Välillä riepoo.

Darkest.

Minä niin inhoan tuota hellämielisyyttäsi.

Inhoan kun pyydät anteeksi. Sanot sen niin monesti ettet ole tarkoittanut sitä enää vuosiin.

Minä inhoan kun mielistelet, mielistelet ihmisiä joita et voisi vähempää kiinnostaa ja sinäkään et ole heistä kiinnostunut. He eivät välitä, et sinäkään.
Elä mielistele, teet palveluksen kaikille.

Minä kerron sinulle kun minua ei kiinnosta ja odotan sitä myös sinulta, koska sinun serkun kaiman kaverin suurin kalavalhe ei saa minua nukkumaan öitäni paremmin ja minä haluan myös sinun tietävän sen. Elä tuhlaa happea sen kertomiseen.

Jos et pidä jostakin sinun pitää kertoa se että asialle voitaisiin tehdä jotain, vielä parempi tee itse jotain sille. (en kumminkaan ihmeitä odottele onhan kyse kumminkin sinusta)

Minä en pidä siitä että avaat oven minulle. En pidä siitä että avaat oven muille. Jos he ovat niin saamattomia etteivät he itse siihen pysty ei heidän tarvitse sisälle päästäkään.

Minä en pidä siitä että päästät mummot aina kävelemään suojatien yli. He ovat matkalla samaan pankkiin kuin sinäkin. Ja sinähän tiedät kuinka paljon sinä itsekin pidät jonottamisesta,
varsinkin kun ulkomailta ostettu kolmen litran pullo on vihdoin saatu täyteen viisisenttisiä.
Ja jos se jää auton alle niin hyvä. Se on yks puoli tuntia sinun elämästä vähemmän pankki jonossa.
ja eipähän ole enää kuluttamassa täydellisen hyvää ilmaa jonka sinä voisit itsekin hengittää.

Elä päästä ihmisiä jonossa ohi, sinulla on todistettavasti elämä, heidän pitää se ensin todistaa että sinun kannattaisi antaa heidän kuluttaa sinun aikaasi.

Minä inhoan kun vastaat kännykkääsi kun et halua vastata kännykkään.
Minä inhoan kun vastaat tuntemattomiin numeroihin, Minulla ainakaan ei ole ikinä asiaa tuntemattomille. Vai haluatko jutella kävellessäsi kaupungillakin jokaisen vastaan tulijan kanssa?

Minä inhoan kun välität ihmisten tunteista jotka eivät välitä sinun tunteista.
Sitä minä inhoan kaikista eniten.

4

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iLLi

      Loistavaa kirjoitusta.

      • Darkest.

        Kiitos

        näin sitä kirjotetaan hylätyllä äidinkielellä..
        siis kirjoitin hylätyn :)


    • Veijo Esso

      Hei.

      Tässä sinulle hieman välimerkkejä seuraavaa sepustustasi varten. Laita ne vain tarvittaviin paikkoihin.
      pilkkuja,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      puolipisteitä;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • darkest.

        ihmeitä oottelet äidinkielestä hylätyn kirjottaneelta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe