Heliskoski lahjottu..!?

Pasi

jotkut haukkuvat Heliskoskea että Jyrällä ois taktiikan kans ongelmia.. ei taktiikassa välttämättä ole mitään ongelmia vaan pikemminki Jyrän päässä. OLI nimittäin täysin käsittämätöntä ottaa Andorra-ottelussa sekä Forssell että Eremenko, molemmat vaihtoon.. Suomen parhaat pelaajat ja maalintekijät. Ei mitään järkeä, jätkät ois varmasti tehneet sen maalin viimisen vartin aikana, just alkoivat lämpeneen ja vaikka muka puhutaan että olivat keskenkuntosia niin ei pidä paikkaansa, huippukunnossa molemmat. Eikä siellä kentällä saanu KUKAAN muukaan mitään aikaseks.

Ja media muka änkyttää että Forssell pitäs pudottaa maajoukkueesta... voi elämän kevät !! Suomen paras pelaaja ! hyvin menee, suomifutis ja suomifutismedia ja suomifanit

ajatelkaa omilla aivoilla älkääkä menkö päävalmentajan ja median vanavedessä ku päättömät kanat. Heliskoski teki tyhmimmästä tyhmimmän virheen ottaessaan kaks Suomen parasta pelaajaa pois kentältä, just sillon ku ois pitäny syntyä maaleja.

itse tulin siihen tulokseen, että Heliskoski on lahjottu jotenki joltaki taholta, ei tossa muuten ollut mitään järkeä.

herätys suomalaiset.

3

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra Ye

Kas kun älynnyt kirjoittaa heti Andorra -pelin jälkeen vaan vasta kun Miklu ja Ere onnistuivat Makedonia -matsissa.
      Teit kyllä pellen itsestäsi.

• Pasi

Kirjotin aiheesta Ilta-sanomien keskustelupalstalle, mutta kirjoitusta ei julkaistu.

Lisäksi tarkoitus oli kirjoittaa myös soccernetiin, mutta en ole vielä saanut tunnusta.

Tulin tänne vasta lopuksi.

• Jalkapallo ammattilainen.

Olen samaa mieltä PASIN kanssa. Media ei tiedä mitään Jalkapallosta niinkuin ei suurin osa suomalaisistakaan!. Forssel, Eremenko, Hyypiä ja Litmanen ovat maajoukkueemme parhaimpia. Esim Litti ei ehkä ole samassa kunnossa kuin 94-97. Hän oli tuolloin yksi maailman parhaista. Nyky taidoilla mahtuu ihan ylivoimaisesti maajoukkueeseen kun seuraa pelaaja listaa. Forssel ja Eremenko tulevat 2 vuoden sisällä leviämään maailman tietoisuuteen!

Amatöörit katsokaa te vain salkkareita ja eläkää media elämää ja jättäkää jalkapallon kritisointi siitä jotain tietäville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      89
      3402
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      103
      3076
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2282
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      21
      1802
    5. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1715
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1660
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1618
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1478
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1401
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1384
    Aihe