Napo Wildlife Center

simo

Moi,

Olisiko kellään kokemuksia Napo Wildlife Centeristä? Kaikki vinkit, kokemukset ja muut tiedot otetaan kiitollisuudella vastaan! Myös kokemukset muista Ecuadorin sademetsälodgeista ja yleensäkin sademetsämatkailusta kiinnostavat toki.

t. Simo

2

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotakin sentään

Kävin itse Kapawi ecolodgessa Ecuadorissa, sijaitsee keskellä neitsyt-viidakkoa, ei tieyhteyksiä, pääsy vain pienkoneella. Ehdoton ekoturismin helmi, mutta ainoa huono puoli on tosiaan hinta, tuppaa olemaan melko hintava, mutta oli kyllä sen arvoinen, harvoin sitä pääsee Amazonin sivuhaaraan uimaan samalla pieniä orava-apinoita katsoen, puhumattakaan vierailuista myöhään -70 luvulla löydettyjen intiaaniheimojen kyliin. Mutta erittäin huomioitavaa on tämän leirin ekologisuus, sieltä löytyy kaikkia hienouksia viidakonkin keskellä, mutta ekologiasta ei tingitä yhtään, kaikki on suunniteltu tarkkaan ja tehty luonnossa helposti hajoavasta materiaalista.

No tuli vähän ehkä heitettyä ylimääräistä, mutta oli vain niin mahtava paikka että huhuh, itse sain vielä runsaan 100 dollarin alennuksen erään kontaktin ansiosta. Mutta sademetsämatkailu kyllä aina Galapogokset voittaa, tosin oli ainakin minulle tuo paikka enemmänkin once in a lifetime, taitaa mennä noiden halvempien puolelle ensi kerralla. Mutta sademetsistä toiseen, täytyy sanoa, että Mindon epifyyttimetsät ovat myös melko ehdoton kohde, ja aivan jumalattoman halpa semmoinen.

-Mikko

• puyolainen suomalainen

Puyossa kannattaa käydä, jos halua viidakko fiilistä, sieltä saa myös järkättyä reissuja syvemmälle viidakkoon, intiaanikyliin, tulee edullisemmaksi, majoitus tietty vaatimatonta. Puyostakin löytyy luontonähtäyyksiä: centro fatima, rio puyon jokireitti, Fatiman kylän läheltä iso luola, parque etnobotanica...
        http://www.pastaza.net/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3460
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2962
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2813
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      53
      2640
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe