Vieläkö lavatanssit kiinnostaa teitä?... Itse kävimme eilen pitkästä aikaa ja hauskaa oli kerrassan mahtavaa. Miehet veivät daamejaan tanssiin... kuin silloin ennen...Sitä nuortui ainakin puolet iästä :)henkisesti.Täytyy vain todeta että suomalaisissa miehissä ja naisissa on sitä jotakin!!!Vai olisko pitänyt jättää kirjoittamatta,kuitenkin joku saa taas hepulin tästäkin kirjotuksesta. Raikasta syksyä kaikille..
aurikoista
aamua kaikille
3
510
Vastaukset
- Taatto
Siitä vaan on liian kauan aikaa. Tarvinnee korjata. Joraaminen on kliffaa.
Vaimo on lavatanssin 'pauloissa'ja käy viikottain.
Se nuortuminen on kyllä myös"ulkoista"sisäisestä puhumattakaan.
Aurinkoista päivänjatkoa ja 'kuivaa'syksyä kaikille.- ja vaille 54.
paras ja ainut harrastus, jota en vaihda. Voi veljet mikä olotila illan jälkeen. Väsy ja hikinen, oikea treeni ilman pakkoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184431Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261504- 1011410
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3251279Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi661275- 461187
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721160Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253971- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49874