Talvirenkaat Versoon ?

Versokuski

Mitä rengasmerkkiä ja rengaskokoa suosittelette Corolla Versoon ?

3

796

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R16

niin mittarivirhe pienenee!! noin 50E kalliimpi sarja, mutta säästää bensaa

• Tota rengaskokoa aattelin itekkin kokeilla,jahka saan ajeltua noi nykyiset renkaat poijjes.Tosiaankin 60-sarjalaisena mittarivihree pienenee hieman(kuten tuolla jossain aiemmin oli jo puhettakin...) ja samalla kierokset aleneepi.
        Itse oon ainakin vahva kitkarenkaan kannattaja.Kannattaa harkita vakavasti esim.Nokian Rsi-renkaita.Mulla oli edellisessä 03-farkussa aj nyt tässä noi renkaat..En voi olla kuin tyytyväinen renkaaseen!Tavallisesti kun talvipöörät laittoi alle,niin meteli kasvoi.Nyt on toistepäin..Kesärenkaat hyllyyn ja kitkat alle..meteli väheneepi..vähän :)
        Mut eipä nastarengaskaan paha valinta ole!Kitkarenkaita käyttäen pitää hieman opetella ennakoivaa ajokäytöstä.Toi tarkoittaa lähinnä noita lipsukelejä(nollakelejä).Esim.kaupunkiajossa hiljennetään ennen risteystä hieman aiemmin,kuin nastarenkaalla.Muutoin kitkarenkaalla on jopa parempi pito,kuin nastarenkaalla.Tota parempaa pitoa ja ajokäytöstä ei sitten ulosmitata kohonneella ajonopeudella!Hyvä olla reservissä hieman pelivaraa :)
        Eli 60-sarjan kitkat versoon..Toi noin kitetytettynä tähän loppuun,heh :)Kannattaa olla jo nyt rengasliikkessä.Ei ole ruuhkaa.Voi neuvotella vanne-rengaspaketit sopivasti.Kerkeevät laittamaan kasaan ja voi noutaa(tai jättää liikkeen asennettavaksi)Ei ole tunkua ja hinnatkin ovat kohtuullisemmat.Sitten kun on täys "rähinä"päällä,niin hinnat ei tingiydy(onkohan toi ees suomee,heh)

• verso05

Mitä mataprofiilisempi ja jäykempi sen kulmikkaampi ajokäytös. vahingosta viisastuneena en enää laittaisi viime talven testivoittajia alle vaan jotkut hieman pyöreämpiolkaiset ja mukavammat, niin loppuis se kiusallinen sivuttaissuuntainen nykiminen ja vetely urissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      760
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      540
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe