Palsta suojelee

Firmoja

Täällä on tuotu esille firmojen nimiä mitkä joutavat mustalle listalle, mutta on poistettu, tälläisia oli ainakin: APEXI, JUSMAR----"VAROKAA KYSEISIÄ FIRMOJA"-----"VAROKAA KYSEISIÄ FIRMOJA"

18

4324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimettömänä

      helppo heittää "paskaa", ja koska ei ole saatavissa toisen osapuolen näkemystä siitä ongelmasta, on kai aika kohtuullista rajoittaa sitä vain tosiasioihin.

      • tiedät

        mikä on tosiasiaa???
        Todellakin tosiasiaa???
        Itselläni on vankat kirjalliset todisteet erään rakennusliikkeen huolimattomuudesta uudiskohteessa.
        Sen aineiston julkaiseminen vaati omien kotisivujen perustamista ja niitä ollaan nyt puuhailemassa.


      • tiedät
        tiedät kirjoitti:

        mikä on tosiasiaa???
        Todellakin tosiasiaa???
        Itselläni on vankat kirjalliset todisteet erään rakennusliikkeen huolimattomuudesta uudiskohteessa.
        Sen aineiston julkaiseminen vaati omien kotisivujen perustamista ja niitä ollaan nyt puuhailemassa.

        Jos katsot olevasi vahinkoa kärsinyt osapuoli, vaadi vahingonkorvausta, tarvittaessa oikeudessa.
        Ei niistä sun kotisivuistasi kukaan jaksa olla kiinnostunut eikä niiden takia MIKÄÄN muutu.


      • En luule
        tiedät kirjoitti:

        Jos katsot olevasi vahinkoa kärsinyt osapuoli, vaadi vahingonkorvausta, tarvittaessa oikeudessa.
        Ei niistä sun kotisivuistasi kukaan jaksa olla kiinnostunut eikä niiden takia MIKÄÄN muutu.

        En luule. Minä tiedän.
        Satuitko kuuntelemaan 13.9.05 eli tänään radiota.
        Aamulla Ylen 94 klo yhdeksän jälkeen tuli justiin sitä ittteensä. Suomalaisen rakentamisen laatu (tila) mitä se on.
        Suomalaista rakentamista homeineen ja muine ongelmineen.
        Alkaa nousemaan julkisuuteen nämä ammattirakentajat joilla vähän lipsahtaa.
        Minä muutin aivan uuteen ja heti oli homeet vastassa sisällä asunnossa. Sekä valtava määrä kaikkea muuta vilppiä.
        Löytyy tutkinta pöytäkirjoja sekä kuvia. Virallista tietoa.


      • kirjoittelija kalle
        En luule kirjoitti:

        En luule. Minä tiedän.
        Satuitko kuuntelemaan 13.9.05 eli tänään radiota.
        Aamulla Ylen 94 klo yhdeksän jälkeen tuli justiin sitä ittteensä. Suomalaisen rakentamisen laatu (tila) mitä se on.
        Suomalaista rakentamista homeineen ja muine ongelmineen.
        Alkaa nousemaan julkisuuteen nämä ammattirakentajat joilla vähän lipsahtaa.
        Minä muutin aivan uuteen ja heti oli homeet vastassa sisällä asunnossa. Sekä valtava määrä kaikkea muuta vilppiä.
        Löytyy tutkinta pöytäkirjoja sekä kuvia. Virallista tietoa.

        Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee. Eräs urakoitsija tuttavani haastoi kirjoittajan oikeuteen kahdesta kunnianloukkauksesta. Oli vielä kirjautumisen vaativa keskustelupalsta ja oli maininnut kirjoituksessa yrityksen ja toimarin nimen. Eli kaksi kunnianloukkausta.
        Juristin näkemys asiasta oli, helppo ja varma juttu. Taitaa kaverilta mennä yö unet.


      • voi käydä
        kirjoittelija kalle kirjoitti:

        Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee. Eräs urakoitsija tuttavani haastoi kirjoittajan oikeuteen kahdesta kunnianloukkauksesta. Oli vielä kirjautumisen vaativa keskustelupalsta ja oli maininnut kirjoituksessa yrityksen ja toimarin nimen. Eli kaksi kunnianloukkausta.
        Juristin näkemys asiasta oli, helppo ja varma juttu. Taitaa kaverilta mennä yö unet.

        Minullakin oli aikoinaan urakoitsija tuttu jolta meni firma nurin kun maine levisi liian laajalle.
        Kaveri joutui vaihtamaan alaa.
        Taitaa ajaa työkseen autoa nykyään.


      • maa
        tiedät kirjoitti:

        Jos katsot olevasi vahinkoa kärsinyt osapuoli, vaadi vahingonkorvausta, tarvittaessa oikeudessa.
        Ei niistä sun kotisivuistasi kukaan jaksa olla kiinnostunut eikä niiden takia MIKÄÄN muutu.

        Onhan se nyt vähä outoa, jos kehuu, niin on muka ite siinä firmassa töissä ja jos haukkuu niin onki ite jossain kilpailevassa mestassa duunissa tai sitten kateellinen.
        Itelläni on ollut sika huono säkä ja omaa tyhmyyttä mukana kun olen urakoitsijoita valinnut,mutta jos huonopn löydän niin kyllä siitä kirjoitan, ja ihan sama vaikka menis oikeuteen.
        Kunhan vaan pelottelevat.
        Jokainen kantaa tekosistaan ja kirjoituksistaan vastuun.
        Surkea remppafirma kantaa vastuun surkeasti tehdystä työstä ja siitä, että paha sana leviää ja minä vastuun siitä, jos haukun jotain ja sen seurauksista.
        Hyvä se on infoa mennä laittamaan eteenpäin.
        tää ei ehkä ole oikea palsta, mutta mitenkä sitten pitäisi toimia.


      • luuloissa tai kuvitelmissa.
        maa kirjoitti:

        Onhan se nyt vähä outoa, jos kehuu, niin on muka ite siinä firmassa töissä ja jos haukkuu niin onki ite jossain kilpailevassa mestassa duunissa tai sitten kateellinen.
        Itelläni on ollut sika huono säkä ja omaa tyhmyyttä mukana kun olen urakoitsijoita valinnut,mutta jos huonopn löydän niin kyllä siitä kirjoitan, ja ihan sama vaikka menis oikeuteen.
        Kunhan vaan pelottelevat.
        Jokainen kantaa tekosistaan ja kirjoituksistaan vastuun.
        Surkea remppafirma kantaa vastuun surkeasti tehdystä työstä ja siitä, että paha sana leviää ja minä vastuun siitä, jos haukun jotain ja sen seurauksista.
        Hyvä se on infoa mennä laittamaan eteenpäin.
        tää ei ehkä ole oikea palsta, mutta mitenkä sitten pitäisi toimia.

        Eipä tuosta silloin mitään ongelmia synny. Mutta kannataaa kuitenkin pohtia miten ne asiat sitten ihan oikeasti menikään. Ja paljonko ehkä on itse ollut vaikuttamassa asioiden pieleen menoon.


      • Näyttöä riittää
        maa kirjoitti:

        Onhan se nyt vähä outoa, jos kehuu, niin on muka ite siinä firmassa töissä ja jos haukkuu niin onki ite jossain kilpailevassa mestassa duunissa tai sitten kateellinen.
        Itelläni on ollut sika huono säkä ja omaa tyhmyyttä mukana kun olen urakoitsijoita valinnut,mutta jos huonopn löydän niin kyllä siitä kirjoitan, ja ihan sama vaikka menis oikeuteen.
        Kunhan vaan pelottelevat.
        Jokainen kantaa tekosistaan ja kirjoituksistaan vastuun.
        Surkea remppafirma kantaa vastuun surkeasti tehdystä työstä ja siitä, että paha sana leviää ja minä vastuun siitä, jos haukun jotain ja sen seurauksista.
        Hyvä se on infoa mennä laittamaan eteenpäin.
        tää ei ehkä ole oikea palsta, mutta mitenkä sitten pitäisi toimia.

