;uistui mieleen yks vanha juttu

poikien kanssa

Olin sinnä vajaa 15-vuotias ja auttelin naapuritalossa kaikennäköisissä askareissa kesäloman aikana. Talossa oli kyllä ennestään minua vanhemmat kaksi poikaa ja yksi tyttö. Pojat olivat 15 ja 16 kesäisiä, siis vielä pentuja, jos itseeni vertasin.

Vanhempi veljeksistä koetti kaiken tavoin kinnittää huomiotani itseensä, mutta en ollut tietävinikään.
Kerran sitten olin pyöräilemässä metsätietä kotiin päin, kun läheisen metsä-aukean suunnalta kuuluin hudahdus ja siellähän veljekset olivatkin yhden toisen naapurin pojan kanssa.

No pysähdyin ja aloin juttelemaan kaikenlaista niiden kanssa. sitten asia alko menemään jo vyötärölinjan alapuolelle. Minua vähän hävetti, mutta en näyttänyt sitä vaan annoin samalla mitalla takasin. Minulla ei ollut aikaisemmin muita kokemuksia, kun kerran koulun takana vahtimestarin pojan kanssa hyvin nopeaan,enkä edes saanut orgasmia silloin.
Käsin kyllä ja lähes joka päivä. Nautin siitä tosi paljon.

Nyt kun pojat kehuivat itseään, kysyin piruuttani, että jos ne vehkeet tosiaan ovat niin hyviä, niin näyttäkää. Pojat menivät vähän hälmön näköseks ja katselivay toisiaan. Sitten vanhin, Kake nimeltään sano, että:" kyllä se vaan käy jos neitä bäyttää omansa".

"Sehän on selvä" vastasin ja niin pojjat vähän häpeilen laskivat pökät kinttuihin. Ensin meinasin nauraa, mutta sitten akloi kiinnostamaan, varsinkin kun Kaken kulli alko seisomaan ja sen nähdessäni minä kostuin hetkessä.

Tartuin siitä kiinni ja sillon alko tapahtumaan. Pjat hilasivat minut aukion laidassa olevaan vanhaan hylättyyn pakuun. Siellä oli likanen patja lattialla, missä pojat varmasti olivat runkkailleet läiskistä päätellen.

He riisuivat minut ja sitte Kake alko sormittelemman ja työntelin kiihkossa itseäni häntä vasten. Lopulta hän työntyi sisääni ja aloimme kovan nainnin. Toiset kaverit runkkasivat vieressä. Lopulta sain elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä. Se tuntui todella taivaalliselta.
Kakella oli kuitenkin sen verran malttia, että veti itsensä ulos ennen siemensyöksyä.

Toiset anelivat, että josko hekin ja kilttinä tyttönä annoin heidänkin nussia itseäni. siitä illasta alkaen minulla oli useita seksikontakteja ja tunsin itseni kyltymättömäksi.

Voi kuinka ihanaa. Kun kerroin kaikesta tyttökaverilleni, hän leikkisästi laului: "Ei kultainen "huoruus", jää unholaan". eikä totisesti ole jäänyt, mutta eka kerta kuitenkin muistuu hyvältä.

0

8999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1767
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        72
        1591
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1283
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1121
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        755
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        737
      8. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        718
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        715
      10. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      Aihe