aamiainen

Menia Gardenissa

kannattaako ottaa aamiainen, onko tietoa hinnasta? Ajattelin, ettei tarvitsisi hotellissa tehdä vaan pääsis helpommalla. Kauppojen hinnat ovat kuitenkin aika kalliit, niin olisko hotellin aamupala parempi valinta?

5

1863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian lähdössä

Olen jostain ymmärtänyt, että aamiainen on Kreikassa aika heppoinen. Tähän meidän hotellin voisi ottaa kans aamiaisen. Eli kannattaako vaiko kannattaako tehdä itse, kun tämä kuitenkin on tällainen jossa on keittomahdollisuus?

• hotellin aamiainen

Leipä, kananmunat, Nescafe, hedelmät ja hunaja & jugurtti ei tuota viimemainittua lukuunottamatta ihmeitä maksa kaupoissa. Oma nautintonsa on nauttia aamupalaa oman huoneen parvekkeella, jos varsinkin aurinko sinne paistaa. Onneksi yleensä hotellit ovat huoneistohotelleja keittomahdollisuudella. Voi ennen iltapäiväsiestaa vaikka tehdäkin jotain sapuskaa.

En ole kokenut aamiasta Kreikassa millään tavalla tarpeelliseksi, mutta osaltaan se johtuu myös illallisen nauttimisesta kreikkalaiseen tapaan hyvin myöhään. Ei oikein kerkiä nälkä tulla aamuun mennessä. Se hotellin mannermainen aamiainen on kumminkin yleensä jotain makkaroita, ehkä munakasta, sämpylöitä ja kahvia sekä mehua. Hunajaa ja jugurttia löytyy sekä hedelmiä. Murojakin voi olla mutta puuroista on turha haaveilla!

• alexs

minusta on aamiaiset ollu kreikassa aika hepposia.. kannattaa ottaa asuntohotelli ja tehdä ite ruuat.. niin mä tein....

• Lelle

Mulle toimivin vaihtoehto on ollut ravintola-aamiainen, mielellään "englantilainen", sillä pärjää pitkään. Tai sitten leipomosta jotain tuoretta piirakkaa tms.

• Matkailijatar

Itse olimme kesällä Menia Gardenissa eikä meillä ollut tilattua aamupalaa, laskimme että itse tehden se tulee halvemmaksi, eikä ole kiinni missään aikatauluissa. Aamiainen kyllä näytti ihan hyvältä leipää, muroja, maitoa, makkaraa yms.... Kyseisessä hotellissahan on liesi ja jääkaappi ja 50 m päässä kauppa josta saa aamulla klo. 7.30 alkaen tuoretta leipää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2332
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2193
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1190
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      995
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      839
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      807
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      786
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      717
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      33
      715
    Aihe