FC INTER on tällä kaudella ollu mun ehdoton ykkössuosikki! olen aiemmin kannattanu tepsiä mutta vahdoin keväällä! Inter teki talvella nuorisoleikkauksen, ja tulosta syntyi heti! Inter on tänä syksynä mestaruustaistelussa mypan ja hjk:n kanssa... Interillä on tällä kaudella kova ja nuori joukkue. Superpelaajat mm: bahne, corpache, lehtonen, pertot, n,gal... luottomiehet: sinisalo, gustafsson, tumanto,ilo,petrescu ja nyman... TOIVON KOVASTI ETTÄ INTER VOITTAA KULTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
FC INTER - TURUN YKKÖNEN
3
643
Vastaukset
- Monska
Joo mä kannatin ensin tutoa, sit ne putos nelosdivariin, niin aloin kannattaa åboa ku ne oli parempia. sit mulle kerrottiin et Turuus pelataan veikkausliikaakin, niin aloin kannattaa tepsiä. sitte joku heppu perusti interin ja ku tepsi putos divariin niin aloin kannattaa sitten sitä. sit tepsi nousi takas ja pelas hyvän kauden niin vaihdoin taas tepsiin. nyt tällä kaudella oli pakko vaihtaa takas interiin, mut jos hyvä tsäkä käy niin naantalin VeeKeekin saattaa päästä mun fanitettavaks...
- oon sammoo mieltä
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
- tubiz84
oon sammoo mieltä kirjoitti:
juu eli oon sammoo mielt eli interi o parempi ku tps
Hyi vittu mitä jengii. meijjän yks kaunis kannattaja sano hyvin et naista voi vaihtaa, mut ei jalkapallo joukkuetta!! pysykää siel teepeeeässän leiris oikeesti, se sopii tollasille oikein hyvin. kuin luotu teitä varten, kumpi pelaa paremmin ni kannatetaa sitä sitte :DDDDD Hyi vittu mitä jengiii!!! INTER 4-EVER!!!... vaik sit 6divarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1776764Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1153204Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895- 191689
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.11569"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381556Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151363Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320- 651265