Tuli tässä mieleeni taasen kirjoittaa kun taasen yksi vaimo lähti erään koulukaverini luota.
Tätä avioliittoa kesti 22 vuotta.
Kun lapset lähtivät opiskelemaan, vaimo sanoi, ettei halua asua kiusaajan kanssa kahdestaan.
Vaimo oli samalla luokalla kuin minäkin ja usein puhui miehen töykeästä käytöksestä.
On monta muutakin tapausta ollut vuosien varrella.
Ei ne koulukiusaajien avioliitot oikein ole kestäneet, moni ei ole kestänyt kymmentäkään vuotta.
Mutta en tiedä mitä voisi tehdä.
He kiusaajat eivät todella ymmärrä että toista ei esim. saa töniä, ei töniä vähääkään.
Heidän mielestään se on leikkiä, mutta muiden mielestä se on jotain muuta.
Ja mitä on tullut koulukiusaajien lapsista, koska he ovat niin itsekeskeisiä ja itserakkaita,
eivät ole osanneet antaa rakkautta ja aikaa lapsilleen.
Yksikin sanoi tyytyväisenä että hänen poikansa pääsi tehtaalle töihin kolmeen vuoroon, heti kun täytti 18 v.
Nyt hänellä on jo kai viisi työpaikkaa ja välillä työttömyyttä, mistään ei saa vakituista paikkaa.
Niin jos ei ole koulukiusaajatkaan mukavia,
ei heidän elämänsäkään ole kovin miellyttävää aikuisena.
Kiusaajan tulevaisuus, on onneton.
isäisä
2
477
Vastaukset
oliko vaimosi kiusattu vai kiusaaja?Ja asuiko vaimosi tämän kiusaajan kanssa?Putosin kärryiltä..
- isäisä
Huomaatko kuinka nopeaa palvelua.
Minä olen halinut jo paljon yli 30 vuotta sitä samaa jota edelleen halin.
Osa lapsistanikin on halinut samaa, omaansa jo yli 10 vuotta.
Pysyiköhän pikkuinen kärryillä.
En ole koskenutkaan koulukiusaajaan.
Tarkoitus oli vain sanoa että heillä on sellainen "hieman sairas” huumorintaju,
että eivät menesty elämässäänkään aina hyvin,
vaikka ulospäin näyttävät olevan avioliitossa,
silti siitä puuttuu todennäköisesti se onnellisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905489Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2981889- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363