Kovassa seurassa asiantuntemattoman (ja olemattoman) yleisön edessä ihan hyvä suoritus! Ensi kautena näytät niille!!!
Tommi Evilä
9
881
Vastaukset
- esztelle
Samaa mieltä kanssasi, ensi kaudella ainakin 20 cm lisää...ja jos oikein onnistuu niin miksei enemmänkin.
Monacolaiset vaikuttivat olevan ikään kuin unessa. - Juujuu
ja viimeinen mitalli arvokisoissa. Kovan tason hyppääjät tosiaan olivat unessa.
Mitä tarkoitti asiantuntemattoman yleisön edessä?
Miten se tuohon liittyi. Oletko itse jotenkin asiantuntevampi, kun on varaa haukkua koko MM-kisojen yleisö.- viestissä
kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
kovan tason hyppääjä! - Ohoo
viestissä kirjoitti:
kommentoitiin Monacon GP-kisoja ja sen yleisöä...
Eikä Tommi voita mitaLLeja, sen sijaan mitaleja on varmaan vielä rutkasti tulossa! Sitäpaitsi, Tommi on
kovan tason hyppääjä!Löysit kirjoitusvirheen.
- opetelkaa kirjoittamaan!
Ohoo kirjoitti:
Löysit kirjoitusvirheen.
olen siinä hyvä, ei voi mitään!
- Opettele itsekkin
opetelkaa kirjoittamaan! kirjoitti:
olen siinä hyvä, ei voi mitään!
Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.
- se vasta
Opettele itsekkin kirjoitti:
Isot kirjaimet Näsä!!! Ei nimimerkki voi alkaa pienellä kirjaimella. Tai jos kuvitellaan että lause jatkui otsikosta, niin silloin itse viestin pitäisi alkaa isolla kirjaimella.
NÄSÄ oletkin!!!!!!!!!!
- Minä itse
Opettele itsekkin kirjoitti:
en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
opetella itseKKin. - Poks
Minä itse kirjoitti:
en ensin huomannutkaan, että minun pitäisi
opetella itseKKin.No hyvä että huomasit vähän myöhässä.
Ei kannata puuttua toisten kirjoitusirheisiin.
Vai oletko joku kansalaisopettaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949