Missä voi opetella tulen nielentää ja sellaisia pyörityksia jne. onko kenelläkään mitään tietoa asiasta?
tulileikkejä!
4
673
Vastaukset
- ilppi
tuolta löytyy ainakin tarvikkeet siihen http://cat.teho.net/software/pilailupuoti/?mother=43&group=00000047&level=2
ja googlesta kannattaa ettiä esim. poi tricks tai fire juggling - hep
nielentä- ja puhallushommissa kannattaa ottaa huomioon mitä ainetta käyttää... Ei kannata mennä ensimmäisenä esim. tavallisella grillinesteellä kokeilemaan jos ei tiedä mitä tekee. Nieltäessä ja keuhkoon joutuessa aiheuttaa kemiallisen keuhkokuumeen, eli tähän ei antibiooteista ole apua. Grillinesteen kannattaa aloittelijalla olla esim. rypsiöljypohjaista tms.
Pirtu ja vastaavat ovat myös käyttökelpoisia, mutta tällöin on ehdottomasti huolehdittava sopivasta laimentamisesta. Ei ikinä raa'alla!- org
onko olemassa mitään yhdistystä joka opettaisi paremmin tuota tulen kansa leikkimistä??
- niitä
org kirjoitti:
onko olemassa mitään yhdistystä joka opettaisi paremmin tuota tulen kansa leikkimistä??
Ei muuta kun guuglaamaan firmoja/yhdistyksiä yms. Monet niistä järjestävät myös koulutustakin. Samoin (käsittääkseni) sirkuskoulutkin ainakin oppilailleen opettavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564191
- 342409
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282238Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048