Ikkunanne väliin on alkanut ilmaantua tuhansia pikku kärpäsiä. Vähän väliä Raid:a ikkunan väliin suihkuttaessa määrä vähenee, mutta taas parin päivän päästä ne ilmaantuu takaisin.
Löytyykö jotain tehokasta myrkkyä / keinoa ongelman hävittämiseen??
Kärpästen tuhoamis apua...
4
337
Vastaukset
- NiiMou h²o
Tutki ympäristö ikkunan läheltä tarkoin. Pikkukärpästen jatkuva ilmaantuminen tarkoittaa että jossakin on jotakin mädäntyvää. Muutoin niitä ei saada pois.
- ongelmissa
Kiitoksia vastauksesta. Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa, eikä pitäisi olla mitään mätänevää näkyvissä. Nyt ikkunan väliin on ilmaantunut about 5000 pikkukärpästä lisää; suurin osa kuolleita. Myös muutama suurempi kuollut kärpänen on ilmaantunut ikkunan väliin...Mitä tehdä???
- tuskastunut
Millä pääsisi kotikonstein eroon koiperhosista, joita on tullut kaupunkiasuntoon
Tuskastunut- pääsee
eroon laventelilla esim ilmanraikastin jossa on laventeli tuoksu nii vaan vaatekomeroon tai sinne missä ne majailee ja muullekkin kämppään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258