Mitäköhän tarkotti, kissani oli tällöin vuoden vanha..eli hän nukkui rauhallisesti, rauhaisassa kodissa ja yhtäkkiä hän alkoi ikään kuin unissaan kramppaamaan ja sätkimään ja naukumaan todella tuskallisesti. Tätä outoa kohtausta kesti noin 10 sekuntia ja sitten se loppui.
Mikököhän ihme oli kyseessä? Saattoi liittyä myös jonkinlaista hengenahdistusta tähän, en muista tarkkaan. Vaikutti siltä että katti kuolee..Ei kuollut, onneksi. En usko, että pelkkä unennäkeminen saisi noin tuskallisen näköistä kohtausta aikaan. Yksi mahdollisuus on patteri, johon kissa nojasi, josko se olisi alkanut polttaa kissaa. Huolestuin vain, ettei kyseessä ole enteilevä sydäri tms. :(?
Kissan äkillinen kohtaus
4
3047
Vastaukset
- riiksu
meiän misu sai kerran sellasen sätkykohtauksen, ulisi ja kramppas rajusti. se kesti muutaman minuutin ja meni ohi ja kissa oli taas aivan normaali. eläinlääkäri sano että saattaa jäädä ainoaksi (ei kyl jääny), mut ei niitä kohtauksia ole ollu ku kaks puolen vuoden sisäl. seuraa saako kissasi niitä useammin, kauanko se kestää ja koita saada kisu pysymään paikoillaan ettei satuta itseään. mein kisu eka nukku rauhas mun kainalos ja hyppäs sit lattialle ja sai sen kohtauksen.
- nekku
kissallani on ollut jo yli 10 vuotta epilepsia ja saa kohtaukset kerran kuussa ja tämä alkoi jo ennen pennun luovutusikää. Kohtaus tosiaan alkaa aivan yllättäen ja se kestää pienen hetken ja kissa on sitten taas normaali. Kohtauksen tullessa kissa yleensä putoaa jostain ja saa kovia kouristuksia ja kuolaa valuu suusta ja pissat tulee alle. Onneksi kissa ei siitä tiedä mitään, kun on hetken tajuton, silti muuten elää ihan normaalia elämää.
- Mioooooo
munkin katti välillä näkee ja on juoksevinaan ja höpöttää kovasti.
Kamun koira sätkii enemmän, urisee lujaa ja haukkuu. - karvinen
Mulla kissa näki jotain painajaista ja rupes sätkiin ja puras mua kädestä..sitten se heräs ja unenpöpperöisenä jäi vain katteleen ympärilleen..=) Luultavasti sinunki kissa näki painajaista,mutta jos oikein huolestuttaa,niin voithan käydä tutkituttamassa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693