Moi! Mun sisko sai uuden kännykän, Motorola E365:n, ja nyt huomattiin pari juttua joista haluisin tietää että onko niissä jotain vikaa. Mutta ekaksi tällänen kysymys : Eli siis siinä on Sonera Easy Littymä. Kai tähän etukäteen maksettuun liittymään on mahdollista saada gprs-asetukset?
Sitten...kun Äänimuistion avaa, se alkaa heti nauhoittaa ääntä joten mistä ihmeestä löytyy lista äänitetyista ''nauhoista''??? Pari kertaa se tuli heti ekana näytölle kun äänimuistion avasi, mut nyt se vaan alkaa heti suoraan nauhoittamaan..
Kun kirjoittaa tekstiviestiä ja siihen liittää kuvia tai animaatioita sekaan, ja sit kun haluaa poistaa niitä kirjaimia tai kuvia(taaksepäin), välillä se kursosi jumittuu, ja siinä kestää kauan kunnes saa yhden kirjaimen tai kuvan pois. Kuuluuko olla näin??
Kun tallentaa sanoja ennakoivalle iTap:lle, tallennetut sanat häviää muistista kun kännykän sammuttaa ja sit niitä pitää tallentaa uudelleen, mites tässä?
Kiitti kaikille tosi paljon, jotka osaavat neuvoa! :o)
Motorola E365!!! Helppiä!!! :-)
3
837
Vastaukset
- tässänäin
käyt vaan hakemassa gprs-asetukset soneran sivuilta ja näpyttelet kännykkään.
kyl se siellä äänimuistiossa pitäs olla eli viihteessä.
mullakin jökitti tekstivistin kirjoitus alussa mutta kun enemmän käytti ja kokeili kaikkia toimintoja niin alkoi toimia normaalisti.
itappia ei oo tullu kokeiltuakaan oisko kans niitä alkukankeuksia, jos alkais toimia kun enempi käyttää.
mulla tosiaan alkuaikoina kaikenlaisia sekoiluja viesteihin tuli ylimääräisiä tyhjiä viestejä ja kännykkä tiltaili useasti, meinasin monesti jo huoltoon viedä, mutta kun enemmän käytti niin ongelmat hävis ittestään nyt oikein tyytyväinen.- hobbit
No täytyypä sitten katella että miten se alkaa toimia kun sitä käyttää enemmän :) Muuten se on erinomainen kännykkä! Kiitos vastauksesta..
- Mä ;)
Saan synttärilahjaks motorolan, tai siis haluan sen;D. Joka oli nyt tässä puheen aihe, eli (motorola E365). Joku kehui että se on tosi hyvä, niin täytyypä kokeilla :D. Synttärini on 29.9.05, eli aika pian.
Tää oli vaa tämmönen väliviesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6779303Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603586Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682454- 1381486
- 371483
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941207
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää771070