eli kävi näin että tavaratilassa pääsi akusta vuotamaan nestettä ulos kuljetuksessa.
tyhmyttä oli , mutta onko mitään keinoa saada sitä lemua pois takakontista?? joku aine tai hajuste??
akkuvesi haisee, APUA
7
4327
Vastaukset
- on happoa
Saippuavettä kiireesti tai siellä on kohta muutakin murhetta kuin haju.
- Henkkis
verhoilut tarvis repii pois, siellä todennäkösesti on metallia alla, ruostuu meinaan tosi äkkiä..
- Jo....
ruostunu.....
- Jönssi
Akkuhappo on erittäin syövyttävä ja myrkyllinen aine. Muistakaan aina akkuja käsitellessänne, itsellä on hanskatkin menneet aina roskiin jos akkuun olen joutunut koskemaan.
Akkuvesi, näin käsitteen selvennyksen vuoksi, tarkoittaa muuten tislattua vettä. "Akkunesteestä" puhuttaessa tarkoitetaan yleensä akkuhapon ja akkuveden sekoitusta, eli sitä mitä siellä toimintakuntoisen akun sisällä on.- bmw
keväällä vuoti tavaratilaan!! pestiin ja hoidettiin!! ei ole ruostunut tai puhjennut tai räjähtänyt!!!! lemu jäi vellomaan. siihen ajattelin poppakonstia tiedustella! itse ajattelin sitruunaa?? tiedä sitten....
bmw kirjoitti:
keväällä vuoti tavaratilaan!! pestiin ja hoidettiin!! ei ole ruostunut tai puhjennut tai räjähtänyt!!!! lemu jäi vellomaan. siihen ajattelin poppakonstia tiedustella! itse ajattelin sitruunaa?? tiedä sitten....
oleva neste on noin 40 -prosenttista rikkihappoa.
AkkuVESI on yleensä suolanpoistettua vettä, EI haise.
Happo syövyttää, vesi kastelee matot ja pian jo home haisee...- Hondasmi
bmw kirjoitti:
Etsi käsiisi firma joka puhdistaa otsonilla. Sillä lähtee totaalisesti kaikki hajut. Google-setä varmaankin osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402