Miksi

kekfl

Kerro mulle miksi ensi kesäkuun jälkeen itse oivalluksia ei enään anneta? Onko siihen mennessä kaikki itseoivaltaneet löytyneet?

2

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SahajaYogi

      Sahaja Yoga ja profetia

      Itse en ole kovin innostunut näistä tulevaisuuden ennusteluista, mutta sanotaan että Shri Matajin annettua massaitseoivalluksen ihmiskunnalle, kali yuga päättyi, ja siirryimme välivaiheen – krita yugan kautta satya yugaan, eli kultaiseen aikakauteen, jolloin ihmiskunta saa takaisin menettämänsä viattomuuden.

      Olin innoissani joskus 1990-luvun puolivälissä juteltuani erään liiderin kanssa, ja hän sanoi Shri Matajin sanoneen luottamuksellisesti että viimeinen tuomio tapahtuu ”parin vuoden sisällä” ja ”80% ihmiskunnasta tulee tuhoutumaan tuossa henkisessä puhdistuksessa”. Olin nuori ja idealistinen sahaja yogi tuolloin, ja uskoin.

      Viime aikoina nämä ovat tulleet lähinnä sitä kautta että sahaja veljeni Ishmael harrastaa astronomiaa ja profetioita, ja välillä antaa ymmärtää en olemassa täsmällisiä aikoja, päivämääriä. Ensin olin hämmästynyt, ja sanoin epäuskoisena että mikä satya yuga tämä on olevinaan, kun tietääkseni ainoakaan ihmiskunnasta, niin joogeista kuin normaaleista ihmisistä ei ole herännyt nirvikalpaan? - Ishmael vastasi että siirtymä satya yugaan on tapahtunut, mutta ihmiskunta kärsii jonkinlaisesta ”krapulasta”…

      No, tulee mieleen Lars Levi Laestadiuksen v. 1843 traku ”Crapula Mundi – Maailman kohmelo” –Laestadiuksen pastoraaliteeseihin liittyvä johdantopuhe, mutta se nyt ei liity tähän sen enempää…

      Viimeksi Ishmael puhui Mahdista, ja hänen ilmestymisestään maailmaan, ja kehotti sahaja yogeja tutkimaan Mahdiin liittyviä ennustuksia Haditheista.

      " From 2003 to 2005 Mahdi will be the most active. But He will reveal Himself to public only in year 2006. ... So I ask all sahaja yogis to search Internet or any other sources for exact prophecies of our time. This can be very interesting. We must find out - whether the prophecy we heard is true or not. My personal opinion is that the prophecy is true one - it has nice vibrations. " ( - Ishmael 26.8.2005 0:23:35)

      Onpa sanottu tuo päivämäärä 21.joulukuuta 2012. Vuonna 2007 pitäisi kanssa tapahtua jotain hienojakoisella tasolla. Mutta tiedä näistä nyt sitten. Kirjoitan mitä olen kuullut, mutta en ota sen kummempaa kantaa. Shri Mataji on sanonut että koska sahaja yoga on nyt levinnyt suurin piirtein maailman jokaiseen kolkkaan, niin kaikki ne ihmiset joilla on edellytykset saada itseoivallus, ovat sen jo saaneet. Ja ne jotka jäivät ulkopuolelle, niillä ei ole edellytyksiä, eikä halua.

      Kaikki edellä kuvattu on ymmärrettävä ”hienojakoisella” tasolla tapahtuvaksi; viimeinen tuomio ei tapahdu porukalla, enkä usko että siitä kerrotaan televisiossa tai lehdissä. Viimeinen tuomio, eli apokapypsi on henkilökohtainen tapahtuma, jossa nirvikalpa samadhissa odotteleva sahaja yogi otetaan takaisin taivaan kotiin, Isä Sadashivan ja Äiti Adi Shaktin luo. Ihmiskunnan enemmistö ei tätä välttämättä edes huomaa, vaan kaikki jatkuu kuten ennenkin.

      Shri Mataji on viitannut ( Sydney Airport Admonition, 1994 ).. ja jotkut joogit kuten Jagbir ja Violet, ja muutama muu ovat alkaneet olla sitä mieltä että todellinen sahaja yoga ei tarkoita enää sahaja yoga organisaatiota, vaan niitä muutamaa sahaja yogia jotka ovat pysyneet uskollisena Shri Matajin sanomalle, ja sisäiselle shaktille – shakti within. Itse ajattelen jotakuinkin tämän kaltaisesti… Vain Sahasraran avautuminen, ja auki-pysyminen merkitsee, ei se mitä ihminen ulkoisesti vaikuttaa olevan. Esim, sahaja yogini Semira on osuvasti verrannut tapahtumia sahaja yogassa kristinuskon alkuaikoihin, jolloin todellisen Jeesuksen gnoosiksen saivat vain harvat, ja enemmistöläiset perustivat organisaatio kristinuskon – Rooman kirkon, - valtarakenteen jolla ei enää ollut tekemistä Jeesuksen kanssa.

      Mayojen kalenterin mukaan – joka on kaiketi ”sahaja yogan mukaista”, olemme kulkemassa kohti viidennen (3113 eKr - 2012 jKr ), eli viimeisen 5,125 vuoden ajanjakson loppua. 26,000:nen vuoden ajanjakso päättyy talvipäivänseisauksen hetkellä, siis 21. Joulukuuta 2012.

      mm. Sumerialaiset, Tiibetiläiset, Egyptiläiset, Cherokeet, Hopit, ja Mayat ovat tunteneet 26,000-vuotisen kierron: http://www.13moon.com/prophecy%20page.htm

      “The point of interest for these early astronomers seems to have been the projected end date in 2012 A.D., rather than the beginning date in 3114 B.C. Having determined the end date in 2012 (for reasons we will come to shortly), and calling it 13.0.0.0.0, they thus proclaimed themselves to be living in the 6th baktun of the Great Cycle. The later Maya certainly attributed much mythological significance to the beginning date, relating it to the birth of their deities, but it now seems certain that the placement of the Long Count hinges upon its calculated end point.
      Why did early Mesoamerican skywatchers pick a date some 2300 years into the future and, in fact, how did they pinpoint an accurate winter solstice? With all these considerations one begins to suspect that, for some reason, the ancient New World astronomers were tracking precession. “
      - THE HOW AND WHY OF THE MAYAN END DATE IN 2012 A.D. by John Major Jenkins, May 23rd, 1994 Originally published in the Dec-Jan '95 issue of Mountain Astrologer.
      http://www.levity.com/eschaton/Why2012.html

      What will be your reaction when the son of Mary (Jesus) descends and your Imam is from among yourselves? (Sahih Muslim, bab nuzul 'isa, Vol. 2; Sahih Bukhari, kitab bad' al-khalq wa nuzul 'isa, Vol. 4)

      - Identification of the Prophesied Imam Mahdi:
      http://www.irshad.org/islam/prophecy/mahdi.htm

    • juusovain

      Sanoin vain että mielenkiintoista.En muuta.
      Alkuperäinen Jeesuksen opetus hävisi jolloinkin 100-200 y.a.a.
      Tilalle tuli tuo katolilaisuus vääristymä.
      Alkuperäistä Jeesuksen oppia ei kait enään ole?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe