Mitä pitää tehdä että saan tuon elisan sähköpostit kulkemaan tonne outlookkiin? Kun se elisan s-posti tuntuu olevan aika syvältä. Avaa liitetiedostot suoraan näytölle etc...
Laitoin elisan ohjeiden mukaan sähköpostitiliasetuksiin ne tiedot mail smtp/kolumbus.fi jne mutta ei saa yhteyttä.. Missä vika?
Älkääkä pliis ruvetko kettuileen, olen ihan käsi näiden koneiden kanssa.
Microsoft Outlook ja Elisanet
3
3357
Vastaukset
- Aikanaan tumpeloinut
Tarkistappas
Työkalut/Tilit/Sähköposti/Ominaisuudet ja siellä välilehti Palvelimet.
Oletko laittanut kohtaan Tilinimi sen käyttäjätunnuksen, joka on mainittu sopimuskirjeen postilaatikkoa koskevissa tiedoissa kohdassa Postilaatikon käyttäjätunnus (minulla se käsittää ensimmäisenä kaksi kirjainta ja sen perässä neljä numeroa).
Lisäksi tarkista onko sinulla ruksi Yleiset välilehden kohdassa "Lisää tämä tili vastaanotettaessa postia...jne". Ellei ole, laita.
Lykkyä tykö! - arska
Samat sanat outlook/elisa on perseestä. Sain jotenkin toimimaan alkuun mutta kokematon koneenkäyttäjä kun olen, lakkasi toimimasta. Elisa internetlähetti kävi ja laittoi kuntoon. Nyt kyllä toimii, on joku windows ruutu mistä voi vaihtaa kayttäjää ym. mutta kun tuntuu aina olevan joku ohjelma käynnissä, eikä hajuakaan miten sammutetaan. Kun sammutan koko tietokoneen se herjaa että ei voi sammuttaa kun joku muu käyttää konettasi.
Taidan sanoa koko elisan irti.- SENTÄÄN
KAIKKEA PASKAA, KUTEN ELISAN PALVELUJA, JOKU VIELÄ KÄYTTÄÄ.
LANKALIITTYMÄSOPIMUKSET KANNATTAA IRTISANOA, NIIN ALKAA
TULLA LÄHES KOHTUULLISIA MOBIILI- JA LAAJAKAISTATARJOUKSIA.
SYÖVÄSTÄ EN PALJON TIEDÄ, MUTTA SUOMALAISET OPERAATTORIT
OVAT SELLAISIA. MONESSA MAASSA PUHELUT OVAT ILMAISIA,
PERRRRRKELE, MIKSI EI MEILLÄ ??????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291