elikkä ongelma on tää olen kanavalla jumissa padolla mikä pitäis saada aukki että pääsen ajelee sil ihme veneel eteenpäin!!oon käyny siel ylhääl mut se kampi iskee vaa kipinötä eikä liiku!!!löysin jonkuun jakarin mut ei pöyhi
ja aito peli ostin puodista.
jumissa padolla
7
716
Vastaukset
- Veka Väkevä
se se kohta missä piti viedä sukeltaen ne veden päällä kelluvat jutut sen rampin alle, jotta se nousisi korkeutta ja sillä ihme veneellä pääsisi siitä hyppäämään toiselle puolelle
- tmu69
ei se vaan seuraava siitä oon hypänny yli ja käyny punasel ladolla sit on se iso pato missä eka seikkaillaa sisäl sit piestää padon päälle ja siel o se kampi mist pato pitäis aukoo mutta se on rikki
- Veka Väkevä
tmu69 kirjoitti:
ei se vaan seuraava siitä oon hypänny yli ja käyny punasel ladolla sit on se iso pato missä eka seikkaillaa sisäl sit piestää padon päälle ja siel o se kampi mist pato pitäis aukoo mutta se on rikki
ku oon pelannu viimeks jotai puol vuatta sitte, ku ei mun peli taho käynnistyä :( sori
ehkä joku mmu osais neuvoa
- Pepe
http://faqs.ign.com/articles/568/568483p1.html
Tuolta vois löytyä apua... Kun seisot sen vivun edessä, josta vääntämällä padon pitäisi aueta, käänny oikealle. Verkon takana näet pari tynnyriä. Räjäytä tynnyrit.
- tmu69
kitos
- killer1989
mee sinne mis se kahva on, kattele sinne aidan toisel puolel, näet tynnyreitä, ammu niitä ja ne räjähtävät, jolloin se valtava rautapalkki lähtee liikkeelle ja murskaa sen padon ovet =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248