Mulla on hajonnut matkalaukkujujen vetopyörät, meteli on hirmunen eikä matkalaukku meinaa kääntyä kun sitä vetää. Tiedätkö saako ja jos saa niin mistä varaosia, siis pyöriä matkalaukkuun, Hämeen suunnalta?
matkalaukkujen varaosia
3
3712
Vastaukset
- voi ostaa
voit ostaa rengasliikkeestä renkaat...sellaset 15 tuumaset aluvanteet ja nokian hakkapeliitat. en suosittele ajelemaan nastattomilla renkailla.kitkarenkaat on vaaralliset
- tosi on
eiköhän kannata suosiolla hankkia uusi nykyaikainen laukku...ei ne nyt ihan kauheita maksa.mulla hajos pari viikkoa sitten reilun vuoden vanhasta laukusta lukko lukon pidike ja huomasin sen vasta kotona joten roskiin vaan ja uusi tilalle. noissa on kuitenkin kuluvia osia ja ei niitä kai ole tarkoitettu kestämäänkään ikuisesti. jos laukku on sulle tärkeä ja tosi priimakunnossa niin kannattaa ehkä kysellä maahantuojalta tai markkinoijalta tai ihan vaan laukkufirmoista.
- Vetopyörät
Ja vetopyöriin parempikuntoiset, sanokoot "asiantuntijat" mitä tahansa?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704