Muumit, musiikki

max

Mielestäni muumijaksojen musiikit, eli siis ne jotka soivat jakson aikana, ovat todella hienoja ja mietinkin, että osaisiko kukaan kertoa kuka ne on säveltänyt ja että mistä sellaisia saisi?

81

52791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Ne tosiaan on hienoja, oon yrittänyt jo kauan ettiä niitä... tuloksetta.

      Japanissa muumit on nimellä: Tanoshii moomin ikka
      Tunnarin ja loppulaulun on säveltänyt Shiratori Emiko [ainakin yhden lähteen mukaan]

      Toisilla sivuilla musiikista kerrotaan vastanneen tyypin nimeltä Seichiro Uno
      Tämä vois tarkottaa nimenomaan näitä taustoja...

      Toivottavasti näistä tiedoista on jotain apua, mutta muista infota myös mua jos lykästää! :D

    • muumifani

      Benny Törnroos ainaskin laulaa sen biisin

      • pikachu9

        olen välillä katsonut muumeja jos ei ole ollut tekemistä


      • minäkysyjä
        pikachu9 kirjoitti:

        olen välillä katsonut muumeja jos ei ole ollut tekemistä

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3


      • NoJopas
        minäkysyjä kirjoitti:

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3

        Oon mäkin tällästä kokeillut, mutta haluisin vain musiikit enkä puheita. Enkä jaksais välttämättä alkaa leikkaamaan ja liimaamaan pienistä pätkistä kunnolla kestäviä kokonaisuuksia. Helpointa olisi jos jostain vain löytyisi ne kappaleet. Taitaa jäädä haaveeksi.


      • muikkunen
        minäkysyjä kirjoitti:

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3

        hm, tuosta puuttui juuri se paras taustamusa, mikä soi esim. siinä jaksossa/kohdassa kun muumit ovat jääneet nousuveden saartamiksi saarelle ja yöllä saaren keskellä oleva "vuori" syöksee vettä ja hattivatteja sisuksistaan.. se musa pitäs nauhottaa, on niin kaunis! :)


      • TanoshiiMoominIkka
        NoJopas kirjoitti:

        Oon mäkin tällästä kokeillut, mutta haluisin vain musiikit enkä puheita. Enkä jaksais välttämättä alkaa leikkaamaan ja liimaamaan pienistä pätkistä kunnolla kestäviä kokonaisuuksia. Helpointa olisi jos jostain vain löytyisi ne kappaleet. Taitaa jäädä haaveeksi.

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat


      • Toothbreaker
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Minuakin kiinnostaa kovasti juuri se taustamusiikki!

        Ja jos sitä ei mistään muualta saa kuin japanista niin olisi todella mukavaa jos voisit lähettää mulle sitä musaa!

        Mun maili on: [email protected]


      • TMI
        muikkunen kirjoitti:

        hm, tuosta puuttui juuri se paras taustamusa, mikä soi esim. siinä jaksossa/kohdassa kun muumit ovat jääneet nousuveden saartamiksi saarelle ja yöllä saaren keskellä oleva "vuori" syöksee vettä ja hattivatteja sisuksistaan.. se musa pitäs nauhottaa, on niin kaunis! :)

        Tässä on näitä musia jokunen kappale. Muutama Emiko ja Sumio Shiratorin.

        http://www.imdb.com/title/tt0247117/board/nest/58735067

        PS: Rapidsharessa siis. Voi kestää vähän ladata.


      • tästä näin
        muikkunen kirjoitti:

        hm, tuosta puuttui juuri se paras taustamusa, mikä soi esim. siinä jaksossa/kohdassa kun muumit ovat jääneet nousuveden saartamiksi saarelle ja yöllä saaren keskellä oleva "vuori" syöksee vettä ja hattivatteja sisuksistaan.. se musa pitäs nauhottaa, on niin kaunis! :)

        Tässä on näitä musia jokunen kappale. Muutama Emiko ja Sumio Shiratorin.

        http://www.imdb.com/title/tt0247117/board/nest/58735067

        PS: Rapidsharessa siis. Voi kestää vähän ladata.


      • ditschka
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Hei, lähetä minulle heti kun vaan voit! Mese on: [email protected], ja haluan todellakin niitä taustamusiikkeja. ne on niin kauniita, rupeaa itkettämäänkin välillä. Mut tosiaan, ota mese ylös ja lähetä muumien taustamusiikit mulle, mitä sulla on, jos vaan mahdollista! Vastaa mahdollisimman pian, KIITOS.


        Muumifani


      • Katsu1990
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Hei!

        Minäkin olen yrittänyt etsiä niitä muumien taustamusiikkeja, mutta tuloksetta. Olisin ikionnellinen jos haluaisit niitä minulle lähettää! Sähköpostiosoitteeni on [email protected]


      • Katuprinsessa
        minäkysyjä kirjoitti:

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3

        Minäkin olen jo kauan halunnut muumien taustamusiikkia itselleni, varsinkin sen ns. kamarimusiikki biisin joka soi siinä kohtaa kun muumit saapuvat Paroni Krillen kartanoon. Sääli ettei musiikka saa mistään. :(

        Ja hei kaveri kuule ! Jos sinulla olisi aikaa tai halua niin minullekkin saisi lähettää tuon biisipötkön. Minun msn: [email protected]


      • Nimetön
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        moi. olisi erittäin mukavaa jos voisit joskus lähettää muutaman kappaleen minullekkin näitä harvinaisuuksia. :) messenger: [email protected]


      • Nimetön
        minäkysyjä kirjoitti:

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3

        Voisitko lähettää mulle mesessä niitä musiikkeja? [email protected]

        Pliis!


      • Ippu
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Hei! On kyllä tosi kauan aikaa kun olet noista sävelmistä kertonut, että sinulla ne olisi. Löytyiskö sinulta mahdollisesti vielä nämä levyt?
        Haluaisin niin kovin koneelle sävelmät jotka juuri näiden jaksojen taustalla soi.
        Ymmärrän kyllä jos niitä ei ole, onhan tästä jo 2 vuotta aikaa..

        Keväisin Terveisin, Ippu


      • IIT4
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Aww, onnistuisitko minullekin pistämään muumi musiikkia? Ikuisesti kiitollinen olisin: [email protected]

        Viestistäsi vain on jo reilusti aikaa, eli jos muillakin sattuisi olemaan muumi_tausta_musiikkeja, niin viitsisittekö pistää tulemaan? :)


      • Jos arvaat sen, niin olet m...
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        [email protected]

        Eli jos meikällekkin nuo taustalla soivat instrumentaalit joku voisi lähettää, niin joulu olisi jo ajoissa pelastettu.
        ~ Kiitoksia etukäteen.


      • drilled
        TanoshiiMoominIkka kirjoitti:

        Hei

        Niitä levyjä on 3.
        Niitä ei oo enää tavallisissa kaupoissa, kun niitä ei tuoteta enää.

        www.auctions.yahoo.co.jp

        sieltä oon omani ostanut.
        Tai siis kaveri osti mulle kun toi toimii vaan japanissa.

        Voin kyllä ehkä lähettää musaa niistä jos haluat

        Minäkin haluaisin tuota musiikkia. Netistäkään ei mistään löydä. Ilmeisesti tosiaan vain ja ainoastaan japanista saa. Perhana kun ne ei eurooppaan tuo sitä.

        tuonne postia olli.laitinen[at]gmail.com


      • Muumifani

        Voitko mitenkään lähettää minullekin tuota musiikkia. Ymmärrän kyllä että tästä on jo pitkä aika, mutta jos vain pystyt niin olisi mukavaa :D

        Osoite siis on: [email protected]


      • j!i!m!i!
        minäkysyjä kirjoitti:

        Terve! En löytänyt pahemmin tietoa muumeista, mutta siirsin VHS'n koneelle ja otin siitä musiikit. Pistin ne kaikki yhteen pötköön, tässä on nyt sitten Muumipeikko Rakentaa Talon - jakson musiikit yhdessä pötkössä. Myöhemmin saattaa tulla muitakin.

        http://mbnet.fi/maxima/muumit.mp3

        terve minäkysyjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        katoin musiikin mutta ei ollu siellä!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mūmin 音楽

        Tuossa äsken mainittiin alkuperäiset japaninkieliset alku- ja lopputunnarit. Omasta mielestäni ne suomen omat olisi voitu suosiolla jättää tekemättä ja kääntää alkuperäiset hienot lopputunnarit vaikka suomeksi. Japanilaiset vain jostain kumman syystä jaksavat nähdä paljon vaivaa ihan pienienkin sarjojen musiikkeihin..


    • äiti ja muumifanit

      Miten joku voi etsiä muumimusiikkia sitä löytämättä? Huomasin kyllä, että alkuperäinen tarkoitti niitä instrumentaalimusiikkeja, mutta silti. Joka tavaratalon musiikkiosasto sisältää useita muumilevyjä. Ihan suomeksi. Olen joskus huomannut, että jotkut luulevat muumeja oikeasti japanilaisiksi!? Tove Jansson kyllä kääntyy haudassaan moisen suomalaisuuden häpäisyn kuullessaan!

      • max

        Ne levyt ovat aivan eri musiikkeja kuin mitä täällä etsitään. Kyllä minulla on noita levyjä, mutta kun niistä ei ole kyse.

        Älä heti syyllistä ja väitä meiden häpäisevän suomalaisuutta..


      • se ite
        max kirjoitti:

        Ne levyt ovat aivan eri musiikkeja kuin mitä täällä etsitään. Kyllä minulla on noita levyjä, mutta kun niistä ei ole kyse.

        Älä heti syyllistä ja väitä meiden häpäisevän suomalaisuutta..

        No en TEITÄ syyttänytkään. Tuli vaan mainittua, kun tälle sivulle eksyin.


      • japanifanimju

        Kai tiesit että muumit on japanilainen animaatio, vaikka Tove sen kirjoittikin.. Sellainen huopaversio on kyllä olemassa, mikä on sitten täkäläisiä.. :D


    • max

      Lähetin sähköpostia muumien tekijänoikeuksien haltijalle kysyen musiikeista.

      Tälläinen vastausviesti saapui:


      Hei Max!


      Kiitos kysymyksestäsi, joka oli mielenkiintoinen. Taustamusiikin on säveltänyt japanilainen Sumio Shiratori, tämä käy ilmi video/DVD kansista. Tietääksemme tätä musiikkia ei saa mistään, eli sitä ei ole levytetty sellaisenaan. Musiikin tekijällä on teokseen tekijänoikeudet, eli meillä ei ole mitään oikeuksia tähän musiikkiin.

      Valitettavasti en voi auttaa enempää, sinun taitaa olla tyydyttävä itse nauhoittamaasi musiikkiin.



      Ystävällisin terveisin.
      Seerit Sundell


      Oy Moomin Characters Ltd

      Lapinkyläntie 191, 02880 Veikkola, Finland
      Phone 358 9 231 132 00
      Fax 358 9 231 132 10
      [email protected]
      www.moomin.fi

      • Magic Boots

    • Alexander

      Hej!


      Jag har 84 bakgrundsljud från den japansktecknade tv-serien av Mumintrollen men tyvärr hörs röster i konversationer men det går ändå att koncentrera sig på musiken i själv.


      MVH Alexander

      • snufkin

        Hej Alexander! Du skrev det här inlägget för tre(!) år sedan men jag hoppas att du ser detta trots den långa tid som nu gått sedan dess...Hur har du fått tag på bakgrundsljuden, använde du något redigeringsprogram eller liknande? Skulle jättegärna vilja ha några av de här bakgrundsljuden, speciellt det som spelas i första avsnittet"vår i mumindalen" och "guldfisken"(denna "låt" spelas också i "vita grevinnan" när spökena träffas för första gången)


    • tiitimuikkunen

      minakin haluaisin samaan kysymykseen vastauksen.
      Kuka, missa ja mista voi musiikkia tilata.

    • -Nuuskamies-

      Tosiaankin Muumilaakson tarinoita - TV-sarjan taustamusiikki kuullostaa todella hienolta.

      Itsehän kävin imuttamassa kaikki Sumio Shiratorin kappaleet, joita oli ladattavana Rapidsharessa. Muutama tuttu kappale soi korvaan.

      Kuitenkaan kyseisistä sävellyksistä ei saa täydellistä kokoelmaa. Herätin tämän keskustelun uudelleen, jotta kaikki halukkaat löytäisivät halutut Muumi-kappaleet. Eli jos tiedät, miten ja mistä tätä Muumilaakson tarinoita-taustamusiikkia löytää, pistä tänne pikainen viesti.

      Minuun voi myös tarvittaessa ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä. Eli niitä voi lähetellä myös vaikkapa messengerin välityksellä. Kunhan vain saan taustamusiikin omakseni.

      Kiitos ja kumarrus

      • Toothbreaker

        Miten sinuun(Nuuskamies) saa yhteyttä??


      • petehhh

        Hei. jos jollakin ylimääräistä aikaa liikenee niin minullekkin noita biisejä voisi esim messengerissä lähetellä: [email protected]
        Onko noihin rapidsharen biiseihin suoria latauslinkkejä?
        kiitos kovasti! :)


      • jonttu345

        en nyt ymmärrä!!! miten mä saan ne musat!!! auta mu pliis en ymmärrä!!!!!


        HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Youtubesta löytyy kun kirjoittaa muumimusiikkia.


    • Näkymätön lapsi

      Hei! Minulle olisi myös päivän ihana pelastaja jos voisin saada kyseisiä taustamusiikkeja :) Keskustelu on näköjään vanha, mutta toivoisin silti jos joku voisi lähettää minulle kappaleita! Sähköpostini: [email protected]

      Suosikkina ensimmäisessäkin jaksossa taustalla soiva surumielinen sävellys. Jäänyt lapsuudesta mieleen ja tulee siellä pysymään.

      • pennipenni

        Olen itsekin etsinyt näitä taustamusiikkeja sekä niiden nuotteja vaikka mistä, turhaan.
        Eli jos joku niitä voi lähetellä tai tietää mistä niitä saisi niin ilmoittelua kiitos! :)


      • juupelijoo
        pennipenni kirjoitti:

        Olen itsekin etsinyt näitä taustamusiikkeja sekä niiden nuotteja vaikka mistä, turhaan.
        Eli jos joku niitä voi lähetellä tai tietää mistä niitä saisi niin ilmoittelua kiitos! :)

        Hei! Voisiko joku laittaa minulle sähköpostiin niitä muumien taustamusiikkeja. Jos edes yksi niin sekin olisi hyvä. Tai voisiko joku antaa suoran linkin johonkin muumimusaan?


      • juupelijoo
        juupelijoo kirjoitti:

        Hei! Voisiko joku laittaa minulle sähköpostiin niitä muumien taustamusiikkeja. Jos edes yksi niin sekin olisi hyvä. Tai voisiko joku antaa suoran linkin johonkin muumimusaan?

        Sähköposti on siis [email protected]. Olisin erittäin kiitollinen.


      • jaketson

      • ajax
        jaketson kirjoitti:

        tännekin päin vois laitella musiikkia tulemaan. [email protected] tai [email protected]

        Miksei joku vaan tee torrenttia ja lyö sitä jakoon? nopein ja helpoin tapa.


      • torrenttina tai...
        ajax kirjoitti:

        Miksei joku vaan tee torrenttia ja lyö sitä jakoon? nopein ja helpoin tapa.

        Jos joku jolta näitä koneelta / levyltä löytyy voisi pistää rapidshareen tai jonnekkin.. Muutaman tunnin tuli etittyä eikä mitään, eli näyttäs aika hiton harvinaisia olevan


      • Jube91
        torrenttina tai... kirjoitti:

        Jos joku jolta näitä koneelta / levyltä löytyy voisi pistää rapidshareen tai jonnekkin.. Muutaman tunnin tuli etittyä eikä mitään, eli näyttäs aika hiton harvinaisia olevan

        Joo... tuli kans itelleni mieleen, että pitäs jostain saada hommattua kyseisiä kappaleita. Itse en niitä kuitenkaan millään ole löytänyt, että ottakaapa yhteyttä, jos joku haluaisi jaella hieman niitä. Eli [email protected]


      • psst.
        Jube91 kirjoitti:

        Joo... tuli kans itelleni mieleen, että pitäs jostain saada hommattua kyseisiä kappaleita. Itse en niitä kuitenkaan millään ole löytänyt, että ottakaapa yhteyttä, jos joku haluaisi jaella hieman niitä. Eli [email protected]

        http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KICA-906
        Yritettäisiinkö saada tuo tänne Suomeenkin myyntiin vaikkapa Blippo- tai Mirri musiikki-liikkeiden kautta? Olen lähes 100% varma, että siinä tulee edes jonkinlaista alkuperäistä jaappanilaista Muumi-musaa.

        Sori, että nyt tällä tavalla markkinoin. Mielestäni on todella epäreilua, ettei suomalaisilla ole muuta mahdollisuutta ostaa näitä ökykalliilla suoraan Nipponista "ystävämme" Tullin kautta.


      • kiitosssss
        psst. kirjoitti:

        http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=KICA-906
        Yritettäisiinkö saada tuo tänne Suomeenkin myyntiin vaikkapa Blippo- tai Mirri musiikki-liikkeiden kautta? Olen lähes 100% varma, että siinä tulee edes jonkinlaista alkuperäistä jaappanilaista Muumi-musaa.

        Sori, että nyt tällä tavalla markkinoin. Mielestäni on todella epäreilua, ettei suomalaisilla ole muuta mahdollisuutta ostaa näitä ökykalliilla suoraan Nipponista "ystävämme" Tullin kautta.

        Moi! Olsi tosi mukava jos joku vois lähetttää mullekin. Se muumien valssi (mikä soi esim. siinä jaksossa ku en löytää sen lp-levysoittimen) on ihana. Jos joku vois lähettää sen mulle, niin tuhannet kiitokset: [email protected]


      • plöö
        kiitosssss kirjoitti:

        Moi! Olsi tosi mukava jos joku vois lähetttää mullekin. Se muumien valssi (mikä soi esim. siinä jaksossa ku en löytää sen lp-levysoittimen) on ihana. Jos joku vois lähettää sen mulle, niin tuhannet kiitokset: [email protected]

        Tuo kyseinen kappale löytyy midi-muodossa ainakin täältä: http://www.music.ne.jp/~yuki3/music/mid/dance.mid


      • Muumi56

      • Kyllästynyt Shiratori-musan...
        Muumi56 kirjoitti:

        Löytyisikö muitakin taustamusiikkeja?

        Torrenttina näkyis näitä löytyvän... Ei siitä sen enempää kun nimimerkki ei ole yhtään Torrenttia elämässään ladannut. OIKEESTI!

        Moomin Selection-CD on todellakin julkaistu uudelleen. Hyvä sinänsä, onhan se Muumi-soundtrack-sarjan kolmas seedee. Kiinnostuneet voivat käydä kurkkimassa ihan tuikitavallisista jaappanilaisista nettikaupoista tarkempia tietoja, jos kiinnostusta löytyy.

        Asiaan, ettei pelkän mainostamisen puolelle mene. Lähetin viikkoja sitten lisenssit omistaville hepuille kyselyä aiheesta, voisiko CD:itä julkaista täällä Suomessakin. Vastaus oli tyly: heidän mielestä kiviäkin kiinnostaa koko ajatus. Ehkä liian kärjistetty sanavalinta, mutta se kuvaa täydellisesti meitsin tyrmistystä asennetta kohtaan.

        Netistä löytyy sitten nykyisin adressikin julkaisun puolesta:
        www.adressit.com/moomin_ost
        "Muuten koko homma menee plörinäksi." (Muumipappa Tiukka naapuri-jaksossa)


      • muumit rula jess :D
        Jube91 kirjoitti:

        Joo... tuli kans itelleni mieleen, että pitäs jostain saada hommattua kyseisiä kappaleita. Itse en niitä kuitenkaan millään ole löytänyt, että ottakaapa yhteyttä, jos joku haluaisi jaella hieman niitä. Eli [email protected]

        Voi vitsi kun tää viesti ketju on vanha.. mut jos kellään on onnistunut saamaan niitä tunnareita niin pliis pliis mulle kanssa :D Pyydän oikein nätisti :D
        [email protected] on mese että sähköposti.. :D


    • Anasteri

      Noita alkuperäsiä soundtrackei taustamusiikeista on olemassa kolme kokonaista levyä, jotka julkastiin joskus -90-luvun alku puolella niitä on todellisuudessa hyvin vaikee saada, mutta kuitenkin mahdollista. Noita liikkuu yahoon nettihuutokaupassa vain käytettynä http://auctions.yahoo.co.jp/. tosta yhestä "moomin selection" on nyt vissiin julkastu vasta joku uus minkä sais suoraan tilattuu tuolt aijemmin mainitusta verkkokaupasta.

      • .:Nannu:.

    • rurutipo

      hei kaikki, tuskin olette tietoisia että iso joukko kotimaisia tähtiä on laulanut levyllisen uusia suomalaisia Muumi-lauluja. Mukana touhussa mm Samuli ja Sani, Tommi Läntinen, Jore Marjaranta, Susanna Haavisto, Jippu jne. Siis oikeesti aivan ihana kokonaisuus. Suosittelen lämpimästi. Näiden uusien laulujen omat sivut on täällä: http://www.muumimusiikki.com/ ja siellä on jokaiseen kappaleeseen tehty videokin.

      ja ainaski iTunesista saa ostaa koko levyn kun laittaa hakuun "Muumipeikko".

      "Mikä onni kohtasikaan kun pyrstötähti meni ohi maan..." :-)
      Tiina

      • Puca

        ...mutta ei se Sumion sävellyksiä korvaa. u_u Nojooh, en ala tässä kinastelemaan. Jotenkin itseäni ei vaan jaksa lämmittää, vaikka onhan tuossa pitkä liuta lahjakkaita tähtiä Suomen artistitaivaalta.


      • MMM
        Puca kirjoitti:

        ...mutta ei se Sumion sävellyksiä korvaa. u_u Nojooh, en ala tässä kinastelemaan. Jotenkin itseäni ei vaan jaksa lämmittää, vaikka onhan tuossa pitkä liuta lahjakkaita tähtiä Suomen artistitaivaalta.

        http://www.themoomins.com/board/viewtopic.php?t=6

        Tuolta löytyy jotain kappaleita.


      • Mörkö-F

      • Mörkö-F
        Mörkö-F kirjoitti:

        Jos tosiaan löytyy niitä instrumentaaleja, jotka ovat ainakin suomen-/ja ruotsinkielisen animaation taustalla, niitä voi nakella sähköpostiin tai messengerin kautta.

        [email protected]

        Kiitos ^^

        Eipäs mitään sittenkään, huomasin että ylemmästä linkistä löytyivät ilmeisesti kaikki tarvittavat :o olen nyt muutaman ladannut ja hyvältä kuulostaa. Harmi vain, että ovat Rabbitshitissä.


    • Karhukarhu

      Itsekin olen juuri samalla asialla,ja olen miettinyt että mistä ihmeestä nämä laulut saa! Onko ne sitten säveltänyt joku pohjoismaalainen vai japanilainen?

      • muumiiia

        Youtubista löytyy alkuperäistä Sumio Shiratorin instrumentaalista taustamusiikkia. Kirjotatte vaan hakukenttään kysinen nimi ja alatte plärätä. Ladata voitte kappaleet mp3. muodossa vaikkapa VDownloaderilla.
        Eli Youtubiin ja ladatkaa VDownloader.


      • bella
        muumiiia kirjoitti:

        Youtubista löytyy alkuperäistä Sumio Shiratorin instrumentaalista taustamusiikkia. Kirjotatte vaan hakukenttään kysinen nimi ja alatte plärätä. Ladata voitte kappaleet mp3. muodossa vaikkapa VDownloaderilla.
        Eli Youtubiin ja ladatkaa VDownloader.

        mistä noita muusikkeja siis saa? voitkos lähetellä niitä mulle jos sinulla on niitä? (=


      • muumiiia
        bella kirjoitti:

        mistä noita muusikkeja siis saa? voitkos lähetellä niitä mulle jos sinulla on niitä? (=

        Mene tänne: http://www.youtube.com/results?search_query=sumio shiratori&search_type=

        ja sieltä avaat näitä videoita(jotka nyt ovat pelkkää audiota suurimmalta osin).
        sitten lataa VDownloader: http://www.download.fi/verkko_ohjelmat/muut_verkko-ohjelmat/vdownloader.cfm

        ja aina kopioit sen url. osoitteen youtubesta(eli se osoitorivi siinä ylhäällä) ja liität sen vdownloaderiin, ja laitat että lataa vain mp3. muodossa..

        toivottavasti sait nyt jotain käsitystä ja oli jotain apua.


    • akkis1994

      Hei,olen tässä netistä jo parisen kuukautta hakenut näitä muumien taustamusiikkeja,ja kun en niiitä itse tahdo oikein mistää löytää,niin voisiko joku näitä lurituksia omaava lähettää sähköpostiini niitä??kiitos.

      • Jupstejuho_0

        No oletpas sinä "ahkerasti" hakenut... Oletko kuullut googlesta? :) Googlella "muumimusiikkia" ja löytyy "vaikka ja mitä", youtube on kätevä keksintö...


    • Kröhöm

      Eräs Youtube-käyttäjä on tehnyt omat (todella laadukkaat) sovituksensa musiikista. Kyseessä todellakin Sumio Shiratorin säveltämä soundtrack.


      Tässä osoitteessa käyttäjän Muumimusiikit:

      http://www.youtube.com/view_play_list?p=1B91BE00F6A1F1F9

      ja lataus onnistuu luonnollisesti download-linkin kautta. Kyseessä siis pelkät audiot - ei tarvi alkaa ladata "videoina".


      Ja vielä saman käyttäjän edeltävä sivu:

      http://www.youtube.com/profile?user=FIBURAZ&view=playlists

      jossa muuta infoa, ja musiikit isompana latauspakettina.


      PS. Linkeistä pitää poistaa mahdolliset välilyönnit.


      • jenn_
        BlackGuard kirjoitti:

        Minulta saa noita biisejä. mailatkaa vaikkapa, [email protected]

        muumimusiikki on niiiiiin ihanaa ja kuuntelen noit aina youtubes ihan hakusanal "muumimusiikkia" vaa. mutta mistä sais nuotteja muumimusaan???


        t. muumifani


      • lataa

      • latamaan vaan
        lataa kirjoitti:

        http://thepiratebay.org/torrent/5253067

        tarvitset lataamiseen Utorrentin

        eli mene youtubeen ja eti nimellä FIBURAZ ja sieltä pitäs löytyy 53 muumitaustamusiikkia ja videon alla on linkki lataus sivulle.tää toimii!!!


    • pieni pianonsoittaja

      olen pianonsoittaja ja isosiskoni mies osaa soittaa muumikappaleet korvakuulolta ja minäkin haluaisin soittaa niitä mutta en osaa ilman nuotteja kunnolla. Olisiko teillä tietoa mistä voisi saada muumien taustakappaleiden nuotteja.

    • lvvcudv
    • diipalox
    • Muumifani

      Hei!

      Olisiko kenelläkään tietoa, mistä saisi nuotit/soinnut Muumipeikko ja pyrstötähti -elokuvan lopussa soivaan kappaleeseen "Jo taivas sineen pukeutuu"? Kyseessä Benny Törnroosin esittämä kappale. Pelkät soinnutkin auttaisivat jo pitkälle! Itse en ihan korvakuulolta saa tapailtua..

      • laizalove

        Muumimusiikit on säveltänyt Sumio Shiratori. Emiko taas on Sumion sisko.


    • Ragazzi
    • Multipettersson

      Hei, löytyykö keneltäkään ystävälliseltä ihmiseltä näitä muumimusiikkeja midi-tiedostoina, ylempänä oli puhetta että ne löytyisi jonain isona pakettina mutta linkit ei enää toimi :( Jos löytyy, niin olisin ikuisesti kiitollinen niistä, tai ainakin Tooi akogaresta jos sen saisi!! :) Minulle voi meilata osoitteeseen [email protected]

      • Multipettersson

        Löytyi!! Kiitos ihmiset :)


      • Multipettersson

        Siinä ei paketissa ollutkaan ihan kaikki :( Jos joltain löytyy niin saa laitella!! :)


    • Anonyymi

      Tove jansson on säveltänyt kaikki.

      • Anonyymi

        Eikä ole!


    • Anonyymi

      Sumio Shiratori on säveltänyt kaikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe