Kaaduin n.viikko keskiviikkona,ja oikea käsi tuli tosi kipeeksi ja turposi. Lääkäri sanoi että se on venähttänyt ja sain sairaslomaa huomiseen. Nyt käsi näyttää ihan normaalilta, mutta vielä tuntuu kipua liikuteltaessa. Onkohan tämä normaalia? Tuntuu hölmöltä mennä lääkärille valittamaan ettei käsi ole kunnossa kun näyttää ihan normaalilta.
Jos teillä on kokemuksia käden venähdyksestä niin kertoisitteko miten kauan arkuus kestää.
Käden venähdys
3
9349
Vastaukset
- kaatuilia
Mulla on käyny samanlailla vähänaikaa sitte. Kaaduin harkoissa käden päälle ja sen jälkeen se vähän turpos. Se kesti vähän yli viikon verran se arkuus. Se oli niin kipee että en pystyny käyttää sitä.. Pidin siinä sidettä ja jotain kylmä geeliäki laitoin siihen. En käyny kyl lääkärissä.. vaik olis ehkä pitäny :D Mut kyl hei sun kannattaa mennä lääkäriin vielä.. luulen niin.. Munki käsi näytti normaalilta mut oli ihan sairaan kipee.. en tiiä oliko venähtäny vai mitä.. ja se ranne muljahteli jos vaikka otin tukea jostain ja se tuntu samalta ku sillon ku mun käsi murtu..
- kaatuilia
Tuli mieleen, että vaikka siitä on jo jonki aikaa, ku toi sattu, ni mun vasen käsi ei vieläkään oo kunnossa.. aina ku mä sileen teen sellast edestakas liikettä ranteelle ni se ei oo ihan normaali, ja se sillee ns. naksuu ja siihen vähän sattuu.. oikeeseen käteen ei satu taas yhtään ku teen niin. eikä se "naksahtele"
- törppöilijä
mää kaaduin pari päivää sitten kun luistelin ja käsi turpos niin lähin sitten koulusta ensiapuun kun kättä ei voinut liikuttaa ollenkaan kun sattu ihan hirveesti. se kuvattiin että oliko murtunut. ei onneksi ollut. nyt kuitenkin mulla lastoitettu ja kolmioliinassa kannan sitä:D kipee on. kannattaa käydä lääkärillä ja selittää asia sille niin eiköhän se auta.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062