Onko monilla kokemusta spiritismistä? Siinä kuulemma voi tapahtua vaikka mitä kummallista. En itse sitä haluaisi kokeilla mutta kokemuksia ja tarinoita luen mielelläni. Olen myös kuullut, että se kirjainlauta pitää lopuksi polttaa jossain. Pitääkö paikkansa? Kertoilkaapa nyt kokemuksia yms...
Spiritismistä...
18
2966
Vastaukset
Joskus vuosia sitten pelattiin serkun ja kaverin kans spiritsimiä meidän kodissa...tai voisi oikeestaan sanoa että yritettiin koska peli ei varsinaisesti onnistunut mutta jotain kyllä tapahtui! Olen siitä kirjoittanutkin joskus tänne mutta laitetaampas uusiksi...
Eli siis olin juuri lukenut pätkän raamattua ja kysyin että onko hyvä henki paikalla ja sillä samalla hetkellä alkoi palohälytin piipittää ja ilmeisesti herätyskello soimaan minun tai veljeni huoneessa! Palohälytin piipitti ensin oudosti muutaman kerran ja hiljeni sitten! Me kaikki säikähdettiin todella ja taisi siinä kiljahduskin päästä! Mää kuitenkin nousin ja olin menossa sammuttamaan sitä herätyskelloa mutta en kerennyt perille huoneeseen kun se loppui jo! Sanoin sitten kavereille että onneks se palohälytin ei alkanut täysillä huutamaan ettei tarvi alkaa sitä hiljentämään ja samalla kun sain sen sanottua palohälytin pärisikin jo täysillä...kaveri kävi kiskomassa siitä patterit ja se loppui siihen! Kaiken tän jälkeen me yritettiin vielä pelata mutta mitään ei enään tapahtunut!
Ollaan monesti aikasemminkin yritetty pelata mutta koskaan peli ei oo onnistunu eikä mitään vastaavaa oo tapahtunu...- Utelias vaan
Olen varmaan joskus lukenutkin tuon jutun kun vaikutti aika tutulta. Mutta tuossa on yksi syy siihen miksi minä en sitä edes kokeile. Olen vaan kuullut että henki on vastannut mutta ei olekaan suostunut enää lähtemään pois.
Tuntuu vaan aika oudolta sellainen ajatus että ihmiset ei ehkä olekaan täällä maan päällä yksin. - alkaa
pirisemään silloin kun patterit on loppumaisillaan. Joten se siitä.
alkaa kirjoitti:
pirisemään silloin kun patterit on loppumaisillaan. Joten se siitä.
mutta tässä ei ollut kyse siitä! Ja mites sitten se herätyskello tai vastaava mikä alkoi piipittämään mun tai veljeni huoneessa! Varsin oli outo ajoitus noilla vempeleillä...
- Hahahaha!
Neitonen79 kirjoitti:
mutta tässä ei ollut kyse siitä! Ja mites sitten se herätyskello tai vastaava mikä alkoi piipittämään mun tai veljeni huoneessa! Varsin oli outo ajoitus noilla vempeleillä...
Ei morjens!!! Aikuinen ihminen uskoo keijukaisiin! Uskot varmaan joulupukkiin ja saunatonttuihinkin?
Ehkä veljesi oli unohtanut herätyskellon herättämään, jos se oli ollu vaikka päiväunilla, ja noussut ennen aikojaan? Tai vahingossa tökännyt herätysnamiskaa kiireessä? Ja palohälyttimestä loppu patterit samaan aikaan. Nyt sitten lopun elämääsi pelkäät jotakin mörköjä.
Kyllä mua hävettäis omalla kuvalla laittaa tommosta kommenttia. Maailmassa on ihan todellisiakin ongelmia jotka vaativat jokaisen huomiota, lakkaa murehtimasta niitä kummituksia. - kuma
Hahahaha! kirjoitti:
Ei morjens!!! Aikuinen ihminen uskoo keijukaisiin! Uskot varmaan joulupukkiin ja saunatonttuihinkin?
Ehkä veljesi oli unohtanut herätyskellon herättämään, jos se oli ollu vaikka päiväunilla, ja noussut ennen aikojaan? Tai vahingossa tökännyt herätysnamiskaa kiireessä? Ja palohälyttimestä loppu patterit samaan aikaan. Nyt sitten lopun elämääsi pelkäät jotakin mörköjä.
