Tiedoksi teille

Mä vaa

että mustaraamattu EI ole Mooseksen ajoilta lähellekkään vaikka siinä sanotaan Mooseksen kuudes tai seittemäs kirja. Mustaraamattu on kirjotettu noin 1000v jkr muistaakseni. Joten sen totuuden perä on... aivan sanoin sen jo...perä! Mutta tämä ei tarkoita sitä, että sillä voi ruveta leikkimään. Se on silti saatanallista alkuperää ja hyvin vaarallinen jos sen ottaa elämäkseen. Voisin jopa sanoa, että vastakohta raamatulle joka enemmänkin antaa kuin ottaa!
Tunnen monia jotka ovat hukkuneet moiseen saatanan kanssa leikkimiseen ja olen itse yksi heistä! Nykyään tunnustava kristitty mutta entinen "saatanan sotilas"...jos näin voisin kuvailla.
Järki käteen ennen kuin on liian myöhäistä!

22

6235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usva9

      moni teini, jotka ovat kiinnostuneita saatananpalvonnasta, satanismista yms. asioista, kapinoinnin, koston halun tai muun vast. syyn tähden, eivät osaa ajatella asiaa pitemmälle ja syvemmälle, syvällisemmin, vaan leikkivät asialla vastuuttomasti, tietämättä mitä tekee. Ja sen tähden asiat voivat mennä perseelleen, joka voi johtaa ympäristön vahingoittamiseen, sekä itsen että lähimmäisten vahingoittamiseen.

      Mutta ihminen joka ottaa omakseen VKP suuntauksen elämäänsä kokonaisvaltaisesti ja etsii tietoa, perehtyy aiheeseen syvällisemmin, oppiakseen ymmärtämään asioita sekä hallitsemaan itseään ja maailmaa, johtaa hänet pitkälle ja tekee hänet viisaaksi. Ei tule sellaisia ongelmia ja vaikeuksia niin kuin VKT alaspäin suuntautuvalla matkalla.
      Usva

    • Lucifer

      Mitä tekemistä mustalla raamatulla on satanismin kanssa?

      • Mä vaa

        Mitä asiaa Luciferillä on satanisti palstalle?!
        Täällä puhuttiin tosta kirjasta ja ajattelin kertoa sen minkä tiedän.


    • Mitä haluat, mitalin? Tiedät jossain määrin mikä on musta raamattu ja siis luultavasti tiedät että sillä ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Miksi saarnaat meille merkityksettömän kirjan lisäosasta? Tai sen ongelmista. Lisäksi, se on kirja. Ei enempää, eikä vähempää!

      "Mustaraamattu on kirjotettu noin 1000v jkr muistaakseni."
      Eli 500 vuotta raamatun kirjoittamisen jälkeen. No, kakkos osat ovat yleensä surkeampia kuin ykkösosat, ja ykkösosakin on jo surkea.

      • Mä vaa

        mustaraamattu ei ole jatkoosaa raamatulle! Se sinun on hyvä tietää. puhuin siitä sen takia koska täällä oli puhetta siitä kirjasesta. Tiedän mustastaraamatusta jotakin...en ole eilisen teereen poikia!


      • Mä vaa kirjoitti:

        mustaraamattu ei ole jatkoosaa raamatulle! Se sinun on hyvä tietää. puhuin siitä sen takia koska täällä oli puhetta siitä kirjasesta. Tiedän mustastaraamatusta jotakin...en ole eilisen teereen poikia!

        Niin, onhan mustan raamatulla eri kirjailija. Mutta mielikuvitusmaailma taitaa olla sama. Joten sitä voi pitää jatko-osana.


      • Mä vaa
        oggi kirjoitti:

        Niin, onhan mustan raamatulla eri kirjailija. Mutta mielikuvitusmaailma taitaa olla sama. Joten sitä voi pitää jatko-osana.

        Raamattu kieltää noituuden ja mustaraamattu on noituuteen jopa kehoittava ja oppia antava! Näillä "mielikuvitus" jutuilla on aika suuri ero!
        Kuka kirjoittaisi "jatko-osan" joka on vastakohta edelliselle?

        Saatanalla tosin on keinot ja tavat erkaannuttaa ihmisiä elävästä Jumalasta...ikävä kyllä!


      • Mä vaa kirjoitti:

        Raamattu kieltää noituuden ja mustaraamattu on noituuteen jopa kehoittava ja oppia antava! Näillä "mielikuvitus" jutuilla on aika suuri ero!
        Kuka kirjoittaisi "jatko-osan" joka on vastakohta edelliselle?

        Saatanalla tosin on keinot ja tavat erkaannuttaa ihmisiä elävästä Jumalasta...ikävä kyllä!

        "Kuka kirjoittaisi "jatko-osan" joka on vastakohta edelliselle?"
        Kyllähän välillä tätäkin tapaa. Tosin harvemmin. Ehkäpä pitäisi lukaista se, jos se kerran on raamatulle vastakohta, ehkä se olisi huvittavaa luettavaa.


    • Qadesha

      ...niin ainakin tämä Pirkka-lehdestä tilaamani kappale "Mustaa Raamattua" eli mukamas "Mooseksen 6. ja 7. kirja" vaikuttaisi myöhäisemmältä kamalta kuin vuosi 1000. Olisikohan enempi 1600- tai 1700-luvulta.

      Mukana on kaikenlaisia suttuisia taikakaavioita, ja enimmäkseen itse teksti käsittelee enkeleitä ja hyvin paljon Jeesusta. Itseasiassa niin paljon että tämä Musta Raamattu kuulostaa kristillisemmältä kuin Raamattu.

      Aika ihmeellinen ihminen pitää olla että tällä päänsä sekoittaa. Saati varsinkaan lähtee kaivelemaan luita hautausmaalle, niinkuin kansanperinne väittää ihmisten tekevän.

      Onkohan sinulle sitten sattunut joku toisenlainen versio? Kuvailepa sisältöä.

      • Mä vaa

        >Musta Raamattu kuulostaa kristillisemmältä kuin Raamattu.<

        >Saati varsinkaan lähtee kaivelemaan luita hautausmaalle,<

        >Mukana on kaikenlaisia suttuisia taikakaavioita, ja enimmäkseen itse teksti käsittelee enkeleitä ja hyvin paljon Jeesusta.<

        Mitäs siellä sanotaan Jeesuksesta?
        Raamattu kieltää kaikenlaisen noituuden!
        Saattaa olla, että se on 1600 tai 1700 en muista tarkalleen ulkoo.

        Minulla ei ole mustaaraamattua, mutta siellä on niin kuin sanoit kaikenlaisia kaavoja noituuteen ja muuta hölynpölyä mikä ei kyllä ole vitsi.

        Kristillisempää kuin raamattu? Perustele?


      • Qadesha
        Mä vaa kirjoitti:

        >Musta Raamattu kuulostaa kristillisemmältä kuin Raamattu.<

        >Saati varsinkaan lähtee kaivelemaan luita hautausmaalle,<

        >Mukana on kaikenlaisia suttuisia taikakaavioita, ja enimmäkseen itse teksti käsittelee enkeleitä ja hyvin paljon Jeesusta.<

        Mitäs siellä sanotaan Jeesuksesta?
        Raamattu kieltää kaikenlaisen noituuden!
        Saattaa olla, että se on 1600 tai 1700 en muista tarkalleen ulkoo.

        Minulla ei ole mustaaraamattua, mutta siellä on niin kuin sanoit kaikenlaisia kaavoja noituuteen ja muuta hölynpölyä mikä ei kyllä ole vitsi.

        Kristillisempää kuin raamattu? Perustele?

        Perusteluni: Raamattu kertoo MUUSTAKIN kuin Jeesuksesta, mutta kun minä selailen tätä minun versiotani Mustasta Raamatusta, niin teksti on tällaista:

        "Jumala pälä pälä, enkelit lässyn lässyn, Jeesus mussun mussun, Kristus plää plää, Pietari teki niin ja noin ja jäkä jäkä jäkä." Ad infinitum.

        Lisäksi löytyy mainintoja psalmeista ja taisi siellä jotain Mooseksestakin olla.

        Tylsä kirja.

        Raamattu on paljon mielenkiintoisempi koska siellähän on sentään uhvomiehiä kuten Jahve, sekä abduktiokertomus Hesekielistä. (Ja näistä en nyt ala sen kummemmin perustella kuin mainitsen vain että mikään oikea Jumala ei liiku vuorelta vuorelle kauhean metelin ja paukkeen ja pilvimäisten muodostelmien tai tulenpatsaiden mukana. Oikea Jumala on hiljaa läsnä kaikessa elävässä ja elämässä, tai sitten ei ole.)


      • Black Pirkka

        Ai, että Pirkka-lehdestä tilasit mustan raamatun?
        Mitähän seuraavaksi. Me Naisista satanic biblen?


      • Aurelianus
        Black Pirkka kirjoitti:

        Ai, että Pirkka-lehdestä tilasit mustan raamatun?
        Mitähän seuraavaksi. Me Naisista satanic biblen?

        ... politiikan ja pervoilun jonkun aikaa kuolleena ollut moniottelija.
        Omassa kappaleessani (jonka painoasu oli heikko) oli mm. täydennyksenä valokuvia, jossa ko. moniottelija hortoili ulkona hyvin puutteellisesti puettuna.
        Oman opukseni ostin eräästä divarista ja luettuani lahjoitin eräälle kiinnostuneelle.
        Yhtä aitoa kamaa kuin Tengel Pahan kirottua vettä täynnään oleva ruukku. ;)


      • Qadesha
        Black Pirkka kirjoitti:

        Ai, että Pirkka-lehdestä tilasit mustan raamatun?
        Mitähän seuraavaksi. Me Naisista satanic biblen?

        Noo, se oli sitä hurjaa 80-lukua kun Pirkassa oli aina siellä loppupäässä joku kyyponki jolla sai vaikka mitä... Rajatiedon harrastuksenihan varsinaisesti alkoi siitä kun joskus -83(?) voitin lotossa about 32 mk ja tilasin Pirkasta sellaisen tietosanakirjamaisen "Mystiikan maailma" -teoksen jossa oli kaikki Asta Öhön (Atlantis, OBE yms.)

        (Ei pidä sekoittaman siihen MM-kirjasarjaan jota on sittemmin saanut halvalla per kirja vähän sieltä sun täältä.)


    • korpin-kynsi

      jonka "löysin" taannoin mummolan vintiltä.Ja olen hieman selaillut sitä, ja minusta se vaikutti raamattuun verraten jokseenkin sekavalta.Siis se ei ollut niin kansanomaisesti kirjoitettua tekstiä. Ja tietääkseni,sillä ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa.

      Ensimmäisellä sivulla lukee:"Kuudes ja seitsemäs Mooseksen kirja eli Mooseksen taika-ja henkioppi ja selityksiä ihmetöistä, joita tekivät vanhat ja viisaat heprealaiset.
      Käänetty Mooseksen Cabala ja Talmud kirjoista ihmiskunnan hyödyksi."

      Mielenkiintoista sillä en aiemmin tiennyt,että julkimoidenkin harjoittama Cabala pohjautuu tähän kirjaan...

      • korpin-kynsi

        Eihän se nyt mitään "saatanallista" alkuperää ole,mitä nyt vähän perkeleitä kutsutaan, ja neuvotaan eriskummallisia symboleita raapustelemaan.Kukin uskokoon, mihin uskoo...


      • Ifrit

        Ei se kabbala tuohon mitättömään opukseen perustu. Kabbala on esoteerinen puoli juutalaisesta uskonnosta. Kabbalan opeista osia siellä täällä on mukana magian länsimaisissa traditioissa. Musta raamattu vain noudattaa tätä sangen ikävää sääntöä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kabbala

        Wikipedian artikkeli ei ole kovin hyvälaatuinen, mutta luulisi siitä saavan jotain irti niille, jotka eivät aihetta tunne.


    • Milla maaginen

      Itselläni oli joskus vuosia sitten kyseinen mustaraamattu,ja voin omakohtaisesti todeta sen,että rittävän voimakas kirja tekemään ihmeitä herkemmälle ihmiselle..en haluaisi niitä painajaisia enään takaisin..

    • milla magia

      Itselläni oli joskus vuosia sitten kyseinen mustaraamattu,ja voin omakohtaisesti todeta sen,että rittävän voimakas kirja tekemään ihmeitä herkemmille yksilöille.

      • sitä kun luki tuli

        painajaisia tuliko ne heti ja luitko sitä viikkotolkulla vai silleen kuin normaalin kirjan pari iltaa ja se on siinä ja siiten alkoi ninku painajaiset vai?
        mitä muuta teit samalla kaivelit persettä ja haistelit kynnenalusia ja tuli paha olo vai?


    • eräs ihminen

      Terve kaikille! Lueskelin tämän keskustelun kulkua, ja se herätti minussa seuraavia ajatuksia: Minulla on musta raamattu, mutta en katso tarpeelliseksi edes kokeilla, toimiiko se. Kyseisessä opuksessahan on eri tarkoituksiin soveltuvia loitsuja ja sinettejä (=ne "ne oudot kaaviot"). Loitsuissa opetetaan, miten erilaisia enkeleitä voi kutsua toteuttamaan omia päämääriään, sinetit ovat sitten ikäänkuin loitsuja vahvistavia talismaaneja. Kristillinen Raamattu kieltää enkelien kutsumisen, mikä saattaa tulla yllätyksenä hyvää tarkoittaville enkeliharrastajille, mutta tarkoitushan on rukoilla ja palvoa Jumalaa, eikä alempia henkiolentoja. Kaiken maailman talismaanit taas lähinnä herättävät väärää luottamusta, pakkomielteitä ja voivat jarruttaa henkistä kehitystä; eihän Jumalastakaan saa luoda kuvaa tai patsasta. Periaatteessahan noituuden kautta voisi saada kaikkea "jännää" ja jopa materiaalista, mutta mitä sitten? Kannattaa mieluummin käyttää tämä maallinen vaellusaika, joka kuitenkin on rajallinen, elämään. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada, ja vaikeudet kasvattavat ihmisenä ja henkiolentona. Kenellekään ei ole annettu suurempaa taakkaa, kuin hän jaksaa kantaa, ja ystäviltähän voi pyytää apua. Muistakaa siis elää ja rakastaa lähimmäisiänne, itseänne ja Jumalaa. Voin omien kokemusteni perusteella todeta, että ns. valon esoterian, siis Jumalan (millä nimellä Häntä sitten haluaakin kutsua) olemuksen ja salaisuuksien tutkimisesta saa paljon mahtavammat kokemukset, kun pimeyden asioiden pohtimisesta! Pienikin Korkeimpaan liittyvä oivallus korjaa ihmistä. Vielä haluaisin todeta, asiaan tavallaan liittyen, että selvänäön kaltaisia kykyjä annetaan synnynnäisinä vain niille, jotka ovat henkisesti kyllin vahvoja, tosin näitä kykyjä voi ehkä vahvistaa palvelemalla hyvää. Keinotekoinen yhteyden tavoittelu henkimaailmaan voi johtaa mielisairauteen. Ylipäätään selvänäkö on vain välivaihe henkisessä kehityksessä. Lopuksi, se, mikä Raamatussa tai muissa pyhissä kirjoituksissa kielletään, kielletään ihmisen parhaaksi. Muistakaa elää. Paistaa se päivä risukasaankin! Jumalan siunausta!

      • to bless their sins

        Ottakaa ihmiset kaikki irti elämästänne ja uskokaa Saatanaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe