Hei!
Kääk, ruotsin opinnoista on jo aikaa, eivätkä ne tapahtuneet 2000-luvulla... miten hitossa sanotaan ruotsiksi (puhuen) esim. "vuonna 2002"!?
Ruotsin kielen apua!
6
7277
Vastaukset
- tietävinään
Hei, hakusanalla ilmaiset, löydät ilmaisia sanakirjoja, hyviä, joista löydät kaipaamasi tiedot...
- ---kl-----
Riippuu vähän lauseesta:
"år 2002" = vuosi 2002, "i år 2002" = vuonna 2002 - Dirlandaa
---kl----- kirjoitti:
Riippuu vähän lauseesta:
"år 2002" = vuosi 2002, "i år 2002" = vuonna 2002Joo, sen tiesinkin, mutta miten tuollaiset vuosiluvut SANOTAAN? Tjugohundratvå vai två tusen två vai mitä ihmettä?
Ei tosiaan oo tuo svenska kovin hallussa... onneks ei työssä tarvii, mut ihan kiinnostuksesta!? - Scorpio
Dirlandaa kirjoitti:
Joo, sen tiesinkin, mutta miten tuollaiset vuosiluvut SANOTAAN? Tjugohundratvå vai två tusen två vai mitä ihmettä?
Ei tosiaan oo tuo svenska kovin hallussa... onneks ei työssä tarvii, mut ihan kiinnostuksesta!?Onpas sulla kummat murheet, kyselet vastausta sellaiseen, jonka itse jo tiedät ;-)
- Dirlandaa
Scorpio kirjoitti:
Onpas sulla kummat murheet, kyselet vastausta sellaiseen, jonka itse jo tiedät ;-)
Siis onko tosiaankin niin, että sen voi sanoa noilla molemmilla tavoilla?
En tiennyt tuota oikeasti - joten kiitos tiedosta, jos näin on. - Joakim
Dirlandaa kirjoitti:
Siis onko tosiaankin niin, että sen voi sanoa noilla molemmilla tavoilla?
En tiennyt tuota oikeasti - joten kiitos tiedosta, jos näin on...sanotaan " år tjugohundratvå". "Tvåtusenochtvå" on suomenruotsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351