karvat

pois!!!!

Täs ois yks 15 wee poika. Mulla alkoi noin kuukausi sit kasvaa tollasii vaaleita karvoja tohon pippelin juureen, jotka mä eilen ajoin pois. Siskon koneella jolla se ajaa jaloista karvoja pois. Tuli tosi puhdas, silonen jälki.

On tosi hienoo kun ei oo karvoja, ne on rumii.
Tänään olin uimahallissa, siellä oli kivaa näyttää posliini pippelii suihkussa ja saunassa.
Mulla toi pippeli on onneksi vielä pieni.

Onks muitä jätkii 13-15 wee jotka ootte ajaneet pippeli karvat pois. Ois ihan kivaa kuulla....

19

4485

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-13

älä viitti!! toi on ihan järjetöntä oot jo 15 et voi ajella karvojas!! kaikki alkaa ihmetellä??
      tytöt tykkää jos on karvoja kyl sä niihin totut!!

• hahaha:D::D:D

hey c'mon ei kukaan muija voi tykätä karvois ja sä tyttö 13...tarkottaako tuo 13 sun ikää en tiiä mut jos oot 13 miten voit ensinäki tietää et tykkääks muijat...ootko kysyny vai ootko kokenu :D parempi ajaa vaan kaikkii ei jätkätkään tykkää karvasist pilluist parempi posliini

• tosta sun sanotusta "karvoista" tulee ihan mieleen hintin juttuja en sano pahasta ettei tarvi suuttua se vaan kuulostaa niin hinttimäiseltä

• moikkkkk

sori vaa mut jos o 15-vuotias ni ei kyll tarkota et vois ajaa pois. Sitä paitsi jos mistää mitää tajuut ni yli 60% naisist pitää miehist posliinina et turpakii

• posliini979

haha posliini

• ...

ja et saleen oo 15v

• minä

Odotapas, kun sänki kasvaa! Minulla se aiheutti sietämätöntä kutinaa, oli helpotus kun karvoihin tuli taas pituutta. Se oli ensimmäinen kerta, ja jäi viimeiseksi. Olen 17-vuotias poika.

Minulla karvat alkoivat kasvaa niin, että ensin kivespusseihin tuli paksuja valkoisia karvoja joskus 13-vuotiaana. Myöhemmin peniksen yläpuolelle alkoi ilmaantua tummaa vähän ohuepaa karvoitusta, joka nyttemmin on alkanut levitä kapeana kaistaleena napaa kohti. Jalkoihinkin on tullut karvoitusta, lisäksi kainaloihin ja nännien ympäristöön. Jos yrittää pitää nuo kaikki ajeltuna, niin vähän hommaa teettää...

• mieltä<<

Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.

• ihan oma saitti
        mieltä<< kirjoitti:

Moikka!!!! poika 15 wee. Olen sun kanssa samaa mieltä. Mä olen 16 wee kundi Hesasta, ja mulla alkoi karvat kasvaa noin vuosi sitten. Ja sen jälkeen olen säännöllisesti ajanut karvat pippelin juuresta ja palleista. Olen posliini ja tykkään siitä. Aluksi kaverit nauro mut nyt on muutama kaverikin alkanu ajaa posliiniksi.

olemassa http://members.surfeu.fi/pksn_nuoret/
        ne kokoontuu jossain hiton uimahallissakin aina joskus. Kato niiden menoja " PKSN TAPAHTUMAT"
        ;)

• jotain väärin

karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
        Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)

• karvoja!!!!
        jotain väärin kirjoitti:

karvojen ajossa, ei mulla vaan kutise ollenkaan. Ajelen aina kesäisin jaloista karvat kun ne rehottaa niin rumasti kun käyttää shortseja. Uikkareina kun käytän aikaspieniä simppareita niin on pakko ajella karvoja että ei pursua simpareitten ulkopuolelle.
        Nyt kyllä on jonkinverraqn karvoja ku en ole ajanut, mutta nyt kutisee, pallit hikoaa. Täytyy kaisiistiä nii ei hikoo. ;)

Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....

• kyllä ne
        karvoja!!!! kirjoitti:

Hei! täs ois yks 15 wee posliini poika. Oon siis vielä posliini koska karvoitusta ei oo vielä ilmestyny. Kavereilla on karvat, ne on rumii. Pelottaa koska ilmestyy ekat karvat....

jossainvaiheessa ilmaantuu.;)
        Ole onnellinen että ei vielä ole niitä karvoja, vältyt niiden ajamiselta. xD

• jotain väärin kirjoitti:

Karvaiset turkkilais-jalat on miehekkäät.

• karvat :D

No kylhän noi rumalt näyttää mutta en oo jaksellu ajaa ku alko 12weenä jo kasvaa..

• Käännettykielestä

Mäkin oon 12 ja mul on ihan tarpeeksi karvoi

• 444

On mull 15m pippeli haluutko maistaa poika

• boy14

Mooii!!! Olen 14v. kundi ja mulla ilmesty noin viikko sitten muutama vaalea karva tonne peniksen juureen. Ne oli sellassia 1cm:n pituisia karvoja. Vedin ne heti pois ja nyt on taas posliini. Mun pippeli on tosi pieni, 9cm kovana.

• meisselimiekkonen

Kyllä on jätkillä jutut...

• Anonyymi

Vähimmällä pääsee kun ei sheivaa koskaan mitään kaulansa alapuolelta. Pitäisi olla joko täyskarvainen ti sitten täyspåosliini. Hölön näköistä jos karvaa puuttuu sieltä missä silmä olettaisi sitä näkevänsä ja jossain on sitten sittne kuiten ihan tavallinen karvoitus. Karvoista on iloa, eniten tuossa häpyluun ja häntäluun välisellä alueella. Siellä niitä tarttee eniten. Vanhemmiten net saattavat alkaa katoilla. Sitten niitä rupeaa kaipaamaan kun huomaa että karvanen perse ja pallivärkit ei hikoa läheskään niin pahoin kö karvaton alapää. Olkaa karvaiset, niin miehet kuin naisetkin. Mä en käsitä kuinka niistä voisi olla käytännönhaittaa tai edes esteettistä. Keho tietää kyllä itseminne on hyvä kasvattaa karvat. Ei niitä turhaan ole siellä missä on. Kaiken hölmäöintä on sheitava persvako. hölmömpää lie vain anuksen valkaisu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      377
      1527
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      81
      1039
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      91
      923
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      745
    7. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      715
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      638
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      625
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      52
      576
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    16. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      32
      531
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      528
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      505
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80
      480
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48