FC INTER on tällä kaudella ollu mun ehdoton ykkössuosikki! olen aiemmin kannattanu tepsiä mutta vahdoin keväällä! Inter teki talvella nuorisoleikkauksen, ja tulosta syntyi heti! Inter on tänä syksynä mestaruustaistelussa mypan ja hjk:n kanssa... Interillä on tällä kaudella kova ja nuori joukkue. Superpelaajat mm: bahne, corpache, lehtonen, pertot, n,gal... luottomiehet: sinisalo, gustafsson, tumanto,ilo,petrescu ja nyman... TOIVON KOVASTI ETTÄ INTER VOITTAA KULTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
FC INTER - TURUN YKKÖNEN
3
646
Vastaukset
- Monska
Joo mä kannatin ensin tutoa, sit ne putos nelosdivariin, niin aloin kannattaa åboa ku ne oli parempia. sit mulle kerrottiin et Turuus pelataan veikkausliikaakin, niin aloin kannattaa tepsiä. sitte joku heppu perusti interin ja ku tepsi putos divariin niin aloin kannattaa sitten sitä. sit tepsi nousi takas ja pelas hyvän kauden niin vaihdoin taas tepsiin. nyt tällä kaudella oli pakko vaihtaa takas interiin, mut jos hyvä tsäkä käy niin naantalin VeeKeekin saattaa päästä mun fanitettavaks...
- oon sammoo mieltä
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
- tubiz84
oon sammoo mieltä kirjoitti:
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
Hyi vittu mitä jengii. meijjän yks kaunis kannattaja sano hyvin et naista voi vaihtaa, mut ei jalkapallo joukkuetta!! pysykää siel teepeeeässän leiris oikeesti, se sopii tollasille oikein hyvin. kuin luotu teitä varten, kumpi pelaa paremmin ni kannatetaa sitä sitte :DDDDD Hyi vittu mitä jengiii!!! INTER 4-EVER!!!... vaik sit 6divarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2857896Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714168Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1642434Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272143Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17802051- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71466Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631210