Mitä "hömppätemppuja" olette opettaneet koirillenne?
Esim. tassun anto, kieri, tuntee sormet, ym.ym.ym.
Ja miten olette tempun opettaneet?
Minä kun en keksi enää uusia juttuja..
Ovat hauskaa yhteistä ajanvietettä huumorimielellä.
"Hömppätemput"
7
814
Vastaukset
- eppuli
on mulla, joka tottelee maahan-käskyä komennolla "puuhun" , selälleenmeno on "kölli" tai "häpeä" ja huvikseen hyppii ilmaan metsästäen pakkashuurua hengityksestä. mitään en ole kummemmin opettanut.
- mixeri85
"mitä koira sanoo"... koira haukkuu
"kuiskaa korvaan".. koira nuuhkii omistajan korvaa. menee kyykkyyn osoittaa korvaa ja sanoo kuiskaa korvaan. kun koira nuuhkasee niin palkitaan.
kuole.. koira makaa liikkumatta kyljellään kunnes annetaan lupa liikkua
tanssi... koira nousee takajaloille ja tekee piruetin. Aloita istuma asennosta. nosta käsi (missä on nami) koiran pään yläpuolelle ja koira nousee takajaloille. tee kädelläsi ympyrä ja koira seuraa kättä sano samalla tanssii.- Pleura
Mun 5kk vanha hassu narttu pentuni osaa näistä "hassuista" tempuista Oravan ja kuole.
Kun sanon orava: pentu pistää molemmat tassut käsivarteni päälle istuen, niin että näyttää ihan oravalta...;) ja kun sanon *PUM*PUM* ja osotan sormillani sitä vähän kuin ampuisin, se kaatuu selälleen...ja leikkii kuollutta.
Aika hyvin se jo kaikkea osaa, mutta pihalla ja toisten koirien läsnä ollessa on turha olettaa että se mitään kuuntelee...*wirn*
- #=)
Reilun vuoden vanha wss osaa:
Nenä, koira koskettaa kuonolla nenänpäätä
Peukku, koira koskettaa kuonolla peukkua, tarkotus ois opettaa kaikki viis sormee. Saa nähä kuin kauan menee et saa oppimaan =)
Nökötä, koira istuu etujalat ilmassa
Moro, nostaa tassun samalla tavalla kuin ihminen nostaisi kättä - calmato
7-vuotias narttu osaa
päivää (antaa tassua oikealla), vilkuta (vilkuttaa vasemmalla), peruuta (kävelee taaksepäin), kuole (liikkumatta maassa), mene katsoo (haukkuu), väistää (käsimerkistä menee osoitettuun suuntaan), kierrä (kiertää esteen), istuu kauniisti (orava-asento).
Peruuta on ollut hankalin opettaa, että pitääkin mennä poispäin namista.- opetit
vilkuttamisen?
Meiän toinen koira osaa seuraavia juttuja:
*= temppu vielä harjoitusvaiheessa
Tuo hihnan naulasta
Osaa pyörähtää kumpaankin suuntaan
Useimmat tokoliikkeet
useimmat agilityesteet
hyppää jalan yli
tuo ja kantaa esineitä käskystä
antaa kumpaakin tassua
ryömii*
kierii
peruuttaa*
vetää peiton sängystä*
pujottelee jalkojen välistä
etsii pallon tms. lelu tai namia
hyppää itseäni vasten
kävelee jalkojeni välissä
nuolee naamaani
ravistaa (tosin vain märkänä/kosteana/ulko-ovella)
nousee takajaloilleen
kumartaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683