Kyllä mua hävettäis omalla kuvalla laittaa tommosta kommenttia. Maailmassa on ihan todellisiakin ongelmia jotka vaativat jokaisen huomiota, lakkaa murehtimasta niitä kummituksia.Neitokaisella ei mitään hävettävää, sinulla enemminkin. Ihan hyvä kun kerroit mistä kiikastaa, syy tuntuu löytyvän neitokaisen kuvasta... Meitä kateellisia kun aina löytyy tältäkin palstalta...
Nämä maailman ongelmat varmaankin odottavat kiivaasti välittömiä toimenpiteitä taholtasi, jospa keskittyisit niihin, kun tuntuvat vaivaavan. Hahahaha! kirjoitti:
Kyllä mua hävettäis omalla kuvalla laittaa tommosta kommenttia. Maailmassa on ihan todellisiakin ongelmia jotka vaativat jokaisen huomiota, lakkaa murehtimasta niitä kummituksia.En oo varmaan ainut aikuinen ihminen joka nuihin uskoo...jä mää uskallan jopa "omalla kuvalla" sanoa että mää tiedän että henkimaailma on totta! Siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä...toisille se aukee ja toisille ei! Sää et varmaan oo vielä henkisesti kypsä siihen hetkeen mutta ehkä joskus... :)
No vaikka veljeni oliskin unohtanu kellon herrättämään (en todellakaan usko) niin se ei selitä sitä miks se sammu itekseen heti...
Kaikkeen kun ei vaan löydy luonnollista selitystä vaikka kuinka haluaisit ja piste!- varoitan
Neitonen79 kirjoitti:
En oo varmaan ainut aikuinen ihminen joka nuihin uskoo...jä mää uskallan jopa "omalla kuvalla" sanoa että mää tiedän että henkimaailma on totta! Siinä nyt ei oo mitään ihmeellistä...toisille se aukee ja toisille ei! Sää et varmaan oo vielä henkisesti kypsä siihen hetkeen mutta ehkä joskus... :)
No vaikka veljeni oliskin unohtanu kellon herrättämään (en todellakaan usko) niin se ei selitä sitä miks se sammu itekseen heti...
Kaikkeen kun ei vaan löydy luonnollista selitystä vaikka kuinka haluaisit ja piste!Henkimaailman kanssa ei ole leikkimistä! On olemassa hyvä ja paha henkimaailmassa
jotka taistelevat keskenään. Spiritismi on se paha joka on paholaisesta. Olen kuullut
jopa tapauksia, että siihen "leikkiin" ovat kuolleet! Varottaisin spiritismistä kaikkia!
Spiritismissä voi nähdä pyynnöstä jonkin kuolleen omaisen, mutta tämä omainen
on todellisuudessa paholainen joka tulee esille omaisen hahmossa. Joskus voi joutua
paholaisen otteeseen, niin ettei enää pääse siitä omin voimin pois. Todella vaarallista! varoitan kirjoitti:
Henkimaailman kanssa ei ole leikkimistä! On olemassa hyvä ja paha henkimaailmassa
jotka taistelevat keskenään. Spiritismi on se paha joka on paholaisesta. Olen kuullut
jopa tapauksia, että siihen "leikkiin" ovat kuolleet! Varottaisin spiritismistä kaikkia!
on todellisuudessa paholainen joka tulee esille omaisen hahmossa. Joskus voi joutua
paholaisen otteeseen, niin ettei enää pääse siitä omin voimin pois. Todella vaarallista!Siitä on jo monta vuotta kun me sitä pelattiin...tai siis yritettiin! Olin silloin noin 18 vuotias ja siitä oon toki paljon "viisastunut"
Se oli viiminen kerta kun olen sitä yrittänyt ja varmasti viimiseks jäikin!
En suosittele sitä kenelleekkään...siinä kun ei voi tietää minkä kans on tekemisissä!- dadadddd
kuma kirjoitti:
Neitokaisella ei mitään hävettävää, sinulla enemminkin. Ihan hyvä kun kerroit mistä kiikastaa, syy tuntuu löytyvän neitokaisen kuvasta... Meitä kateellisia kun aina löytyy tältäkin palstalta...
Nämä maailman ongelmat varmaankin odottavat kiivaasti välittömiä toimenpiteitä taholtasi, jospa keskittyisit niihin, kun tuntuvat vaivaavan.mä voisin tulla suojelemaan neitosta möröiltä..
on sen verran hemaisevan näköinen pakkaus.. - sasupasu
varoitan kirjoitti:
Henkimaailman kanssa ei ole leikkimistä! On olemassa hyvä ja paha henkimaailmassa
paholaisen otteeseen, niin ettei enää pääse siitä omin voimin pois. Todella vaarallista!juu, on olemassa hyvät ja pahat henget/enkelit/demonit. miten vaan haluaa kutsua,mutta muistakaapa että raamatussa kerrotaan saatanasta, joka tekee itsensä valon enkeliksi.
eli mitä voimme tästä päätellä? - ....lapset lapset
sasupasu kirjoitti:
juu, on olemassa hyvät ja pahat henget/enkelit/demonit. miten vaan haluaa kutsua,mutta muistakaapa että raamatussa kerrotaan saatanasta, joka tekee itsensä valon enkeliksi.
eli mitä voimme tästä päätellä?eikös tänne pitäny laittaa tarinoita spiritismistä eikä keskustella neitosen pelistä
mut joka tapauksessa mä kerron mun ekasta pelikerrasta pelasin kamun kaa meijän vintillä oltiin pelattu jonkun aikaa kun kamun kännykkä alko soida ja sammu heti mut siinä ei lukenu etttä 1-vastaamaton puhelu eikä mitää muutakaaa ja se olivielä läppä puhelin joka tapauksess se oli vasta alkua tovi sen jälkee ovea hakattiin mutta siell ei ollu ketää (vintin i´kkunasta näky ovelle hyvin) sen jälkeen me juostiin ulos talosta kamun luo asti jossa me mentiin sen huoneeseen ja lukittiin ovi sen jälkee en oo pelannu (paljoo)
- __naapurin__poika__
voiko joku kertoa että kun pelattiin kahden kaverin kanssa spiritismiä mikä ei kyllä toiminut enkä pelaa enää koska nyt tiedän paljon pelottavia kokemuksia.
asiaan, eli siis pitääkö oikeasti tuo kirjainlauta polttaa nimittäin vaikka ei onnistunutkaan spiritismi niin minua pelottaa että kaverilleni käy jotain kun kirjainlauta on tällähetkellä hänen huoneessaan.
ja toiseksi kysyn että kun huoneessa jossa yritettiin pelata spiritismiä niin siellä oli hänen tekemä keihäs eli siis saako huoneessa olla mitää tappavaa tai mitään teräasetta kun pelaa spiritismiä?
toivottavasti joku vastaa. kiitos jo etukäteen.- Spell of Horror
Ole spiritismiä laita pentagrammin päälle lasi ja pidä sormea siinä
ja hoe Aila himel adonaij amara zebaoth cadas yeseraije haralius 30minuuttia.
Jos teet noin tulee alakerran porukkaa paikalle varmasti saman yön aikana.
Ei heikkohermoille. - Ei kannata..
Spell of Horror kirjoitti:
Ole spiritismiä laita pentagrammin päälle lasi ja pidä sormea siinä
ja hoe Aila himel adonaij amara zebaoth cadas yeseraije haralius 30minuuttia.
Jos teet noin tulee alakerran porukkaa paikalle varmasti saman yön aikana.
Ei heikkohermoille.Nuo ovat sanoja joita ei kannata mennä spiritismin kanssa hokemaan. Se voi tuoda esiin kuolleita ihmisiä, ja pahimmillaan paholaisia jotka tuhoavat mielesi ja tekee elämääsi ongelmia kuten huonoa tuuria.
Älkää menkö noiden sanojen kanssa pelleilemään.
- 573140
Mooseksen 6. ja 7. kirja (musta raamattu) ei ole mikään Aku Ankka. Noiden loitsujen lukemisella voi olla hirveät seuraukset.
- VaistoanKahviPannun
Ei niillä ole mitään vaikutusta ellei niihin usko, ja silloinkin vain omassa mielessä/psyykessä/tunteissa. Eli kun muodostaa tuommoisen negatiivisen intention, niin kärsimystä siitä vain itselle seuraa. Toisilla on vahvempi mielikuvitus, ja saattavat nähdäkin kuvitelmiaan.
- älkääkokeilko
Minä pelasin kerran monopolia ja kaverilla oli hotelli erottajalla. Siinä sitä olikin kipakka tilanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346