        Minä uskon, että olet kiinnostunut, sillä moni muukin odottaa päästäkseen selaamaan päiväkirjaani.
        Materiaali mitä minulla on uudesta kerrostaloasunnosta on herättänyt kovasti keskustelua asiantuntija piireissä, joihin olen ottanut yhteytä asuntoni ongelmien takia.
        Usealta taholta on kehoitettu julkistamaan dokumentit, sillä sen verran surku hupaisaa se kaikessa kurjuudessaan on ollut.
        Jos asiat olisivat niin kuin pitäisi, niin eihän radiossa, Tv:ssä ja lehdissä kerrottaisi rakentamisen heikosta laadusta ja kosteus ongelmista. Viime aikoina julkinen keskustelu rakentamisen tilasta on ollut vilkasta. Miksiköhän?
        On suomessa hyviäkin rakentajia, mutta paljon on myös niitä jotka pilaavat maineen ja markkinat.
        Osa materiaalistani ei ole sähköisessä muodossa joten joudun sen ensin kuvaamaan jotta sen voi siirtää koneelle.


      • muissa
        Näyttöä riittää kirjoitti:

        Minä uskon, että olet kiinnostunut, sillä moni muukin odottaa päästäkseen selaamaan päiväkirjaani.
        Materiaali mitä minulla on uudesta kerrostaloasunnosta on herättänyt kovasti keskustelua asiantuntija piireissä, joihin olen ottanut yhteytä asuntoni ongelmien takia.
        Usealta taholta on kehoitettu julkistamaan dokumentit, sillä sen verran surku hupaisaa se kaikessa kurjuudessaan on ollut.
        Jos asiat olisivat niin kuin pitäisi, niin eihän radiossa, Tv:ssä ja lehdissä kerrottaisi rakentamisen heikosta laadusta ja kosteus ongelmista. Viime aikoina julkinen keskustelu rakentamisen tilasta on ollut vilkasta. Miksiköhän?
        On suomessa hyviäkin rakentajia, mutta paljon on myös niitä jotka pilaavat maineen ja markkinat.
        Osa materiaalistani ei ole sähköisessä muodossa joten joudun sen ensin kuvaamaan jotta sen voi siirtää koneelle.

        TOIVON että sinunlaisillesi
        löytyy NOPEASTI hoitopaikka.

        Niihin sekaviin harhaluuloihisi saat sympatioita
        naapureilta ja
        aiheuat siten sairaudellasi pahaa mieltä ja sekaannusta myös mukaviin kanssaihmisiin.

        Ole kiltti ja hakeudu hoitoon.

        Kerrostaloissakin on seinät jotka voit pehmustaa!


      • niinkin
        muissa kirjoitti:

        TOIVON että sinunlaisillesi
        löytyy NOPEASTI hoitopaikka.

        Niihin sekaviin harhaluuloihisi saat sympatioita
        naapureilta ja
        aiheuat siten sairaudellasi pahaa mieltä ja sekaannusta myös mukaviin kanssaihmisiin.

        Ole kiltti ja hakeudu hoitoon.

        Kerrostaloissakin on seinät jotka voit pehmustaa!

        Vanhoja runkopatjoja saa Sotkasta ilmaiseksi.
        Patjat vaan saneerauslaatilla kiinni seiniin niin
        sinunkin on hyvä olla


      • rakennusliikkeen
        niinkin kirjoitti:

        Vanhoja runkopatjoja saa Sotkasta ilmaiseksi.
        Patjat vaan saneerauslaatilla kiinni seiniin niin
        sinunkin on hyvä olla

        edustajat


      • "kuitata"
        rakennusliikkeen kirjoitti:

        edustajat

        ainakin pyrkiä siihen. Kyllä rakennusasioissa on aivan liian paljon "erikoisia" tapahtumia ja siksi kaikki kotisivut ja oikeudekäynnit on tarpeen ja välttämättömiä. Vaikka rak,,ammatilaiset taitaakin jo hakea "patjakuormia" että voi huoneensa vuorata kun aihetta taitaa löytyä.


      • yksinkertaisesti siitä
        "kuitata" kirjoitti:

        ainakin pyrkiä siihen. Kyllä rakennusasioissa on aivan liian paljon "erikoisia" tapahtumia ja siksi kaikki kotisivut ja oikeudekäynnit on tarpeen ja välttämättömiä. Vaikka rak,,ammatilaiset taitaakin jo hakea "patjakuormia" että voi huoneensa vuorata kun aihetta taitaa löytyä.

        ettei se "raasu" kuluttaja ole edes viitsinyt lukea sopimustaan jonka on allekirjoittanut. Sitten juostaan ja väännettän asioista jotka useimmiten löytyvät sopimuksesta ja siinä liitteiksi viitatuista asiakirjoista, selvityksistä, suunnitelmista. Ongelmat yleensä kasaantuvat siinä kohtaa kun alkaa maksajan massi olla kovilla, ja alkaa se vaihe jossa aletaan "luulemaan" kaikenlaista, eikä oikein enää muisteta mistä on kyse ollut. Parhaatkin urakoitsijat ovat taatusti törmänneet enemmän kuin kerran tuollaisiin tapauksiin. Siksi myös on suhteellisen vaikeaa löytää kertarakennuttajan oikeaa urakointifirmaa tekemään sitä taloaan. Yksittäisiä "pakusettereitä" kyllä liikkuu ja käytetään nimikettä urakoitsija.


      • on myös
        yksinkertaisesti siitä kirjoitti:

        ettei se "raasu" kuluttaja ole edes viitsinyt lukea sopimustaan jonka on allekirjoittanut. Sitten juostaan ja väännettän asioista jotka useimmiten löytyvät sopimuksesta ja siinä liitteiksi viitatuista asiakirjoista, selvityksistä, suunnitelmista. Ongelmat yleensä kasaantuvat siinä kohtaa kun alkaa maksajan massi olla kovilla, ja alkaa se vaihe jossa aletaan "luulemaan" kaikenlaista, eikä oikein enää muisteta mistä on kyse ollut. Parhaatkin urakoitsijat ovat taatusti törmänneet enemmän kuin kerran tuollaisiin tapauksiin. Siksi myös on suhteellisen vaikeaa löytää kertarakennuttajan oikeaa urakointifirmaa tekemään sitä taloaan. Yksittäisiä "pakusettereitä" kyllä liikkuu ja käytetään nimikettä urakoitsija.

        asianosainen , usein asian omistaja. ei pelkkä kuluttaja. Sopimuksesta löytyy se on tosi kunhan ei vain se ns: urakoitsija , niinkuin usein käy muuta sopimusta luulojensa varassa. Jolloin synnytetään tilanne että masille tulijoita on kun tarttis "tehdä jotain" tarjouksen ja sopimuksen mukaan. -se ettei löydy niin ei pidä paikkaansa sillä nyt jo on oikeiden ja hyvien urakoitsijoiden tilaus aika menossa. työnjälki ja sopimusten pitävyys aikataulun kanssa MYYYY.
        Se että työnjälki vielä ostetaan on merkki siitä että se tuleekin tulla jus niinkuin maksaja sanoo. Sillin on helppo maksaa sovittu summa ja määräajassa. Näin on..


      • Anonyymi
        niinkin kirjoitti:

        Vanhoja runkopatjoja saa Sotkasta ilmaiseksi.
        Patjat vaan saneerauslaatilla kiinni seiniin niin
        sinunkin on hyvä olla

        Suomessa kusettaminen ja paskan rakentaminen on näköjään laillista!!!!


    • mix suojelaan

      On kai kaikille aivan selvää miksi palstoilta poistelaan paskan puhujien viestejä! jos jollakin on antipatioita joitakin tahoja,firmo,yksityshenkilöitä
      tai yhteisöjä kohtaan on suomi24 palsta siihen väärä! keskustelu palta ei ole mikään vessanseinä mihin töherrellään jos joku asia ei ole nyt sattunut menemään mieliksi koskaa kukaan ei voi todeta faktaa ei kirjoitelulle voi antaa minkaan laista arvoa!siitäkin on tehty tutkimus kuinka paljon netissä pyörii väärää tietoa ja prosentti luku on hurja!!

    • Anonyymi

      Ulkomainen työvoima kukoistaa.kun halvalla tehdään se otetaan.sitten korjataan.valttikorttia hoetaan joka paikassa.aina joku jää myöhään töihin ja sille annetaan kaikkien valttikortit.sehän ne leimaa.kun sille vähän maksetaan.ja mestarit luulee että kyllä nuo pojat tekee kovasti töitä.ulkomaalaiset ovat vain viisaampia kuin suomalaiset.meitä on helppo kusettaa rakennusalalla viimeiseen mieheen.fimojen liikevaihto ei riitä todellisuudessa edes palkkojen maksuun.mutta siitä vaan käytetään.kun vain hinta on mikä ratkaisee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe