Onko jollakin kokemuksia tästä firmasta?
Kuinka suuri niiten POP3/IMAP4 sähköpostilaatikot ovat?
www.futuron.org
5
1544
Vastaukset
- Palvelua?
Paljonko tilaa sähköpostilaatikoilla on varattuna?
Tämän päätät itse sähköpostilaatikoita luodessa cPanel:ssa. Sähköpostilaatikoiden käyttämä tila vähentää kotisivutilaa. - make
Hyvä, edullinen palvelu. Sähköpostilaatikon koko muutettavissa, käytetävissä olevan levytilan mukaan.
- Suosikotimaista
- kokemusta kyllä
vaikka toivon, ettei olisi... kysypä asiakaspalvelusta jotain ei-niin-kivaa asiaa, nokille tulee ja lujaa. Kun edes näkyis sivut netissä, mutta kun ei. Eikä pääse lukemaan mailejaan, saati sitten muokkaamaan sivuja. Ja perintätoimistolta napsuu kirjettä, vaikka kuinka on koittanut irtisanoa palvelua. Yök.
- minä vaan
futuron on niinkauna ok kun ei tule mitään. Tuki on olematonta ja sitä on vaikea saada. En voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605