asensin avast ja netti ei toimi!

........

elikkä semmonen ongelma olisi,kun asensin avast antiviruksen niin nettiin en pääse enää!itse en tietokoeista/antiviruksista paljon tiedä,mutta avastia suositeltiin minulle.nyt kun yritän nettiä avata tulee "palvelinta ei löydy".ja kun laitan avastin pois päältä netti toimii.missä vika??pitääkö muuttaa jotain asetuksia??ja onko avast edes hyvä/luotettava viruksen torjunta ohjelma??

15

2596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avastista

      No ei se kyllä avastista johdu se nettiin pääsy.
      Kyllä sinulla on muualla ongelmia. Minulla on ollut
      avast jo melkein vuoden, ei mitään ongelmia.

      • .......

        jos se on päällä netti ei toimi!ja kun otan pois päältä niin toimii!mutta kysymys olikin pitääkö muuttaa jotain asetuksia kun ottaa avastin käyttöön.aikaisemmin ollut norton antivirus.


      • avastista
        ....... kirjoitti:

        jos se on päällä netti ei toimi!ja kun otan pois päältä niin toimii!mutta kysymys olikin pitääkö muuttaa jotain asetuksia kun ottaa avastin käyttöön.aikaisemmin ollut norton antivirus.

        Avastin asetuksia ei tarvitse muuttaa. Se toimii hyvin oletusasetuksilla.

        Palomuurin asetuksia voit joutua muuttamaan. Minulla on palomuurina zone alarm ilmainen versio ja kaikki toimii hyvin.

        Palomuuriisi en tiedä säätöjä, joten neuvokoon niitä joku muu.


    • pmu

      mulla on joskus heittänyt yhtäkkiä kaikki estetyksi.

    • jjp

      selainsuojaus ashWebSV.exe palomuurista nettin, niin pitäisi alkaa toimia. Tai poista se päältä.

    • mitä käytät

      Oletko poistanut edellisen virustorjunnan perusteellisesti ja mikä on nyt käytössäsi oleva palomuuri?

      Esim. Avast ja ZoneAlarm oikein asennettuina toimivat erittäin hyvin yhteiskäytössä,enhän voi tietää mitä muuria haluat käyttää mutta ehkä tässä tapauksessa olisi Avastin uudelleen asennus paikallaan,varo viruksia,asenna vaikka ensin netistä toinen virustorjunta päälle ennenkuin poistat Avastin,se on mahdollista kun seuraat ohjeita.

      Kyllä tässä sinun tapauksessa on jotain outoa tapahtunut,kaikki asentami Avast-versiot ovat lähteneet moitteettomasti käyttöön ilman ongelmia.

    • zone ei petä

      Tarkistappa onko sinulla palomuuria lainkaan!

      • ......

        windows XP:n oma palomuuri käytössä,ja harkitsen Zonen asentamista,mutta siinä ei taida olla suomenkielistä versiota?vai onko?olen kuullut että XP palomuuri on tosi huono,pitääkö paikkansa?? ja kiitos vastauksista.....


      • kysyykysyy
        ...... kirjoitti:

        windows XP:n oma palomuuri käytössä,ja harkitsen Zonen asentamista,mutta siinä ei taida olla suomenkielistä versiota?vai onko?olen kuullut että XP palomuuri on tosi huono,pitääkö paikkansa?? ja kiitos vastauksista.....

        Itselläni on nyt parisen viikkoa ollut tuo samainen yhdistelmä avast! ja zonealarm. Hyvin tuntuu toimivan. Zonealarm on enkunkielinen, mutta joku silloin täällä vihjasi minullekin tosi hyvät suomalaiset käyttöohjeet:
        http://www.markusjansson.net/fza.html
        Kannattaa vilkaista myös tuonne palomuuriosastoon, siellä on ollu valaisevia keskusteluja zonea koskien. Esim.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000659&posting=22000000008252550


      • zone ei petä
        ...... kirjoitti:

        windows XP:n oma palomuuri käytössä,ja harkitsen Zonen asentamista,mutta siinä ei taida olla suomenkielistä versiota?vai onko?olen kuullut että XP palomuuri on tosi huono,pitääkö paikkansa?? ja kiitos vastauksista.....

        Minulla on ollut avast ja zone alarm jo yli puolivuotta. Hyvin ovat
        yhteen toimineet ja ei mitään ongelmia.


    • zuvi1

      tarkastakaa yhteensopivuus käyttöjärjestelmän ja avastin kanssa!!

      • Viestiketjun...

        ..aloittaja on varmaan odottanut vastaustasi kaikki nämä vuodet!


    • dsaask

      Viestiketjuhan on tosiaan vanha kuin mikä, mutta mullakin on samainen ongelma. Asensin Avastin ja sen jälkeen ei pääse nettiin ollenkaan :( Mutta jos Avastin poistaa, niin toimii taas netti ja näin edelleen. Avast vissiin muuttaa jotain asetuksia, mutta en ymmärrä hölkäsen pöläystäkään, että miten niitä asetuksia pitäis sitten muuttaa, että pääsee taas nettiin.

    • Tässä avastin ohjeet
    • Neuvokoon ken osaapi

      Koneella on antiviruksena avira free joka ei suostu päivittäytymään ei sitte millään. Eli ilmottaa aikansa raksutettuaan "Päivitys epäonnistui" tai sinne päin ikään kun ei saisi yhteyttä nettiin vaikka selaimella kyllä pääsee.

      Nii, että olipa Saunalahden nettitikku. Vaihdoinpa sitten Aviran Avastiin ja kuinkas kävikään? Ei pääse nettiin (ei explorerilla, firefoxilla eikä operalla) vaikka kenttä näyttää täysiä palkkeja ja yhteys on päällä. Eikä auttanut myöskään palomuurin säätäminen eli poikkeukset. Palautinpa sitten järjestelmän entiselleen (win7) jotta pääsee edes nettiin.

      Mitä muuten ashWebSV.exe tekee kun ehdotellaan että vois laittaa poikkeuksiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe