Kun Suomessa mökit ovat usein vierivieressä, niin onko kenelläkään syntynyt suhdetta mökkinaapuriin, isäntään tai emäntään? Häiritseekö mökkinaapuri tästä näkökulmasta mökkeilyänne? Pitääkö vaimoa vahtia?
Tuli vain mieleen kun kuulin, että vanha pukki Panu Rajalalla on nykyään suhde mökkinaapurin eukkoon? Mitä naisen puoliso mahtaa ajatella, tuskin enää mökkeily kiinnostaa.
Suhde mökkinaapuriin?
4
1808
Vastaukset
- jussi
Meidän mökkinaapurien keski-ikä on 60 vuotta ja ite kun olen 25 vuotta nuorempi niin eipä ole noita mummoja tullut katseltua sillä silmällä.
Kivan näköisiä tyttäriä kyllä joskus vierailee naapurimökeillä... - ..................
pulmaa joillekin.Tuo Rajala nyt on sika miesten vaatteissa (anteeksi siat),mutta meillä kun on vain yksi mökkinapuri 500 metrin päässä ja nekin ovat sukulaisia joten ei pääse vipinää siinä suhteessa syntymään.
Oliskin mielenkiintoista jos sais salskeita kavereita naapurimökiltä tälläinen liki 50v täti tiirailla,meidän isäntä ei varmaan moittisi jos vain katsoisin.- keripukki tai muutenvaan pukki
hiljaa kun siat röhkii!
- Anonyymi
Välit menny aikoja sitten poikki....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491304- 1601115
- 61997
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli183795Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766- 11759
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78685