Mitä pitää tehdä että saan tuon elisan sähköpostit kulkemaan tonne outlookkiin? Kun se elisan s-posti tuntuu olevan aika syvältä. Avaa liitetiedostot suoraan näytölle etc...
Laitoin elisan ohjeiden mukaan sähköpostitiliasetuksiin ne tiedot mail smtp/kolumbus.fi jne mutta ei saa yhteyttä.. Missä vika?
Älkääkä pliis ruvetko kettuileen, olen ihan käsi näiden koneiden kanssa.
Microsoft Outlook ja Elisanet
3
3311
Vastaukset
- Aikanaan tumpeloinut
Tarkistappas
Työkalut/Tilit/Sähköposti/Ominaisuudet ja siellä välilehti Palvelimet.
Oletko laittanut kohtaan Tilinimi sen käyttäjätunnuksen, joka on mainittu sopimuskirjeen postilaatikkoa koskevissa tiedoissa kohdassa Postilaatikon käyttäjätunnus (minulla se käsittää ensimmäisenä kaksi kirjainta ja sen perässä neljä numeroa).
Lisäksi tarkista onko sinulla ruksi Yleiset välilehden kohdassa "Lisää tämä tili vastaanotettaessa postia...jne". Ellei ole, laita.
Lykkyä tykö! - arska
Samat sanat outlook/elisa on perseestä. Sain jotenkin toimimaan alkuun mutta kokematon koneenkäyttäjä kun olen, lakkasi toimimasta. Elisa internetlähetti kävi ja laittoi kuntoon. Nyt kyllä toimii, on joku windows ruutu mistä voi vaihtaa kayttäjää ym. mutta kun tuntuu aina olevan joku ohjelma käynnissä, eikä hajuakaan miten sammutetaan. Kun sammutan koko tietokoneen se herjaa että ei voi sammuttaa kun joku muu käyttää konettasi.
Taidan sanoa koko elisan irti.- SENTÄÄN
KAIKKEA PASKAA, KUTEN ELISAN PALVELUJA, JOKU VIELÄ KÄYTTÄÄ.
LANKALIITTYMÄSOPIMUKSET KANNATTAA IRTISANOA, NIIN ALKAA
TULLA LÄHES KOHTUULLISIA MOBIILI- JA LAAJAKAISTATARJOUKSIA.
SYÖVÄSTÄ EN PALJON TIEDÄ, MUTTA SUOMALAISET OPERAATTORIT
OVAT SELLAISIA. MONESSA MAASSA PUHELUT OVAT ILMAISIA,
PERRRRRKELE, MIKSI EI MEILLÄ ??????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746