Yx mies osti koiran ja antoi sille nimen "Kives". Sitten se piski katosi ja se mies kysyi vastaantulevalta naiselta , että ooxä nähny mun kiveksiäni? sE nainen rakastu tän miehen suorasukaiseen lähestymistapaan ja rakastu siihen ja sitten ne meni naimisiin ja hankki koiran, jonka nimi oli "vasen keskijalka"
Kives-niminen koira
kuuraparta
4
1481
Vastaukset
- koiran pennun
laittoi sille nimeksi "Huono vitsin kertoja"
Sitten koira katosi ja mies lähti sitä etsimään
Tiellä tuli vastaan kuuraparta. Mies kysyi kuu-
raparralta: Ootko nähnyt Huonoa vitsin kertojaa
Kuuraparta vastasi,älä etsi enää, minä olen se
sinun koirasi. - elämä on
aha..joo,aika....omaperänen..
- eivittu
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
- elämä on
eivittu kirjoitti:
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
hajoo ihan rauhassa vaan!! :D
mut hei,elämä on.
ja niitä vitsejä ei oo pakko lukee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676