Wannabe David Beckam.
Evilä on pelkkä ylimielisyyden ja jotenkin hölmöläismäisen kropan muodostuma. En pidä koko tyypistä. Kun pronssia tuli, j'tkä oli, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja niin pois päin.. Haiseva paska! Yeah yeah yeah yeah yeah uuu yeah uuuu-uu-uu-uuu gone away!!! YEEEEEEEEEEEEAH!!!
Evilän Tomppa eli...
6
1180
Vastaukset
- fani mikä fani
Jos on ihmistuntemusta, huomaa ettei Evilässä
ole ylimielisyyden häivääkään. Siis sun mielestä
hän oli "kuin mitään ei olisi tapahtunut", kun tuli
pronssia! Muuten vaan hyppi ympäri stadionia...
Ja muuten Beckham on täysi pelle, eikä kuulu tähän mitenkään!- esztelle
Beckhamiin ei kannata Evilää rinnastaa...Becksulla on pissi noussut päähän niin että loiskinnan kuulee kauas asti ja sitten vielä naiset kuolaavat sen perään, en kyllä ymmärrä. Evilän silmistä sentään loistaa se kuuluisa järjen valo ja puheissakin on tolkkua. Ja siihen kun lisätään vielä kohtuullisen hyvä pärstäkerroin ja hiukset sekä aivan jumalainen kroppa - niin täydellinen paketti on siinä. Eikä asiaa yhtään pahenna että jätkähän osaa hypätä.
- zeanne
Jos et tykkää Tommi Evilästä ni pidä se omana tietonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä ainaki tykkään Tommist ja mä harrastan itekki yleisurheiluu. ottakaa kaikki kantaa; Tommi Evilä on paras!
- vittuilija
Tommi Evilä on homo ja yleisurheilu on perseestä!
- Zeanne
vittuilija kirjoitti:
Tommi Evilä on homo ja yleisurheilu on perseestä!
tässä SULLE faktaa; Tommi ei oo homo!!!!!!!!!!!!!ite varmaa oot...
- esztelle
Zeanne kirjoitti:
tässä SULLE faktaa; Tommi ei oo homo!!!!!!!!!!!!!ite varmaa oot...
Ei todellakaan ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767