Marsulle nimi :)

mirsumarsumersu

Eli kertokaapa minkä nimisiä marsuja teillä on olisi kiva tietää. Ja ehdottakaa söpöä nimeä poika rusettimarsulleni! :)

27

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      on pojat Tiku ja Taku:)Täällä on muuten marsuille paljon nimiehdotuksia:
      http://www.kuikuttajat.net ja sieltä "marsunelämää" ja "nimet"!

    • Marsu_Girl

      meillä on tyttömarsut Minni ja Maisa, lempinimet Minsku ja Muisku. =) olen muuten tosi huono keksimään nimiä joten käypä edellisen ehdottamilla sivuilla eli http://kuikuttajat.net :)

      • mintzi

        meillä on naaraat rusetti ja ruusu.Urokset nuu-nuu ja masa.


      • marsufani1234
        mintzi kirjoitti:

        meillä on naaraat rusetti ja ruusu.Urokset nuu-nuu ja masa.

        mun marsun nimet on silkku ja pörrö=) silkku on sileäkarvainen ja pörrö on joku harvinainen laji, en tiedä mikä...


      • sammakonnäköinentyttö
        marsufani1234 kirjoitti:

        mun marsun nimet on silkku ja pörrö=) silkku on sileäkarvainen ja pörrö on joku harvinainen laji, en tiedä mikä...

        sirkkaliisa ja margariitta -nimiset tytöt.:)


    • Jernika

      minun marsuni nimi on pyry taavi eemeli
      mutta onhan niitä vaikka millaisia,leevi,veeti,kaapo,hermanni,jose

    • ötökkä

      Meillä on Romppu(poika),Laila ja Nöpö(tyttöjä).Meillä on myös ollut Venla ja Vilma..

      • pxpx

        Mulla oli Nemo poika....


    • mirsumarsumersu

      Ihanan suloisia nimiä!! kiitos myös vinkistä sivustolle, käväisempä vilkaisemassa mitä löytyy :)

      • nepa-4

        mullaki oli tyttö marsut nimeltä Mimmi ja Wilma!


    • ....

      rusettimarsu Rusettiina:)

    • mirsumarsumersu

      Eli meitin pikkupojumarsun nimes mun pikkuveli Pikachuksi :) Pikachu on vielä kovin arka ja erittäin nopea liikkeissään säntäilee sinne tänne ja sillä on kuulemma "värinähälytin" kun tärisee aika ajoin kun pelottaa raukkaa, eli siitä nimikin.. kaipa se pikkuhiljaa kesyyntyy ja tottuu uuteen ystäväänsä kääpiökani Raipeen joka vähät välittää moisesta karvapallosta. Näillä on kyllä omat häkit mutta tutustuvat toisiinsa ajoittain olohuoneen lattialla vipeltäen :)

      • tuiskupilvi

        Moi! Aattelin vaan ilmottaa,että mulla on kaks marsua,Tuisku ja Pilvi,ne etsii uusia kuiku-kamuja. Jotenn jos kiinnostaa niin vastaisitko...
        t. tuiskupilvi


      • mirsumarsu..
        tuiskupilvi kirjoitti:

        Moi! Aattelin vaan ilmottaa,että mulla on kaks marsua,Tuisku ja Pilvi,ne etsii uusia kuiku-kamuja. Jotenn jos kiinnostaa niin vastaisitko...
        t. tuiskupilvi

        Minkäs rotuisia ja ikäisiä marsuliinisi ovat? mulla on tää poika rusettimarsu joka siis sai nyt nimekseen Pikachu ja se on syntynyt 28.6.05 eli aika vauva vielä. minkähän ikäsenä suunnilleen marsu on aikuinen?
        onko se ihan normaalia kun tää pikkunen tuli meille vasta eilen ja on todella pelokas, säntäilee paniikissa eikä tee muuta ku kyhjöttää heinien alla piilossa. en oo nähny sen syövän enkä juovan. kaipa se sit aterio kun sen on tulee niin nälkä&jano että on pakko??


      • vinkku

        eiiiiii älä pidä marsuu kanin kaa marsu voi saada siitä vakavan taudin tai tallautua kanin jalkoihin


    • marsuliini marsunen

      moi.... kiva kun etit marsulles nimee,, tässä pari ehdotusta: Matti se on ihana nimi... siis eläimelle, sitten on Erkki se sopii hyvin... no jos et tykkää näistä nimistä niin , ei se mitään sä saat ite päättää marsulles nimen. kiva kun sulla on marsu! oon onnelinen kaikille jolla on marsu tai muuta vastaavaa joten ottakaa yhteyttä!!

    • tyttö -94

      hei! meillä on poika rusettimarsu jonka nimi osku ehdottaisin jotain seuraavista nimistä: vili, pakkuli, jallu ja söpöliini

    • Palikka123

      ...Vilperi.

    • marsu:)

      mun marsujeni nimet on Cola ja Toffee... Ja nimiä ehotteleisin. öö... Ruska, Tiuhti, Viuhti....

    • iloinen marsun omistaja

      Mul on/oli 2 ihanaa marsuu joiden nimet on/oli Piki ja Teddy.
      Ne molemmat on/oli poikia.
      Jos nyt ehdotuksia edes ovat nuokaan.

      PS. Piki nimen marsuni on kuollut noin vuosi sitten :( Rakastin marsuani todella paljon, mutta ei nykyinenkään on hassumpi :)

    • Miryanna

      meillä ei vielä ole marsuja,mutta tässä olisi sille sun kuikulle nimiehdotuksia:
      Ami,Ammu,Amppu
      Baro,Bura
      Caro,Cari,Cura
      Dittu,Dupi,Dupu,Daru
      Elvis,Emmu,Emil,Elleren
      Faru,Fanta
      Giru,Gibe,Gipa
      Hiski,Hipsu,Hupu
      Ikaros
      Jopo,Jika,Joke,Jokke
      Koda,Kimu,Kamu,Korina
      Lupu
      Muppe,Moppe
      Nukka,Noko,Noki,Nuppe
      Onni,Omppu,Osku,Oskari
      Pörri,Pörrö,Pöpö
      Qura
      Rulla,Ropi,Rapsu,Repi
      Sapu,Sakke,Supu,Supi
      Tatu,Tupu
      Urina
      Vippe,Ville,Vipi
      Äppu
      Ötö

      • mie vaan

        poikien nimet on hyrrä ja bontso.. :)


    • kakkapissa landia

      meillä on ketonen ja myllyrinne, hannu ja julle, tiuhti ja viuhti

    • sofutofu

      mulla on 2marsua nimet on pöpi ja mörri..

    • siljasuominen

      Marsu on laumaeläin ja tarvitsee lajotoverin! meillä tyttö rusettimarsut pinni, peppi, pilvi ja pörrö. on jo kuusi vuotiaita. kasvattaja, jolta otettiin käski antaa olla kotona uudessa ympäristössä ainakin sen päivän ja mielellään seuraavankin iha yksikseen jotta tottuu. ( paitsi silloin kun annat ruokaa voit koittaa antaa jotain "namia" kädestä, jotta se oppii luottamaan siuun). meillä tytöt tulivat heti kun luukun avasi niin kättä nuolemaan. meillä siskokset pinni ja peppi ovat keskenään samassa häkissä ja pilvi ja pörrö ovat omassaan.

    • Anonyymi

      no meillä on 8 marsua ja niiden nimet ovat Vinski, Moto, Viivi, Teddy, Enni, Turpo, Toffo ja Laura.

    • Anonyymi

      hello

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe