siinä tilanteessa voinut kieltäytyäkään.
Kun chat alkoi, alkoi tämä Suomi24-Toimitus ladella ruutuun pelkkää nuolemista. Kriittisiä kommentteja ei tarkistuksen läpi päässyt. Suomi24 tarkoituksellisesti käytti omaa politiikkaansa sananvapaudesta. Ruutuun kelpasi vain imelä selkääntaputtelu ja muu nuoleminen.
Tämä ei riittänyt Suomi24:lle, vaan nyt tämä kuuluisa Toimitus perusti Tommi Evilä -keskustelupalstan, yippee!
Jatkakaa nuoleskeluanne.
Suomi24 NUOLEE Evilän persettä.
-Kylmä Fakta-
3
972
Vastaukset 3
- Tyttö Vaan
Ja miten niin Suomi24 "nuolee" evilän persettä?
te jotkut ootte kyl ihan idioottei!! - esztelle
Taitaa sinua v******a kun ei sinua nuoleskella.
- tämä
nyt ole aika kriittinen kommentti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459