MMS 5140

perkl...

onko joillain muulla ollut ongelmia 5140 puhelimen kans TF:n MMS hommien kans? Asetukset tilattu ja aina vaan sanoo, että GPRS ei käytettävissä. Asiakaspalvelu sanoi, että jotku on joutunut päivittämään puhelimen uudestaan??? Täh, mihin helv... minä menen puhelimen päivittämään? Taisin työntää käteni paskaan tämän TeleFinlandin kanssa...

5

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika

      pelkästään mms-lähetyksen/vastaanottamisen kanssa?
      toimiix wap?
      pyydä että aspa tarkistaa onko gprs-datapalvelu varmasti kytketty päälle. joskus tuppaa unohtumaan.

      • wapit

        ja muutkaan vermeet mitkä pitäis. on kysytty ja sanottu, että tulee automaattisesti päälle liittymän avauksen yhteydessä.


    • nokia5140

      Mulla on just sama puhelin.. Jos tarkotat nokian 5140??
      Ennen oli soneran liittymä ja MMS-viestit toimi hyvin, puolin ja toisin. Tosin sillon oli WAP:ssa jotain vikaa vikaa..

      Nyt tilattiin TF ja asetuksetkin tilasin.. tuli WAP ja Internet- aseyukset mut MMS-asetukset jäi uupumaan.. tuli vaan jotain et (yhteys?)asetusten vastaanottaminen epäonnistui.. yritin uudestaan, ja ei.. tosin tällä kertaa tuli 3 kertaa et asetusten vastaanottaminen epäonnistui.. Mut sit kuitenkin seuraavana päivänä et tervetuloa MMS-palvelun käyttäjäksi.. tosin senkin viestin näki vain TF:n sivuilta..
      MMS-viestit ei toimi.. tulee vaan et tarkista yheysasetukset.. ja näistä asetuksista ei löydy ollenkaan Tele Finland MMS:ää vaan TeleFinland WAP ja Tele Finland Internet.. Soneran MMS,DNA MMS ja Elisan MMS:ät kyllä löytyy =/ herrrmot menee!!

    • puhelimen valikosta

      Sun pitää tarkistaa puhelimestasi, että olet valinnut kyseisen operaattorin asetukset käyttöön. Ei paljoa lohduta asetusten tilaaminen, jos valikossa on esim. Elisan asetukset käytössä ja puhelimessa TF:n liittymä!

      • nokia5140

        .. Ei oo TF:n asetuksia puhelimessa! On vaan Soneraa ja soneraa, DNA:ta ja Elisaa..
        Ja niitä asetuksia ei vaan saa perille.. aina tulee et yhteis aset.vast.otto epäonnistui!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe