Lättäpillut

hiiri

Kertokaa mistä tulee nimitys lättäpillut?Luullakseni se on vähän loukkaava ja pyydän anteeksi jos olen epähieno.
Olen vaan aina kummastellut moista nimeä.

21

4616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S

Minun puolestani saat jatkaa sitä kummastelua, hiiri.

• hiiri

meitä on ainakin kaksi jotka kummastelee..

• ehkä tästä

Ruotsissa lesboja kutsutaan sanalla 'flata' mikä tarkoittaa tasaista, lättänää, jopa kämmentä.
      Se on gaypiireissä keksitty nimitys naispuolisesta elimestä. Eli siis peniksen sijasta onkin vain lättä, ei siis mitään. Tätä ilmaisua pidetään kuitenkin hyvin positiivisena, josta kukaan ei mieltään pahoita, siis ainakaan jos on lesbo.

• hiiri

vastauksesta.kuullosti ihan loogiselta.

• Anna
        hiiri kirjoitti:

vastauksesta.kuullosti ihan loogiselta.

Joo.Mä oon kuullu yhden vanhemman ihmisen käyttävän tota ilmasua ja hän tarkensi sillä lailla, että ennen vanhaan "tiedettiin" yleisesti, että naiset keskenään sängyssä"hieroo" niitä yhteen rakastellessaan.Kokemuksesta voisin sanoa, että ei se yleensä onnistu ihan noin,ei siis osu kohdalleen niin,että molemmilla olis hauskaa..

Näin oon kuullut..

• Vivace_adagio_moderato

Pillujen lätistelyä yhteen. Itsekin olen miehenä ihmetellyt, mitä järkeä siinä olisi. Toisaalta märästä v*tusta lähtee aikamoinen lätinä touhujen tiimellyksessä.

• 5894235092385930432

Ketään ei kiinnosta miehen mielipide lesbopalstalla.Miehet eivät vain niin kertakaikkiaan ymmärrä mistään mitään, kaikkein vähiten naisista.

• Seks.terapeutti-Kake

No sen verran kuitenkin kiinnosti, että oli ihan pakko tulla tuon edellisen kaverin kirjoitusta kommentoimaan ja julistamaan, että ei kiinnosta. Jos sinua oikeasti ei kiinnostaisi, et olisi provosoitunut vakuuttelemaan ei-kiinnostustasi.

Ehkäpä sinua - ja teitä lesboja laajemminkin - kiinnostaisi hyvinkin paljon olla miehen kanssa silleen? Niin, siksihän te miehiä vihaattekin, kun se on ainut keinonne, millä te osaatte osoittaa rakkauttanne ja seksuaalista kiinnostustanne. Eikä kukaan siks'toiseen voi olla luonnostaan lesbo tai homo. Kyllä jokainen pohjimmiltaan kaipaa seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta joskus kriittisessä seksuaalikehitysiässä jokin menee pahasti vikaan ja syntyy vakava kohtaanto-ongelma, niin että juuri kaikkein intensiivisimmässä kasvuvaiheessa oleva seksuaalisuus ei saakaan välttämätöntä ravintoa ja se siksi jotenkin surkastuu, tai ainakin alkaa etsiä jonkinlaista "hätätietä", tai ikäänkuin "pakkolaskupaikkaa", ja alkaa kohdistua seksundääriseen kohteeseen, nimittäin samaan sukupuoleen, ja niin syntyy homo- tai lesboseksuaalisuus.

Voi rähmä! Homous tai lesbous on ikäänkuin kasvuvamma, tai seksuaalisuuden epämuodostuma.

Niin että melaa te lesbotkin vain perimmältänne olette vailla; ei siinä sen kummempia.

Itse kutsun teikäläisiä pidemmällä termillä "Litsis-Lätsis Lättäpimpat".

• 719

Miehillä on vähän turhan suuret luulot itsestään, ei voi muuta sanoa. :)
        Voi mikä ihmisyyden pelastaja sä oletkaan.

• Lättäjalka1

Se on kyllä aina tää ihana TODELLA VÄÄRÄ olettamus että me vihattaisiin miehiä. Meillä ei vaan kiinnosta miehet siinä mielessä. Se ei ole vihaamista käsittääkseni.

• Vinetto

Pohjimmiltaan kukaan normaali ei voi olla persu. Sen sijaan kohtalaisen moni normaali ihminen voi olla mies, niin homo kuin hetero.

Itse heteromiehenä en pidä persuja enkä sovinisteja normaaleina. Silti heidänkin kanssan täytyy yrittää elää samassa yhteiskunnassa vaikka se äärimmäisen epämiellyttävää onkin.

Kaikkein huvittavinta on kuvitella, että oma ajattelutapa on se normaali, jolla tavalla muidenkin tulisi ajatella. Tällaisen ihmisen kanssa ei kannata haaskata aikaansa, oli kuka tahansa sitten mitä sorttia tahansa.

• haha_haaa

:D :D
        Ihan t o s i s s a s k o tollasta kirjotat????? Anna mun n a u r a a.
        Melaa saaneena, en halua sitä enää i k i n ä. Seksi oman naiseni kanssa on paljon parempaa. Se on mahtavaa.
        Kyllä taidat sinäkin olla vain melasi jatke kaikessa "viisaudessasi". Voi miten typerä kommenttisi olikaan. :D

• Anonyymi

Persun on vaikea ymmärtää tavallisia ihmisiä.

• bklljnmnkpö

ilmiselvää se tarkoittaa pillua joka on lättänä niinku sulla;)

• PalePasqueFlower

Sanaa homoseksuaalisuus ei tunnettu Suomessa kuin akateemisissa piireissä ennen sotia. Kansa käytti sitten erilaisia nimityksiä, kuten takatuuppari homoseksuaaleista. Asiasta on tehty väitöskirjakin. Sen sanaston mukaan naiset pelasivat lättää keskenään.

• Anonyymi

Hyvä, että täällä on edes yksi kerrankin järkevä aloitus! Taso on ollut niin matala Ja jähmeä viimepäivinä.

• No tästäpä alotuksesta onkin jo melekeen "Kakskytä vuotta, ja sikana!"🎶🎵😅
        Ps. Jos taso on siun mielestäs matala, niin siehän voit nostaa sitä laittamalla yhen tai vaikka parikin järkevää aloitusta, missä voijaan sitte jutella 😉

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

No tästäpä alotuksesta onkin jo melekeen "Kakskytä vuotta, ja sikana!"🎶🎵😅
        Ps. Jos taso on siun mielestäs matala, niin siehän voit nostaa sitä laittamalla yhen tai vaikka parikin järkevää aloitusta, missä voijaan sitte jutella 😉

Onhan taso matala, eikä varmaan kenenkään yksittäisen henkilön asia ole sitä yrittää nostaa vaikka asiasta mainitseekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan taso matala, eikä varmaan kenenkään yksittäisen henkilön asia ole sitä yrittää nostaa vaikka asiasta mainitseekin.

Toki saa mainita ja olla ihan sitä mieltä kuin tahtoo 😊

• Anonyymi

Sekä pillun että pepun pitää olla kukkulamainen.

• Anonyymi

Naiset laittaa pillut vastakain, tulee imukuppi imu. On kuulema mahtava tunne. Minä haluan seuraavan kerran syntyä naiseksi. Mutta pitää kuolla ennenkuin voi syntyä uudelleen. Kuolemaa ei tarvii pelätä, harjoittelemme sitä ilta kun nukahdamme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe