Mitä rengasmerkkiä ja rengaskokoa suosittelette Corolla Versoon ?
Talvirenkaat Versoon ?
3
768
Vastaukset
- R16
niin mittarivirhe pienenee!! noin 50E kalliimpi sarja, mutta säästää bensaa
Tota rengaskokoa aattelin itekkin kokeilla,jahka saan ajeltua noi nykyiset renkaat poijjes.Tosiaankin 60-sarjalaisena mittarivihree pienenee hieman(kuten tuolla jossain aiemmin oli jo puhettakin...) ja samalla kierokset aleneepi.
Itse oon ainakin vahva kitkarenkaan kannattaja.Kannattaa harkita vakavasti esim.Nokian Rsi-renkaita.Mulla oli edellisessä 03-farkussa aj nyt tässä noi renkaat..En voi olla kuin tyytyväinen renkaaseen!Tavallisesti kun talvipöörät laittoi alle,niin meteli kasvoi.Nyt on toistepäin..Kesärenkaat hyllyyn ja kitkat alle..meteli väheneepi..vähän :)
Mut eipä nastarengaskaan paha valinta ole!Kitkarenkaita käyttäen pitää hieman opetella ennakoivaa ajokäytöstä.Toi tarkoittaa lähinnä noita lipsukelejä(nollakelejä).Esim.kaupunkiajossa hiljennetään ennen risteystä hieman aiemmin,kuin nastarenkaalla.Muutoin kitkarenkaalla on jopa parempi pito,kuin nastarenkaalla.Tota parempaa pitoa ja ajokäytöstä ei sitten ulosmitata kohonneella ajonopeudella!Hyvä olla reservissä hieman pelivaraa :)
Eli 60-sarjan kitkat versoon..Toi noin kitetytettynä tähän loppuun,heh :)Kannattaa olla jo nyt rengasliikkessä.Ei ole ruuhkaa.Voi neuvotella vanne-rengaspaketit sopivasti.Kerkeevät laittamaan kasaan ja voi noutaa(tai jättää liikkeen asennettavaksi)Ei ole tunkua ja hinnatkin ovat kohtuullisemmat.Sitten kun on täys "rähinä"päällä,niin hinnat ei tingiydy(onkohan toi ees suomee,heh)
- verso05
Mitä mataprofiilisempi ja jäykempi sen kulmikkaampi ajokäytös. vahingosta viisastuneena en enää laittaisi viime talven testivoittajia alle vaan jotkut hieman pyöreämpiolkaiset ja mukavammat, niin loppuis se kiusallinen sivuttaissuuntainen nykiminen ja vetely urissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832