FC INTER on tällä kaudella ollu mun ehdoton ykkössuosikki! olen aiemmin kannattanu tepsiä mutta vahdoin keväällä! Inter teki talvella nuorisoleikkauksen, ja tulosta syntyi heti! Inter on tänä syksynä mestaruustaistelussa mypan ja hjk:n kanssa... Interillä on tällä kaudella kova ja nuori joukkue. Superpelaajat mm: bahne, corpache, lehtonen, pertot, n,gal... luottomiehet: sinisalo, gustafsson, tumanto,ilo,petrescu ja nyman... TOIVON KOVASTI ETTÄ INTER VOITTAA KULTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
FC INTER - TURUN YKKÖNEN
3
580
Vastaukset
- Monska
Joo mä kannatin ensin tutoa, sit ne putos nelosdivariin, niin aloin kannattaa åboa ku ne oli parempia. sit mulle kerrottiin et Turuus pelataan veikkausliikaakin, niin aloin kannattaa tepsiä. sitte joku heppu perusti interin ja ku tepsi putos divariin niin aloin kannattaa sitten sitä. sit tepsi nousi takas ja pelas hyvän kauden niin vaihdoin taas tepsiin. nyt tällä kaudella oli pakko vaihtaa takas interiin, mut jos hyvä tsäkä käy niin naantalin VeeKeekin saattaa päästä mun fanitettavaks...
- oon sammoo mieltä
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
- tubiz84
oon sammoo mieltä kirjoitti:
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
Hyi vittu mitä jengii. meijjän yks kaunis kannattaja sano hyvin et naista voi vaihtaa, mut ei jalkapallo joukkuetta!! pysykää siel teepeeeässän leiris oikeesti, se sopii tollasille oikein hyvin. kuin luotu teitä varten, kumpi pelaa paremmin ni kannatetaa sitä sitte :DDDDD Hyi vittu mitä jengiii!!! INTER 4-EVER!!!... vaik sit 6divarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788