yks minu kaveri haluis iha tosissaa laihtuu, ku se on aika lihava sen mielest, niin millai se pystyis sit laihduttamaan? Mitä kannattaa tehdä että laihtuu?
Laihdutus
14
4015
Vastaukset
- ja liikkua
enemmän. ;)
- pois
ja enemmän vihanneksia ja hedelmiä
ja enemmän liikuntaa
niin laihtuu - aivannn
Laihtuakseen pitää elimistön saada vähemmän energiaa kuin kuluttaa. Niin yksinkertaista se on.
- Mindy
Hei! On hienoa että yrität auttaa kaveriasi..
Paras tapa laihduttaa on vähentää karkin ja herkkujen syöntiä. ja tietenkin mahdollisimman paljon liikuntaa.
Esim. Sulkapallo on tosi hyvä laihdutus keino,minäkin laihduin kuukaudessa muistaakseni jotain 2kiloa,kun kerran viikossa kävi.
Mutta jos kaverisi on alle 16vuotias,ei laihdutus ole kovin hyväksi,mutta jos on hirveän ylipainoinen nii sitten kannattaa pari kiloa tiputtaa,mutta liika laihdutus ei ole hyvä kellekkään :)
kannattaa alottaa vähentämällä karkin syöntiä :) - Olkaa hyvä!
Tuolla sivulla:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=24
Kaloritaulukko
Personal Trainer
Laihdutusvinkkejä
Ylipainon syyt ja vaikutukset
Rasvaprosentti / Tietoa
Rasvaprosentti / Laskuri
Kehon painoindeksi (BMI)
Kehon painoindeksi / Laskuri
Vyötärö-lantio -suhde / Laskuri
Päivittäinen energian tarve / Laskuri
Eri liikuntamuotojen kuluttama energia
Vuorokauden energiankulutus / Laskuri
Päivittäinen perusaineenvaihdunta / Laskuri
Fineli / Elintarvikkeiden koostumustietopankki
Energiankulutus eri liikuntamuodoissa / Laskuri
Zone-dieetti
Body for Life
Perunadieetti
Ananasdieetti
Mammadieetti
Sairaaladieetti
Atkinsin dieetti
NutriFast-dieetti
Veriryhmädieetti
Stillmanin dieetti
Ketoosi-dieetistä
Scarsdalen dieetti
Näkkileipä -dieetti
Kaalikeitto -dieetti
Montignacin dieetti
Lentoemäntä -dieetti
The South Beach Diet
Kivennäisvesi -dieetti
Vähärasvainen dieetti
Omenaviinietikka -dieetti
Rasvanpolttokeitto -dieetti
Yhden päivän juomadieetti
Painonvartijat -ohjelmasta
The Atkins Diet (suomeksi)
Atkinsin dieetti (englanniksi)
Omenalla ohuemmaksi -dieetti
Virtuaaliravintola
Laihdutusklinikka
Laihdutusleikkaus
Ravitsemusterapeutti
Painoa pois porkkanoilla
Painonhallinnan tukihoidot
Miksi kannattaa laihduttaa?
Ahmimisesta voi päästä eroon
10 kiloa neljässä kuukaudessa
Naisellisen lihaskuntotreenin ABC
Syöminen salitreenauksen ohessa
Hyvästi rasva - tervetuloa maut
Liikunnasta on monenlaista hyötyä
Rasvan vähentäminen ruokavaliosta
jne. jne.
Katsokaa myös sivulla alempana oleva artikkeli nimeltään Liikunta. : )- mä/////
Juu keinoja on monia(: Tuntuu että nykyään kaikki pitäis tapahtuu nopeesti! Mulla olis tiettyihin ulkonäkö ongelmiin kehitettyjä ratkasuja (laihdutus, isommat silmät, pulleemmat rinnat, jätkien ongelmat, hiusongelmat jne.)
Jos kiinnostaa ota yhteyttä! - sarita1
Tietääkö joku paljonko painonvartijoiden pisteitä palaa n. puolen tunnin hölkkälenkillä. Käsittääkseni siinä menee 300 kgcl, mutta paljonko on yksi pojo. Ja pitääkö paikkansa että tyjällä mahalla siis aamulenkillä palaa läskiä paremmin kuin iltalenkillä.
- missarmeija
mä///// kirjoitti:
Juu keinoja on monia(: Tuntuu että nykyään kaikki pitäis tapahtuu nopeesti! Mulla olis tiettyihin ulkonäkö ongelmiin kehitettyjä ratkasuja (laihdutus, isommat silmät, pulleemmat rinnat, jätkien ongelmat, hiusongelmat jne.)
Jos kiinnostaa ota yhteyttä!hei antaisitko pikkuvinkin tähän miten saisi pulleemmat rinnat (ei silikoni) ? :)
- Yrittää
Niin mäkin haluisin vähä laihtuu ku Äiti valittaa koko ajan että vähennä karkkii...!
Oon 13v 171cm/64kg paha?
tein itteleni karkkilakon ja joka päiväst jätti urheiluu ja mä harrastanki paljo urheiluu mut mikää ei näytä auttavan :(- lifemocker
limpparit, jätskit, sipsit yms pois kanssa
vain kotiruokaa
- kaikkitietäväinen
Siis laihduttaminen on tosi helppoo omasta mielestäni en vain ole aina ymmrtänyt sitä. Syöt vähemmän ja liikut enmmän. Jos se ei auta lisää liikuntaa vielä lisää ja liikut vielä vähemmän. Henk kohtaisesti pidän atkinsin dietiistä.
Aloitin itse laihduttamisen noin kuukasi sitten ja nyt olen laihtunut 8-9 kg... - nasu
miten pääsee vyötäröstä eroon ??
olen 13v pituus 155cm vyötärö 80cm haluisin 70cm
ja kauvanko siinä kestää
latakaa vnkejä- sajf
no ensinäki just nää herkkujen vähentämiset ja liikunnan lisäys auttaa tottakai myös vyötärön laihdutukseen. mutta sitten kannattaa ottaa tavaksi pari kertaa viikossa keskivartaloon kohdistuvaa lihaskuntoa ja jumppaa. vatsalihaksia ja sun muuta semmosta. erinlaisia jumppaliikkeitä löytyy kyllä helposti netistä ja jumppakirjoista.
itellä 15v pituus 164cm ja vyötärö 60cm
- Anonyymi
Oon 11v lokakuus 12v tyttö oon noin 160 cm pitkä painan 59kg/60kg en oo ihan varma mut jompi kumpi. itseni mielestä ulkoisesti näytän siltä että olisin 80kg possu haluaisin laihtua mutta en oikeen tiiä miten kaikki muut kaverit hoikkia pitkiä tai lyhyitä itse olen pisin kaveri porukassani mutta tuntuu että lihavin ja painavin. Vedän yleensä mahaa sisään että näyttäisin laihemmalta:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653