Hyväily ja eteneminen...

äijää

Niin.. kertokaapas omia kokemuksia kuinka teidän intiimit hetket ovat edenneet ja missä ajassa. Olen ollut nyt nykyisen tyttöystäväni kanssa n. 2 kk ja esim. rintoja saa jo hieroa.. tosin vain paidan läpi :)... en ole mikään pervo vaan olen vaan utelias tietämään että missä vaiheessa muilla pareilla on hyväily mennyt rohkeammaksi tai seksi tullut kuvaan..

3

1792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n20

Itsellä se meni nurinkurin, että tuli harrastettua seksiä(jota en tosin kadu huomioiden lopputuloksen)...ja siinä samassa tuli vakisuhde. Hassu puoli tässä oli se, että sen kerran jälkeen kuitenkin kesti muutama viikko kuin siiryttiin harrastamaan sitä vakiseksiä..joten vaikea sen enempää selittää että miten eteni. Huolimatta nopeasta toiminnasta on nämä vuodet hyvin menneet.:) Eli ei se nyt niin haitallista ole millä tahdilla etenee, oli se sitten hidas tai nopea.

• miia*

Ei harrastettu seksiä sinä iltana vielä mutta aika lähelle ;) Suudeltiin vaan sen poitsukaverini kanssa sohvalla, sitte siitä hiljalleen vahingossa hivutettiin makaamaan sylikkäin siihen sohvalle ja sekä suudelma että hyväilyt meni aika intiimiks :) Se vaan meni ihan ilman ajattelemista .

• jenni20

Meillä meni 3kk ennen ku yhdyntään asti päästiin. Jotain muuta oltiin kyllä hommailtu varmaan puoltoista tai kaks kuukautta ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe