Evilän Tomppa eli...

Blackened_90

Wannabe David Beckam.


Evilä on pelkkä ylimielisyyden ja jotenkin hölmöläismäisen kropan muodostuma. En pidä koko tyypistä. Kun pronssia tuli, j'tkä oli, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja niin pois päin.. Haiseva paska! Yeah yeah yeah yeah yeah uuu yeah uuuu-uu-uu-uuu gone away!!! YEEEEEEEEEEEEAH!!!

6

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani mikä fani

      Jos on ihmistuntemusta, huomaa ettei Evilässä
      ole ylimielisyyden häivääkään. Siis sun mielestä
      hän oli "kuin mitään ei olisi tapahtunut", kun tuli
      pronssia! Muuten vaan hyppi ympäri stadionia...
      Ja muuten Beckham on täysi pelle, eikä kuulu tähän mitenkään!

      • esztelle

        Beckhamiin ei kannata Evilää rinnastaa...Becksulla on pissi noussut päähän niin että loiskinnan kuulee kauas asti ja sitten vielä naiset kuolaavat sen perään, en kyllä ymmärrä. Evilän silmistä sentään loistaa se kuuluisa järjen valo ja puheissakin on tolkkua. Ja siihen kun lisätään vielä kohtuullisen hyvä pärstäkerroin ja hiukset sekä aivan jumalainen kroppa - niin täydellinen paketti on siinä. Eikä asiaa yhtään pahenna että jätkähän osaa hypätä.


    • zeanne

      Jos et tykkää Tommi Evilästä ni pidä se omana tietonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä ainaki tykkään Tommist ja mä harrastan itekki yleisurheiluu. ottakaa kaikki kantaa; Tommi Evilä on paras!

      • vittuilija

        Tommi Evilä on homo ja yleisurheilu on perseestä!


      • Zeanne
        vittuilija kirjoitti:

        Tommi Evilä on homo ja yleisurheilu on perseestä!

        tässä SULLE faktaa; Tommi ei oo homo!!!!!!!!!!!!!ite varmaa oot...


      • esztelle
        Zeanne kirjoitti:

        tässä SULLE faktaa; Tommi ei oo homo!!!!!!!!!!!!!ite varmaa oot...

        Ei todellakaan ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      724
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe