Yx mies osti koiran ja antoi sille nimen "Kives". Sitten se piski katosi ja se mies kysyi vastaantulevalta naiselta , että ooxä nähny mun kiveksiäni? sE nainen rakastu tän miehen suorasukaiseen lähestymistapaan ja rakastu siihen ja sitten ne meni naimisiin ja hankki koiran, jonka nimi oli "vasen keskijalka"
Kives-niminen koira
kuuraparta
4
1448
Vastaukset
- koiran pennun
laittoi sille nimeksi "Huono vitsin kertoja"
Sitten koira katosi ja mies lähti sitä etsimään
Tiellä tuli vastaan kuuraparta. Mies kysyi kuu-
raparralta: Ootko nähnyt Huonoa vitsin kertojaa
Kuuraparta vastasi,älä etsi enää, minä olen se
sinun koirasi. - elämä on
aha..joo,aika....omaperänen..
- eivittu
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
- elämä on
eivittu kirjoitti:
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
hajoo ihan rauhassa vaan!! :D
mut hei,elämä on.
ja niitä vitsejä ei oo pakko lukee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746