Vesivekin rännit ja asennus

Mie

Onko joku käyttänyt Vesivekin asennuspalveluja? Minkä hintaisia ja ovatko niin hyviä kuin esitteissään väittävät? Pitäis saada rännejä ja syöksyjä lumieste.

55

65389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyviä

      hinnasta päätellen ja asennukset maksaa maltaita kun pitää kaiken mailman lisät maksaa.

      • ???

        mitä lisiä siinä on?


      • teline tai nosturilisä
        ??? kirjoitti:

        mitä lisiä siinä on?

        tikapuiltahan ei lain mukaan saa tehdä töitä.


      • Anonyymi

        Alu puraali puolipyöreet putsaavat hyvin ittensä aina rankemman sateen jälkeen kasa havuja syöksyjen alla. kerta vuodes oksat pois joihin kasaa.
        Pural on siis erikois pinnoite pelille.
        Kalliit oli mutta hyväkki.


    • asennus

      laitoin itse Vesivekin tavarat katolle, kourut,syöksyt ja esteet. Tarvikkeet ainakin ovat hyvät.. Tarvitsetko asennusapua?

      • Hintahessu

        hintoja hintoja??


      • meillä
        Hintahessu kirjoitti:

        hintoja hintoja??

        Puolipyöreää alumiinikourua meillä kaikkiaan n. 60m, 2 syöksytorvea(max. 130m2/syöksytorvi), hyvin on riittänyt talon 215m2 varaston 40m2 katoille. Asennus työt: n. päivä kaksi miestä prässäsi suoraan rullalta mittojen mukaan. Hinta elokuussa 2002 Tampereella 1350€. Tyytyväisiä olemme olleet. Kertakaan ei ole tulvinut yli, kaadot on tehty tasaisesti ja OIKEAAN suuntaan.


      • euforia55
        Hintahessu kirjoitti:

        hintoja hintoja??

        meillä 59 metriä puolipyöreää ränniä ulkopuolisilla koukuilla,5 syöksytorvea, seinätikas 4,5m,lapetikas 6m ja asennus tasan 1000 euroa. Rahat käteen menetelmällä.


      • tiina
        euforia55 kirjoitti:

        meillä 59 metriä puolipyöreää ränniä ulkopuolisilla koukuilla,5 syöksytorvea, seinätikas 4,5m,lapetikas 6m ja asennus tasan 1000 euroa. Rahat käteen menetelmällä.

        alumiiniränni/kattoturvatuotteet ovat ilmeisen laadukkaita, koska niille uskalletaan luvata kolmen vuoden takuu. Takuu koskee sitten kyllä vain vesivekin asentamia rännejä.

        Ei pitäisi notkahtaa ensimmäisen lumikasan valuessa alas katolta..


      • RÄNNITÖN
        euforia55 kirjoitti:

        meillä 59 metriä puolipyöreää ränniä ulkopuolisilla koukuilla,5 syöksytorvea, seinätikas 4,5m,lapetikas 6m ja asennus tasan 1000 euroa. Rahat käteen menetelmällä.

        Mistähän noin halvalla saisi tai samaan hintaluokkaan rännit ja kattoturvatuotteet. Piipunpellitkin tarvittaisiin sekä kattopellit. Talossa on kokonaisneliöitä 240m2. Syöksyn pituudeksi tulee 8m, joita olisi 4kpl, kulmia 8.


      • Mie
        Hintahessu kirjoitti:

        hintoja hintoja??

        vesivekiltä : 72m ränniä ulkopuolisilla pidikkeillä, 6 syöksyä, 8m syöksyn lisämetrit, 3m lumieste = 1960€. Aika vaikeat asennusolosuhteet (katot aika epätasaisia), me suoritetaan itse vanhan purku. Pidän aika tyyriinä, entä te?


      • TIMPURI...
        tiina kirjoitti:

        alumiiniränni/kattoturvatuotteet ovat ilmeisen laadukkaita, koska niille uskalletaan luvata kolmen vuoden takuu. Takuu koskee sitten kyllä vain vesivekin asentamia rännejä.

        Ei pitäisi notkahtaa ensimmäisen lumikasan valuessa alas katolta..

        TIINA SELITTELE....PASKAA LAATUA TOI ON...SYÖPYY NELJÄN VUODEN JÄLKEEN...JA EI KESTÄ MUUTENKAAN....


      • HALPAAHAN..
        Mie kirjoitti:

        vesivekiltä : 72m ränniä ulkopuolisilla pidikkeillä, 6 syöksyä, 8m syöksyn lisämetrit, 3m lumieste = 1960€. Aika vaikeat asennusolosuhteet (katot aika epätasaisia), me suoritetaan itse vanhan purku. Pidän aika tyyriinä, entä te?

        TOI ON JOS VESIVEKIN TUOTTEELLA TEETTE..EIHÄN NE KESTÄ KUINNELISEN VUOTTA!!!!


      • ville 1
        RÄNNITÖN kirjoitti:

        Mistähän noin halvalla saisi tai samaan hintaluokkaan rännit ja kattoturvatuotteet. Piipunpellitkin tarvittaisiin sekä kattopellit. Talossa on kokonaisneliöitä 240m2. Syöksyn pituudeksi tulee 8m, joita olisi 4kpl, kulmia 8.

        vesivek on suomen huonoin ketju ja niin huono asiakas palvelu haukkuu toisia kilpailijoitan ainakin oulussa..en suosittele kenellekkään


      • Anonyymi
        ville 1 kirjoitti:

        vesivek on suomen huonoin ketju ja niin huono asiakas palvelu haukkuu toisia kilpailijoitan ainakin oulussa..en suosittele kenellekkään

        Ja lesuja


      • Anonyymi
        euforia55 kirjoitti:

        meillä 59 metriä puolipyöreää ränniä ulkopuolisilla koukuilla,5 syöksytorvea, seinätikas 4,5m,lapetikas 6m ja asennus tasan 1000 euroa. Rahat käteen menetelmällä.

        Pimeästi ne kannataa maksaa, mitä väliä jos pari firmaa menee konkurssiin jotka ovat rehellisiä ja maksavat kaikki verot ym kulut. Hyvä Suomalainen rehellinen kansalainen,


    • entinen ammattilainen

      Vesivekin alumiiniränni ei todellakaan kestä minkaanlaisia kuormia. Se ei todellakaan ruostu vaan syöpyy erittäin nopeasti.
      Parhaat rännit ja hyvin asennettuna saat pieneltä yrittäjältä joka omistaa työkalunsa itse ja tekee työn itse. Varo kuitenkin niitä jotka ajavat rännit pihalle ja sanovat että asennetaan sitten kun soitat.
      Suosi suomalaista ja usko Rautaruukin pinnoitettuun teräslevyyn jolla on vastaavasti 10 v takuu samoilla ehdoilla kuin Vesivekillä. Eli takuu ei korvaa koska pellin maksimi taivutussäteet ylittyvät

      • ammattilainen?

        Tuliko ongelmia viranomaisten kanssa suoraan autosta special price only for you today my very best toveri takavalotakuulla periaatteela you know kaiffari? Mutta ei hätää uusi firma uudella nimellä ja homma pyörii igen. Harmi vain, että nää nykyajan jupit on tulleet vaikeammiksi kusettaa.


    • ON JA

      TULEE OLEMAAN PERSEESTÄ..RÄNNIT JA SYÖKSYT OVAT OHUTTA ALUMIINIA JA EI KESTÄ JUURIKAAN MONTAA VUOTTA SYÖVYTTÄÄ JA KOLHUJA EI KESTÄ....TERÄSTÄ SE OLLA PITÄÄ..ELI ÄLKÄÄ IHMEESSÄ LAITTAKO VESIVEKIN KAUTTA....VESIKIN NOUSEE YLÖSPÄIN....KU SE HUOMAA MITÄ RÄNNIÄ PITKIN PITÄÄÄ TULLA ALS....!!!!

      • PikkuKalle1

        Ottakaa ihmeessä LINDABIN kourut! ei taida olla parempaa?! kertokaa jos olen väärässä. On hieman arvokkaampia, mutta laadussa sekin asia sitten korjaantuu. Asennuskin on hitusen helpompi. Eräs kattofirma mainosti täällä ja asensi minulle aika sopivaan hintaan kyseiset sadevesijärjestelmät. Köyhän ei kannata ottaa kuin parasta!

        Sanoo: -Kalle


      • ÅKE

        TAIDAT OLLA JONKINLAINEN RÄNNIROOPE POHOJANMAALTA
        ELI KATEELLINEN KILPAILIJA!
        TYYTYVÄINEN VESIVEKIN ASIAKAS JO VUODESTA 1991.
        PAREMPAA EI SUOMESTA LÖYDY.HYVÄ VESIVEK!!!


    • Julle

      Olen näköjään mennyt markkinoinnin vipuun, onneksi ei ole vielä tilausta tehty.

      • häh...

        itse asennan molempia kouruja ja syöksyjä; siis Vesivekin ja Lindabin, omat laitoin Vesivekistä,koska kouruissa ei ole saumoja.ei tule vuotoja. Laatu molemmissa sama, mut Vesivek on helpompi asentaa,vaikka kourut on 11 metriä pitkåt..


      • sc316
        häh... kirjoitti:

        itse asennan molempia kouruja ja syöksyjä; siis Vesivekin ja Lindabin, omat laitoin Vesivekistä,koska kouruissa ei ole saumoja.ei tule vuotoja. Laatu molemmissa sama, mut Vesivek on helpompi asentaa,vaikka kourut on 11 metriä pitkåt..

        Vesivekin alumiinikouru EI syövy, paitsi jos lähellä on kuparia esim tiilikatoilla saatetaan käyttää kuparilankoja sammaleen tulon estämiseksi. Vesivekiltä löytyy myös perinteinen pvc pinnoitteinen kouru jos alumiini ei miellytä. On kyllä kallis mutta itse tutkin asioita niin syystä ovatkin. Ehdottomasti markkinoiden syvin kourumalli eli tehdään leveämmästä pellistä. Minulla toimineet 6-vuotta (alumiiniset eikä syöpyneet) ottakaa selvää asioista ennen kuin avaudutte asioista mistä ette mitään tiedä. T. 20-vuotta rakennuspeltitöitä tehnyt


      • Ja katinkontit
        sc316 kirjoitti:

        Vesivekin alumiinikouru EI syövy, paitsi jos lähellä on kuparia esim tiilikatoilla saatetaan käyttää kuparilankoja sammaleen tulon estämiseksi. Vesivekiltä löytyy myös perinteinen pvc pinnoitteinen kouru jos alumiini ei miellytä. On kyllä kallis mutta itse tutkin asioita niin syystä ovatkin. Ehdottomasti markkinoiden syvin kourumalli eli tehdään leveämmästä pellistä. Minulla toimineet 6-vuotta (alumiiniset eikä syöpyneet) ottakaa selvää asioista ennen kuin avaudutte asioista mistä ette mitään tiedä. T. 20-vuotta rakennuspeltitöitä tehnyt

        Pyysin Vesivekiltä tarjousta pienen, huopakattoisen saunarakennuksen sadevesijärjestelmästä. Olipa tarjous! 3530 € asennettuna. Alumiinikourua 44m, lumiesteitä 41m, syöksysarjoja 6 kpl ym. Sanoivat,etteivät voi antaa takuuta, jos ei lumiesteitä asenneta, koska ne ovat määräysten mukaiset. Että huopakatolle kun ovien yläpuolella on katoksetkin. Eipä tullut kauppoja.


      • ISIÄM
        Ja katinkontit kirjoitti:

        Pyysin Vesivekiltä tarjousta pienen, huopakattoisen saunarakennuksen sadevesijärjestelmästä. Olipa tarjous! 3530 € asennettuna. Alumiinikourua 44m, lumiesteitä 41m, syöksysarjoja 6 kpl ym. Sanoivat,etteivät voi antaa takuuta, jos ei lumiesteitä asenneta, koska ne ovat määräysten mukaiset. Että huopakatolle kun ovien yläpuolella on katoksetkin. Eipä tullut kauppoja.

        Mahtoikohan hinnassa olla mulkkulisä päällä, taisi kaveri hinnoitella itsenä pihalle ettei tarvitse kuunnella turhia rutinoita. Saatko yleensä hyvää palvelua??


      • akiu
        sc316 kirjoitti:

        Vesivekin alumiinikouru EI syövy, paitsi jos lähellä on kuparia esim tiilikatoilla saatetaan käyttää kuparilankoja sammaleen tulon estämiseksi. Vesivekiltä löytyy myös perinteinen pvc pinnoitteinen kouru jos alumiini ei miellytä. On kyllä kallis mutta itse tutkin asioita niin syystä ovatkin. Ehdottomasti markkinoiden syvin kourumalli eli tehdään leveämmästä pellistä. Minulla toimineet 6-vuotta (alumiiniset eikä syöpyneet) ottakaa selvää asioista ennen kuin avaudutte asioista mistä ette mitään tiedä. T. 20-vuotta rakennuspeltitöitä tehnyt

        joku sanoi et markkinoitten syvin kouru pyh,,huijaa siin kuus tuumasessakin se ei ole es aito kuus tuumanen..


      • aaakkko
        akiu kirjoitti:

        joku sanoi et markkinoitten syvin kouru pyh,,huijaa siin kuus tuumasessakin se ei ole es aito kuus tuumanen..

        Täältä laadukkaat kourut! www.kattovaruste.fi halvalla kun ite asentaa....


    • RENE

      Sanon vain n.20 v. kokemuksella saumaton 5`` kanttikourusta että kyllä se on muillakin vähintään yhtä hyvä kuin vesikvekillä.vesivekin mainosarvo on vain ehkä hyvä , mutta siinä se sitten onkin. Eli kyllä muillakin suomen kiertävillä kourukauppiailla,Muilla jälleenmyyjillä on hyvää kourua. Koskee sama myös tikastuotteita.www.pskatto.fi

    • eipä moitittavaa

      Asensivat pinnoitettua terästä (musta) 65 m kantikasta kourua, 3 syöksyä, 3 m lumieste, palotikkaat ja lapetikas 3 m.
      Tulivat ajallaan, työssä meni kahdelta ukolta vain muutama tunti, sisäkulmiin tekivät siistit levikkeet ja vesi menee just mihin pitääkin. Ei roisku yli kovallakaan sateella. Kannakkeet valitsin ulkopuoliset, kun entisten aikaan oli tympeet putsata.
      Kokonaishinta 2150 €. On siinä maksajalle vaan lopputulokseen oon tyytyväinen, kestostahan ei viel tiedä.

      Edelliset oli reissarin autosta ja kestivät melkein 20 vuotta, joten on siinä tavotetta.

      • Rännäri

        ottivat asennuksesta näköjään


      • apus apus
        Rännäri kirjoitti:

        ottivat asennuksesta näköjään

        mulla on vesi vek rännit ja syöksyt ollut kohta kakskytävuotta,eikä ole mihinkään syöpynyt,ja silloin ainakin asennus kuului hintaan ja maksoi silloin 4000 markkaa.ainoa virhe se,että kaadot oli päin persettä,eikä tullut korjaamaan niitä,vaikka lupasi,en jaksannut odottaa,vaan korjasin itse.aluränni on hyvä,eikä vaadi hoitoa.


    • kunnon työ

      Olen aina ihmetellyt kaikilla samaa, ennen laitettiin aina pidike kattotuolin päähän, nykyisin se huiskaistaan minne sattuu.

      Käytännössä jolainen pidike tulee kiinni ainoastaan otsalautaan, muutama vuosi ja laudat halki, rännit rämisee ja irtoilee.

      Vaiva on tietysti sitä pahempi mitä korkeampi rakennus on.

      Kannattaa vaatia laittamaan kunnolla, eli pidikkeet kattotuolien päihin.

      Kyseinen tapa ei ole pelkästään vesivekin, vaan kaikkien tapa.

      Myös sellainen kouru missä on kiinnikkeet ulkopuolella, ero kuin yöllä ja päivällä, puhdistuksen kannalta.

    • rännikauppa

      Teräsvesikourut täältä ja kestää.www.rannikauppa.fi

      • olli

        hyi heleveta........


    • kane10

      www.vesikourut.fi

    • Jari-Petteri

      Ruukilta saa hyvät ja laadukkaat rännit sekä kattoturvatuotteet. Vesivek hinnoitellut itsensä täysin pihalle markkinoilta.

    • Nettiostaja

      Ruukilla on vaan se matala kouru ja kattoturvatuotteet ok. Itse tilasin netistä www.kattovaruste.fi pihaan toimitettuna.

    • mummo

      Ostin verkkokaupasta www.vesikourut.fi .Vesikouru pyöreä 44m, lumiesteitä 30m, syöksysarjoja (pyöreä)6 kpl yht.1110e rahti 99e koti ovelle.

      • nettiostaja

        Nyt hinnat ovat vielä edullisemmat verkkokaupasta katso vaikka www.vesikourut.fi


    • laitlalaine

      taloon laitettiin vuosi sitten vesivekin alumiinikourut. kaikki toiminut hyvin ja pysyneet paikallaan sekä siisti asennus. hintavat mutta nopea toimitus ja asennus. ulkorakennukseen tilattu myyjä tekemään tarjousta.

    • huuhaa100

      Taisit vetää rännit myyjä kotiin. Kuka hullu maksaa ränneistä ylihintaa, kun ne saa paikaliselta asentajalta melkein ilmaiseksi. K-rauta myy Rainman rännejä, jotka täysin pöpin tekemä päätös ostoksesta. Kuuntelin pätkärännien ostajia ja totesin oli hyvä päätös, kun rahat loppu ja saatiin muuttopäätös rakennustarkastajalta.

    • Jussi-R

      Kymmenettä vuotta samat kourut, esteet ja tikkaat talossani. Ulkoauna vähän tuoreempi niin siinä ei ole ollut kuin sen viitisen vuotta. Eipä ole syöpynyt todellakaan. Minulla kyseessä siis alumiinikourut. En tiedä sitten onko vesivekin kilpailijat täällä mesoamassa koska vaikea uskoa että jollakin neljässä vuodessa syöpynyt, vaikka minulla mennään jo kymmenettä varsin hyvin.

    • Jorkkusetä

      Pural pinnoitteista peltiähän nykyään kaikki käyttää. Tekijöissähän se ero on. Vesivek on kalliimpi kuin paikallinen "Rane", mutta minun urakkakohteissani työnlaatu moitteetonta. Jos itselleni tekisin, niin hakisin kyllä tarvikkeet jostain muualta. Vastaavaa tavaraa, esim, syöksytorvissa, saa ympärilleen katselemalla, noin 40 prossaa halvemmalla. Vesivek pitää sen minkä lupaa. Sen takia käytän heidän palveluitaan omissa kohteissani. En tartte itse stressata.

    • asiakas monta vuotta

      vesivek tehny meillä monta kohdetta ja ei voi olla kuin tyytyväinen asennus on todella ammattitaitoista ja jos asentavat virheellisesti tulevat korjaamaan eikä kukaan ole vielä päässyt vesivekin hintojen alle, yleensä ei saa halvalla hyvää mutta tässä on poikkeus halvalla voi todellakin saada hyvää

    • talo+talli+mökki

      Jos hyvää ja järkihintaista haluaa niin sitten täältä plannja.fi

    • näinmeillä

      vekin tyypeillä kait hiljaista kun on täällä aikaa itteensä kehua. Mielestäni saamani tarjous oli hieman ylihinnoiteltu verrattuna paikallisten liikkeiden tarjouksiin,

    • Vesivekkiläinen

      Yleensä hinta perustuu johonkin, ei sitä hatusta vedetä. On rännäreitä jotka ei kirjoita kuittia tai sitten mahdolliset verot menee Viroon? Kaikkein halvinta ei kannata valita, tulee lopulta yleensä kalleimmaksi. Vesivek on täysin kotimainen yritys ja verot jää Suomeen. Vesivek valmistaa itse omat kattoturvansa omalla tehtaalla sekä monien muiden kilpailijoiden kamat. Ne jotka haukkuu huonoiksi on varmasti lobbaavia kilpailijoita, joilta keikka mennyt ohi. Itse olen saanut hyvää palautetta, mitä nyt hintakilpailua aina esiintyy, mutta kyllä erot ovat pienet, liikutaan uudiskaupoissa satasen parin sisällä. Saneerauspuolella eroa tulee riippuen työn laajuudesta. Joku kommentoi nostimen käyttöä. Se on turvallisuusaspekti. Asentajatkin haluaa ehjänä kotiin, sitäpaitsi nostin nopeuttaa monesti työtä!

      Ottakaa asioista ensin selvää. Nämä keskustelufoorumit ovat hyviä paikkoja suolata kilpailijoita. Ja mitä tulee ammatti timpureihin jotka eivät näe kuin sen mitä ovat itse tehneet viimeiset 30 vuotta, avatkaa silmänne, maailma muuttu ja kehitty ja sen mukana työtavat ja säännökset. Joku muukin saatta osata jotain :)

      Sitten täytyy vielä muistaa että kaikki ovat ihmisiä. Joskus sattuu mokia, mutta ne pitää tietty korjata. Siviilissä on saattanut sattua jotain mikä valitettavasti kantautuu työhön. Ihan niinkuin teillä muillakin.

      Ottakaa parilta kolmelta yritykseltä tarjous ja älkää katsoko sokeasti pelkkää hintaa vaan mitä paketti sisältää! Kyllä te oikeat työmiehet itsellenne osaatte löytää. On Suomessa tietty muitakin osaavia kuin Vesivek, ehkä;)

      • Kaadoitta

        Kaadon toteututustapa mietityttää. MISTÄ ASENTAJAT MITTAAVAT ESIM. 2-5 MM KAADON? Kenties otsalaudasta tai räystäästä, mutta kun nämä molemmat saattavat olla väärään suuntaan vinossa! VOISIVATKO ASENTAJAT TARKISTAA KAADON ENNEN LOPULLISTA KIINNITYSTÄ VEDEN AVULLA!


    • Tyytyväinen_asiakas

      Meille Vesivek asensi rännit ja hyvin meni, ei voi moittia. Ensin tehtiin rännit talousrakennukseen, noin puolentoista vuoden päästä siitä omakotitaloon. Tilatessani talousrakennuksen rännejä sanoin suoraan että jos homma toimii eikä hinta ole kohtuuton niin hieman myöhemmin tulee tilaus omakotitaloon. Talousrakennuksessa pyysin vielä yhden ylimääräisen alastulonkin joka toki onnistui ja luonnollisesti näkyi hinnassakin. Yksi alastuloista purki vedet hieman väärään paikkaan, tosin sen sai korjattua nätisti sillä että Vesivekin edustaja toimitti mulle yhden pätkän mutkaputkea. Jälkihuoltokin on toiminut hyvin, jouduimme muuttamaan erään sadevesikaivon korkeusasemaa hieman ja tämän vuoksi lyhentämään alastuloa, sain Vesivekiltä hyvät ohjeet mistä ja miten toi kannattaa tehdä. Jos joskus rakennan uudestaan Vesivek on ehdottomasti ensisijalla kun mietin mistä ottaa rännit.

      Minua ei ainakaan haittaa jos asentaja käyttää henkilönostinta, sehän on heidän oma asiansa ja eivätköhän ammattimiehet osaa hommansa. Olin saanut ja hyväksynyt kokonaistarjouksen, ei siihen tullut päälle mitään henkilönostimen vuokria. Tilaajavastuumielessä on hyväkin että noudattavat hyvää työturvallisuutta. Jos joku epäilee tätä niin ei muuta kuin googlailemaan sitä mistä kaikesta tilaaja (myös yksityishenkilö) vastaa omakotitalon rakentamisessa tai remontissa.

      Mitä tule tuohon kaatoon niin muistelen että asentaja taisi tarkistaa sen vatupassilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hienot kittaukset.Miksei käytetty kourukulmia?

      • Anonyymi

        Hapsuttamalla ja kittaamalla se kuuluu tehdä!


    • Anonyymi

      Vesivekin kourun päätyjen kiinnitys ei toimi, ne tiputtavat vettä. Lähes jokainen kymmenestä päädystä on työntynyt alareunastaan ulos. Yksi on korjattu takuuna, mutta ei sekään pysynyt paikallaan.

    • Anonyymi

      Uudenmaan peltityö teki meille uuteen taloon rännit ja syöksyt. Tilasimme työn, koska ovat olleet alalla 30 vuotta, voin suositella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe