The children had all been photographed, and the teacher was trying to persuade them each to buy a copy of the group picture.
"Just think how nice it will be to look at it when you are all grown up and say,
"There's Jennifer; she's a lawyer,' or “That’s Michael, he's a doctor.'"
A small voice at the back of the room rang out, "And there's the teacher. She's dead."
luokkakuva
jusa
5
8700
Vastaukset
- tämäkin englanniksi
Mitähän tuokin tarkoittaa? Vitsikästä.
- just me..
Kaikki lapset oli valokuvattu ja heidän opettajansa yritti saada kaikki ostamaan luokkakuvan.
''Ajatelkaapäs nyt kuinka mukavaa on katsoa tätä kuvaa kun olette aikuisia ja sanoa: ' Tässä on Jennifer, hän on juristi' tai ' Tuo on Michael, hän on lääkäri.' ''
Hiljainen ääni luokan perältä sanoo: ''Ja tuo on opettaja. Hän on kuollut..''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341