;uistui mieleen yks vanha juttu

poikien kanssa

Olin sinnä vajaa 15-vuotias ja auttelin naapuritalossa kaikennäköisissä askareissa kesäloman aikana. Talossa oli kyllä ennestään minua vanhemmat kaksi poikaa ja yksi tyttö. Pojat olivat 15 ja 16 kesäisiä, siis vielä pentuja, jos itseeni vertasin.

Vanhempi veljeksistä koetti kaiken tavoin kinnittää huomiotani itseensä, mutta en ollut tietävinikään.
Kerran sitten olin pyöräilemässä metsätietä kotiin päin, kun läheisen metsä-aukean suunnalta kuuluin hudahdus ja siellähän veljekset olivatkin yhden toisen naapurin pojan kanssa.

No pysähdyin ja aloin juttelemaan kaikenlaista niiden kanssa. sitten asia alko menemään jo vyötärölinjan alapuolelle. Minua vähän hävetti, mutta en näyttänyt sitä vaan annoin samalla mitalla takasin. Minulla ei ollut aikaisemmin muita kokemuksia, kun kerran koulun takana vahtimestarin pojan kanssa hyvin nopeaan,enkä edes saanut orgasmia silloin.
Käsin kyllä ja lähes joka päivä. Nautin siitä tosi paljon.

Nyt kun pojat kehuivat itseään, kysyin piruuttani, että jos ne vehkeet tosiaan ovat niin hyviä, niin näyttäkää. Pojat menivät vähän hälmön näköseks ja katselivay toisiaan. Sitten vanhin, Kake nimeltään sano, että:" kyllä se vaan käy jos neitä bäyttää omansa".

"Sehän on selvä" vastasin ja niin pojjat vähän häpeilen laskivat pökät kinttuihin. Ensin meinasin nauraa, mutta sitten akloi kiinnostamaan, varsinkin kun Kaken kulli alko seisomaan ja sen nähdessäni minä kostuin hetkessä.

Tartuin siitä kiinni ja sillon alko tapahtumaan. Pjat hilasivat minut aukion laidassa olevaan vanhaan hylättyyn pakuun. Siellä oli likanen patja lattialla, missä pojat varmasti olivat runkkailleet läiskistä päätellen.

He riisuivat minut ja sitte Kake alko sormittelemman ja työntelin kiihkossa itseäni häntä vasten. Lopulta hän työntyi sisääni ja aloimme kovan nainnin. Toiset kaverit runkkasivat vieressä. Lopulta sain elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä. Se tuntui todella taivaalliselta.
Kakella oli kuitenkin sen verran malttia, että veti itsensä ulos ennen siemensyöksyä.

Toiset anelivat, että josko hekin ja kilttinä tyttönä annoin heidänkin nussia itseäni. siitä illasta alkaen minulla oli useita seksikontakteja ja tunsin itseni kyltymättömäksi.

Voi kuinka ihanaa. Kun kerroin kaikesta tyttökaverilleni, hän leikkisästi laului: "Ei kultainen "huoruus", jää unholaan". eikä totisesti ole jäänyt, mutta eka kerta kuitenkin muistuu hyvältä.

0

9714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
        Ikävä
        59
        1200
      2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
        Kotimaiset julkkisjuorut
        57
        1128
      3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
        Ikävä
        117
        1060
      4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
        Suomalaiset julkkikset
        7
        970
      5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
        Ikävä
        96
        950
      6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
        Vain elämää
        5
        785
      7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
        Ikävä
        27
        731
      8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
        Sinkut
        192
        686
      9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
        Ikävä
        71
        659
      10. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        32