Tavoitteet?

Justeeri1

Kirjoitan tänä vuonna ylioppilaaksi..olisin tyytyväinen jos saisin yo-kirjoituksista keskiarvoksi"C:n"..matikka taitaa kusta eestä ja takaa mutta reaalista jos saisi jonkinmoisen..onko muilla minkälaisia tavoitteita tulevia kirjotuksia simällä pitäen :) ?

10

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannna

Tavotteena olis päästä reaalista läpi, ihan sama vaikka a tulis..(keväällä reaali jäi 2p päähän a:sta), enkusta samoin läpi pääsy riittää, mut äikästä toivon c:tä, m olis kyl jo unelmien täyttymys..
      Keskiarvona tällä näkemällä olis tulossa b:n paperit..

• just

mä kirjoitan keväällä kaikki aineet eli ruotsin enkun äikän lyhyen matematiikan ja lyhyen saksan.. Näiden kolmen vuoden aikana mun tavoitteet ovat hieman laskeneet varsinkin viime kevään jälkeen kun sain oikeaa tuntumaa yo-vihkoihin ja tehtäviin... mut mun tavoitteet ovat:
      ruotsi m
      enkku b
      äikkä c
      matematiikka c
      saksa c

• möh

Reaali C
        Äikkä M/E
        Englanti C/M
        Ruotsi E, jos ei tule E:tä syksyllä, niin menen keväällä uusimaan
        Matikasta ihan sama mikä, en ole varma että kirjoitanko edes

• Jenny*

Hmm. Ehkäpä Ruotsi M, Enkku M, Äikkä M ja reaalista riittäis kun pääsis läpi...Äikän M tosin taitaa olla aika kaukaa haettua mut siihen pyritään! Kirjotellaa sit myöhemmin et miten meni! :)

• lawyer

äikkä L
      reaali L
      matikka L
      enkku L

Eikä yhtään alle. Tänä syksynä kirjotan kaks ekaa ja keväällä loput.

• Reaali C
        Ruotsi M
        Matematiikka (lyhyt) B
        Äidinkieli E tai L
        Englanti E tai L

• ois

M:n paperit ihan jees..mahdollisuuksii on jos viel jaksais vaa painaa :)..

• saas nähä

Enkku M
      Äikkä M/E
      Hissa L/E
      Yht.kuntaoppi E/M
      Ruotsi B
      Matikka(lyhyt)C
      Ranska C

noista kirjotan enkun nyt syksyllä ja loput keväällä.Aika paljon riippuu siitä kuinka paljon jaksan lukea, joten saas nähä...

• Katotaan sitten

Tulen varmaan keväällä lakki päässä ja hame yllä, just ennen juhliin lähtöä, katsomaan tätä sivua ja tavoitteitani ja pudistelemaan päätäni omalle epärealistisuudelleni! :D Hajautan kirjoituksia, teen englannin ja vanhan reaalin syksyllä ja ruotsin, äidinkielen, saksan ja EHKÄ matematiikan (Pitää hieman keskustella asiasta opettajani kanssa...) keväällä. Kuitenkin..
      Reaali M/E (katotaan miten menee.. saatan mennä keväällä kirjoittamaan historian jos tuntuu siltä.)
      Englanti E (tännekin menen keväällä uudestaan jos tavoitteet ei nyt täyty... mur..)
      Ruotsi M
      Äidinkieli E
      Saksa c
      Mah. matematiikka: läpi

Lykkyä pyttyyn kaikille!

• joopa joo

äikkä C/M
      enkku E
      A-saksa M
      psykologia C/M
      ruotsi E

kaikista eniten ärsyttää jos kielet menee perseelleen ku ne on aina ollu mun vahvuuteni... matikka(lyhyttä) en kirjota ollenkaan..eilen oli saksan kuuntelu ja oli vaan yks väärin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      75
      5023
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3403
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1760
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe