Onkos toi Motor hispanian furia 50 sm hyvä peli?
Laittakaapas kommenttia tuosta laitteesta.
MH Furia 50 sm
onko hyvä peli??
5
681
Vastaukset
- Moporisti
Furia on se halpamalli MH:lta, osta RYZ.
- xps ässä
motorhispania tekee peugeoutin mopot. pösön xps ja furia on ihan identtiset
- ei ole
XPS ja RYZ ovat identtiset, Furia on se halpismalli.
- kalle kiljunen- kille kalju...
Sama asia xps ja ryz. Furia vähän halvempi ja rumempi. Osta Solifer SM. Se kestää ja kestää
- oojkyuhkuik
ei ole kirjoitti:
XPS ja RYZ ovat identtiset, Furia on se halpismalli.
kyllä furia niin paljon sentäs maksaa että saat isukin rahoja kaivella nulikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740