Kiinteistönvälittäjää

LegLover

Olin jo usein törmännyt erääseen kiinteistönvälittäjään joka työskenteli asuinalueellani Helsingissä. Hänen toimistonsa oli samalla alueella kuin missä asuimme, ja näin häntä usein kaupassa, tai ajelemassa firman autolla.

Olen itse kolmekymppinen, ja hän selkeästi vanhempi - ehkä 45 - 50 vuotias, mutta loistavasti säilynyt ikäisekseen. Etenkin olin pistänyt merkille hänen aivan upeat säärensä, jotka ovat pitkät ja hoikat. Muuten hän oli vaaleatukkainen, melko pitkät, ja hoikka, melko pienirintainen.

Olin usein miettinyt miten ottaisin kontaktia häneen, sillä tiesin että hän on naimisissa, koska olin nähnyt hänet kaupassa miehensä ja lapsensa kanssa.

No kerran sitten huomasin että hänellä oli ilmoitus paikallislehdessä rivitalonpätkästä, joka oli hänellä myynnissä. Siispä päätin mennä sunnuntai-iltapäivän ratoksi mukaan esittelyyn.

Menin sinne, ja ilokseni sainkin ensimmäisen kerran puhua Riitan kanssa, kun hän esitteli minulle asuntoa. En kyllä kuullut mitään esittelystä, sillä keskityin vain hänen vartalonsa ahmimiseen...hänellä oli musta hame, musta silkkipaita, josta oli mukavasti pari ylintä nappia auki, ja mustat sukkahousut, jotka ihanasti korostivat hänen pitkiä sääriään...ja vielä mustat korkokengät - olin aivan myyty!

Jäin sitten esittelyn loppuun asti, koska olin päättänyt että nyt minun on aivan pakko päästä naimaan tätä unelmaani. Olin siellä viimeisenä ja Riitta tuli kysymään että haluaisinko vielä jotain lisätietoja? No, sitten rohkaisin mieleni, ja sanoin "No asunto on kyllä selvä, mutta haluaisin kuollakseni tietää onko sinulla sukkahousut, vaiko sukat tuon hameen alla?"

Ensin luulin että Riitta alkaa huutamaan vihaisena, mutta sitten hänen ilmeensä muuttui, ja sanoi "No, se sinun on kyllä itse selvitettävä". Sitten vaan härkää sarvista, kävelin Riitan eteen, ja aloin hitaasti nostamaan hametta ylös...nostin sen lanteille asti, ja totesin "sukkahousuthan ne", johon Riitta: "niinpä"....

Laitoin toisen käteni Riitan taakse ja aloin hyväillä hänen sukkahousujen verhoamaa peppuaan...voi taivas kuinka hyvältä se tuntui! Sitten pistin toisen käteni etupuolelle, ja puristelin pillun päältä...koko ajan Riitta vain tuijotti minua silmiin sanomatta mitään...sitten otin käteni pois, ja hame valahti takaisin alas...aloin availemaan hänen silkkipuseronsa nappeja...yksi kerrallaan kunnes kaikki olivat auki.

Sitten menin hänen taakseen, avasin hameen vetoketjun ja pudotin sen alas...nostin Riitan jalat hameen yli, ja työnsin häntä kevyesti yhtä sohvaa kohti, sen takapuolelle. Painoin Riittaa kevyesti hartioista siten, että hän nojasi sohvan takareunaan. Sitten kumarruin, ja vedin hänen mustat sukkahousunsa ja mustat pikkuhousunsa mytyksi nilkkoihin...katsoin hetken aikaa tätä unelmanaistani...siinä hän oli...paita avattuna, vaalea pylly pystyssä, valmiina nussittavakseni - tästä olin haaveillut pitkään...

Sitten kumarruin taas, tällä kertaa levitin Riitan pakaroita ja työnsin pääni jalkojen väliin...nuolin takaapäin hänen pilluaan...samalla työntelin etusormeani sisään ja ulos hitaasti...pikkuhiljaa alkoi kuulua maiskahteleva ääni aina kun vedin ulos...silloin tiesin että nyt on aika...

Nousin seisomaan, otin housuni ja kalsarini kokonaan pois, ja menin Riitan taakse seisomaan...pistin kaluni aivan huulille, ja kysyin "onko tämä O.K.?"...Riitta kuiskasi hiljaa "on". Sitten pistin kaluni häpyhuulille ja painoin hitaasti sisään. Täytyy sanoa että olen tiukempiakin pilluja nainut, mutta Riitta oli kyllä oikea nainen. Aloin työntelemään pikkuhiljaa kovempaa, ja Riitta oli kyllä aivan märkä...ihana tuoksu alkoi leijumaan ilmassa kun nussin.

Sitten Riitta pyysi vaihtamaan asentoa koska hänen jalkansa väsyivät. Joten työnsin hänet sohvalle selälleen, ja vedin kengät ja sukkahousut kokonaan pois jalasta, levitin Riitan jalat ja aloin taas naimaan...Riitta huohotti jo aivan kiimassa ja minä panin kuin hullu...sitten huomasin että Riitalta tuli...hän näytti jopa hieman nololta jostain syystä....minä vaan jatkoin, selkä aivan hiessä...tunsin että kohta minultakin tulee, ja ajattelin vielä pikku bonusta!

Nostin Riitan sääret olkapäilleni, nojauduin eteenpäin ja asetin kaluni Riitan persereiän päälle, ja katsoin kysyvästi...Riitta oli pistänyt silmät kiinni, joten aloin painamaan alaspäin. Se oli aivan jumalattoman tiukka, mutta painoin vaan, ja lopulta kaluni meni sisään...siinä vaiheessa Riitta kiljui suoraa huutoa...aloin vielä loppukirin ja painoin aivan hulluna...sitten tunsin että tulee...ja laskin Riitan perseeseen...uskomaton tunne kun kaluni sykki tiukassa pepussa...elämäni ehdottomasti paras pano!

Sitten Riitta sanoi että omistajat tulevat varmaan kohta kotiin, joten lähdimme ja jätimme ikkunat auki...;-)

4

5493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nylonlover

      Kiitos tuhannesti!!!

      Jatka juttua seuraavaan kertaan, nyt välittäjällä
      saumasukat ja nauhaliivit.

    • LegLover

      ...kehuista Nylonlover.

      Tämähän oli fantasia, mutta tällä on kyllä aivan todellinen kohde. Ehkäpä joskus pääsen toteuttamaan sen? Kuka tietää....

    • DC

      Heeei!! Tämähän oli loistava. Lisää samanlaisia!!!!

    • Asuntoesittely

      Hienoa, minulla on hieman kokemusta kiinteistövälittäjästä. Par.asta seksiä mitä olen saanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe