Kovassa seurassa asiantuntemattoman (ja olemattoman) yleisön edessä ihan hyvä suoritus! Ensi kautena näytät niille!!!
Vastaukset 9
- esztelle
Samaa mieltä kanssasi, ensi kaudella ainakin 20 cm lisää...ja jos oikein onnistuu niin miksei enemmänkin.
Monacolaiset vaikuttivat olevan ikään kuin unessa. - Juujuu
ja viimeinen mitalli arvokisoissa. Kovan tason hyppääjät tosiaan olivat unessa.
Mitä tarkoitti asiantuntemattoman yleisön edessä?
Miten se tuohon liittyi. Oletko itse jotenkin asiantuntevampi, kun on varaa haukkua koko MM-kisojen yleisö.- viestissä
kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
kovan tason hyppääjä! - Ohoo
viestissä kirjoitti:
kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
kovan tason hyppääjä!Löysit kirjoitusvirheen.
- opetelkaa kirjoittamaan!
Ohoo kirjoitti:
Löysit kirjoitusvirheen.
olen siinä hyvä, ei voi mitään!
- Opettele itsekkin
opetelkaa kirjoittamaan! kirjoitti:
olen siinä hyvä, ei voi mitään!
Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.
- se vasta
Opettele itsekkin kirjoitti:
Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.
NÄSÄ oletkin!!!!!!!!!!
- Minä itse
Opettele itsekkin kirjoitti:
en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
opetella itseKKin. - Poks
Minä itse kirjoitti:
en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
opetella itseKKin.No hyvä että huomasit vähän myöhässä.
Ei kannata puuttua toisten kirjoitusirheisiin.
Vai oletko joku kansalaisopettaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741216
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔811109Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää38425On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397