Kaaduin n.viikko keskiviikkona,ja oikea käsi tuli tosi kipeeksi ja turposi. Lääkäri sanoi että se on venähttänyt ja sain sairaslomaa huomiseen. Nyt käsi näyttää ihan normaalilta, mutta vielä tuntuu kipua liikuteltaessa. Onkohan tämä normaalia? Tuntuu hölmöltä mennä lääkärille valittamaan ettei käsi ole kunnossa kun näyttää ihan normaalilta.
Jos teillä on kokemuksia käden venähdyksestä niin kertoisitteko miten kauan arkuus kestää.
Käden venähdys
3
9605
Vastaukset
- kaatuilia
Mulla on käyny samanlailla vähänaikaa sitte. Kaaduin harkoissa käden päälle ja sen jälkeen se vähän turpos. Se kesti vähän yli viikon verran se arkuus. Se oli niin kipee että en pystyny käyttää sitä.. Pidin siinä sidettä ja jotain kylmä geeliäki laitoin siihen. En käyny kyl lääkärissä.. vaik olis ehkä pitäny :D Mut kyl hei sun kannattaa mennä lääkäriin vielä.. luulen niin.. Munki käsi näytti normaalilta mut oli ihan sairaan kipee.. en tiiä oliko venähtäny vai mitä.. ja se ranne muljahteli jos vaikka otin tukea jostain ja se tuntu samalta ku sillon ku mun käsi murtu..
- kaatuilia
Tuli mieleen, että vaikka siitä on jo jonki aikaa, ku toi sattu, ni mun vasen käsi ei vieläkään oo kunnossa.. aina ku mä sileen teen sellast edestakas liikettä ranteelle ni se ei oo ihan normaali, ja se sillee ns. naksuu ja siihen vähän sattuu.. oikeeseen käteen ei satu taas yhtään ku teen niin. eikä se "naksahtele"
- törppöilijä
mää kaaduin pari päivää sitten kun luistelin ja käsi turpos niin lähin sitten koulusta ensiapuun kun kättä ei voinut liikuttaa ollenkaan kun sattu ihan hirveesti. se kuvattiin että oliko murtunut. ei onneksi ollut. nyt kuitenkin mulla lastoitettu ja kolmioliinassa kannan sitä:D kipee on. kannattaa käydä lääkärillä ja selittää asia sille niin eiköhän se auta.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171