Tommi Evilä

paras valkoihoinen

Kovassa seurassa asiantuntemattoman (ja olemattoman) yleisön edessä ihan hyvä suoritus! Ensi kautena näytät niille!!!    

9

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esztelle

Samaa mieltä kanssasi, ensi kaudella ainakin 20 cm lisää...ja jos oikein onnistuu niin miksei enemmänkin.
      Monacolaiset vaikuttivat olevan ikään kuin unessa.

• Juujuu

ja viimeinen mitalli arvokisoissa. Kovan tason hyppääjät tosiaan olivat unessa.
      Mitä tarkoitti asiantuntemattoman yleisön edessä?
      Miten se tuohon liittyi. Oletko itse jotenkin asiantuntevampi, kun on varaa haukkua koko MM-kisojen yleisö.

• viestissä

kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
        Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
        kovan tason hyppääjä!

• Ohoo
        viestissä kirjoitti:

kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
        Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
        kovan tason hyppääjä!

Löysit kirjoitusvirheen.

• opetelkaa kirjoittamaan!
        Ohoo kirjoitti:

Löysit kirjoitusvirheen.

olen siinä hyvä, ei voi mitään!

• Opettele itsekkin
        opetelkaa kirjoittamaan! kirjoitti:

olen siinä hyvä, ei voi mitään!

Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.

• se vasta
        Opettele itsekkin kirjoitti:

Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.

NÄSÄ oletkin!!!!!!!!!!

• Minä itse
        Opettele itsekkin kirjoitti:

en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
        opetella itseKKin.

• Poks
        Minä itse kirjoitti:

en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
        opetella itseKKin.

No hyvä että huomasit vähän myöhässä.
        Ei kannata puuttua toisten kirjoitusirheisiin.
        Vai oletko joku kansalaisopettaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe