palstan häiriköinnistä

pahoittelen jos näiden pikku kakaroiden kirjoituksia ei poisteta heti koska en voi olla 24/7 tässä.poistan kyllä viestit heti kun tarkastan palstan.huom.älkää laittako viikonloppusin viestiä asiattomasta viestistä koska ne tulee mulle ja poistan viestit ilman ilmoitustakin (arkisin voitte laittaa koska silloin ylläpito poistaa ne)kaikkien häiriköitsijen ip osoitteet on muistissa ja ylläpito tutkii asiaa (mahd.poliisi asia tulee jos ei ylläpito sitä tee niin teen kunnian loukkauksesta rikosilmoituksen)ps.toivottavasti saadaan nämä älykääpiöiden lapset pois täältä että voidaan puhua asiallisesti siitä mihin tämä palsta on tarkoitettukkin (ellei näin tapahdu perustetaan oma GTA keskustelu paikka jonne voi ite valita kirjoittajat)

9

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acus-anas

      etkö sä yhtään välitä et juuso muut haukkuu sua? kaskun ei vielä täältä löydy haukkuma viestejä!

      • en hauku takasin koska silloin nuo voisivat nostaa syytteen mua vastaan.itse kävin tänään tekemässä asiasta poliisille ilmoituksen eli kohta saadaan asia hoitoon (laissa on pykällä kunnianloukkauksesta siihen vetoon oikeudessa sitten kun se sinne menee)


    • gruise

      Minust tuntuu siltä et haistattelu on lisääntyny San Andresin myötä, netissä ja muutenki.
      Yks tuttu kaveri hoki muuten vaan "fak juu matöfakö". Varmaan on pelannu GTA SA:ta. Eilen liikenteessä ajoin yhden tyypin eteen sivutieltä (n. 200m oli välissä) ja vähän ajan päästä se soitti kännykkään et "älä toista kertaa aja mun eteen tai mä vedän sua turpiin", kuulostaako tutulta...??? Oli tietty rekkarin perusteella saanu numeron selville. Täysin älytöntä touhua.

      • haettua?

        "Eilen liikenteessä ajoin yhden tyypin eteen sivutieltä (n. 200m oli välissä) ja vähän ajan päästä se soitti kännykkään et "älä toista kertaa aja mun eteen tai mä vedän sua turpiin", kuulostaako tutulta...??? Oli tietty rekkarin perusteella saanu numeron selville. Täysin älytöntä touhua."

        Kaikki GTA:n piikkiin!

        lol


      • jep jep
        haettua? kirjoitti:

        "Eilen liikenteessä ajoin yhden tyypin eteen sivutieltä (n. 200m oli välissä) ja vähän ajan päästä se soitti kännykkään et "älä toista kertaa aja mun eteen tai mä vedän sua turpiin", kuulostaako tutulta...??? Oli tietty rekkarin perusteella saanu numeron selville. Täysin älytöntä touhua."

        Kaikki GTA:n piikkiin!

        lol

        munkin yks kaveri hoki kans mummoille ja muutenkin ihmisille sitä faak jyytä. et sillee.


      • I)ick The Old Fakör!

        Niin se gta:han on ainut syyllinen niinkuin eihän tuommosta muuten oliskaan.. ;I vai mitä?
        Tätä se kansainvälistyminen teettää XD
        yritetään vaan olla jotain wanna bee jenkkii nykysin.. vai mitä?
        Niin ja kaikki yksin vaan GTA:N TAKIA?

        just joo :/


      • on kyllä
        jep jep kirjoitti:

        munkin yks kaveri hoki kans mummoille ja muutenkin ihmisille sitä faak jyytä. et sillee.

        päässä vikaa jos pelejä rupeaa syyttämään oman mielenvikaisuuden vuoksi!!!helvetti


    • scuubin kaveri

      scuubi musta tuntuu vähä oudolta ku noi olli ja juuso ei oo käyny täällä ne voi olla päässy ylläpidon panneista ja viä ne tulee riehuu tänne sit taas sun kaikki porukkas lähtee täältä keskustelusta sit tää taas on ihan hilja nen paikka!!!

    • apua

      olli ja juuso riehuu täällä tee scuubi jo
      tain

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe